بدون موافقت برنامه ریزی تخریب نمی شود

مدیر انجمن ویکتوریا همچنین به مشوق‌های مالیاتی “منحرف” برای تخریب و بازسازی اشاره کرد که از 0 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای کارمزدها در مقایسه با 20 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای کارهای تعمیر و نگهداری سود می برد.

سایر ویژگی های کلیدی این لایحه شامل تغییرات در چارچوب سیاست برنامه ریزی ملی است.



منبع

وی ادامه داد: ما امیدواریم که دولت از این فرصت برای حمایت از اصلاحیه ما استفاده کند، در صورتی که برای رسیدن به هدف خالص قانونی الزام آور خود جدی است که باید به چرخه دائمی تخریب و بازسازی در اسرع وقت پایان دهیم.

شورای ساختمان سبز بریتانیا محاسبه می کند که تخریب و حفاری 60 درصد به تولید زباله بریتانیا کمک می کند. در همین حال، محیط ساخته شده مسئول حدود 40 درصد از انتشار کربن در بریتانیا است.

اودانل گفت: در میانه شرایط اضطراری آب و هوا و مسکن، ما باید بر استفاده مجدد از ساختمان‌های موجود تمرکز کنیم، نه اینکه اجازه دهیم بدون اینکه جوامع محلی در مورد ماندن یا رفتن ساختمان‌ها نظری داشته باشند، آنها را تخریب کنیم.

اندروز همچنین اصلاحیه دومی را ارائه کرده است که به مجوز برنامه ریزی فقط برای تخریب ساختمان های فهرست شده محلی نیاز دارد. این سازه ها علیرغم وضعیت حفاظت شده، همچنان می توانند طبق قوانین فعلی مسطح شوند.

جو اودانل، مدیر انجمن ویکتوریا، گفت که بسیاری از ساختمان‌های تاریخی از طریق توسعه مجاز مسطح شده‌اند و در هر صورت، تخریب هر ساختمانی در شرایط اضطراری آب و هوا و مسکن مشکل‌ساز است.

بارونس اندروز همتای کارگری هفته گذشته این اصلاحیه را به نمایندگی از گروه کمپین جامعه ویکتوریا ارائه کرد که می گوید قوانین فعلی در مورد تخریب به محیط زیست آسیب می زند و برای میراث ساخته شده بریتانیا بد است.

اگرچه ساختمان‌های جدید می‌توانند از نظر انرژی کارآمدتر باشند، شورا می‌گوید جبران اتلاف کربن موجود در ساختار تخریب‌شده ممکن است چندین دهه طول بکشد. این امر باعث می‌شود که مقاوم‌سازی به یک تصمیم سازگارتر از نظر زیست‌محیطی تبدیل شود.

حقوق توسعه مجاز موجود به این معنی است که اکثر ساختمان ها را می توان بدون مجوز قبلی خراب کرد. تنها سازه‌هایی که دارای وضعیت فهرست‌بندی شده‌اند یا توسط یک منطقه حفاظت‌شده محافظت می‌شوند، مورد بررسی قرار می‌گیرند، همانطور که مخالفان طرح‌های تخریب چهار بلندمرتبه در گلاسکو در ژانویه متوجه شدند، زمانی که محیط تاریخی اسکاتلند از فهرست کردن برج‌های مدرنیستی دهه 1960 در املاک ویندفورد خودداری کرد. .

لایحه افزایش سطح و بازسازی در حال حاضر در مرحله کمیته در مجلس اعیان قرار دارد که بیش از 500 اصلاحیه برای این قانون ارائه کرده است. صفحه اصلی سیاست گزارش ها. قبل از بازگشت به عوام، در تاریخ نامعلومی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

بدتر از آن، هیچ الزامی برای ساختن چیزی در سایت وجود ندارد.