تالار شهر هرفورد

عنوان پروژه مجتمع تالار شهر هرفورد – امکان سنجی ITT
مشتری شورای هرفوردشایر
ارزش قرارداد 40000 پوند
مهلت دور اول ظهر، 9 اردیبهشت
محدودیت های متقاضیان باید تجربه خود را در تولید اسناد بازآفرینی و مطالعات امکان سنجی مشابه برای ساختمان های میراث از جمله حداقل دو نمونه از خدمات مشابه با موفقیت ارائه شده به یک سازمان مشابه در پنج سال گذشته نشان دهند.
اطلاعات بیشتر https://procontract.due-north.com/Advert?advertId=11ba7b12-32dd-ed11-8121-005056b64545



منبع

با توجه به خلاصه: “هدف از این مشخصات این است که به دنبال مناقصه برای توسعه یک مطالعه امکان سنجی منسجم با برنامه اقدام توصیه شده برای تضمین آینده مجموعه تالار شهر است.” مطالعه امکان سنجی همچنین باید پتانسیل بازسازی تالار شهر را برای ایجاد نقاط قوت در شهر و شهرستان بزرگتر مانند پیشنهاد گردشگری و فرهنگی و اقتصاد محلی در نظر بگیرد.

تالار شهر هرفورد در سال 1904 ساخته شد تا جایگزین ساختار مدنی قدیمی به سبک تودور شود که در اوایل قرن هفدهم ساخته شده بود. ساختمان ثبت شده در درجه II* اکنون بخشی از یک مجتمع مدنی بزرگتر است و اخیراً بسته ای از کارهای مرمت نما دریافت کرده است.

پیشنهادها 80 درصد از نظر کیفیت و 20 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهند شد. متقاضیان باید 5 میلیون پوند بیمه مسئولیت کارفرما، 5 میلیون پوند بیمه مسئولیت عمومی و 2 میلیون پوند پوشش غرامت حرفه ای داشته باشند.

جزئیات مسابقه

برنده قرارداد تخمینی 40000 پوندی، یک مطالعه امکان سنجی انجام خواهد داد و به گزینه های آینده برای بنای تاریخی طراحی شده توسط هنری Cheers در سال 1904 که محل شورای شهر هرفورد است و برای استفاده های جدید فرهنگی، آموزشی و رفاه اجتماعی اختصاص یافته است، انجام خواهد داد.

هدف این مطالعه شناسایی “چشم انداز آینده و مدل عملیاتی” جدید برای مجموعه سبک باروک ادواردین در خیابان سنت اوون است که می تواند مالکیت آن را از مقامات محلی به یک موسسه خیریه جدید با تمرکز بر بهبود محیط فیزیکی و طبیعی هرفورد منتقل کند. تالار شهر و اطراف آن.

خروجی یک مطالعه امکان سنجی مناسب خواهد بود که نقشه راه را برای بازسازی مالکیت و بهره برداری آتی ساختمان تعیین می کند. انتظار می رود که با ذینفعان محلی در توسعه مطالعات امکان سنجی تعامل صورت گیرد تا اطمینان حاصل شود که مسائل محلی و مسائل ملی مربوطه در نظر گرفته می شود.

مطالعه امکان سنجی به استفاده های بالقوه آینده این مجموعه می پردازد و شامل یک استراتژی استفاده از فضا، هزینه های تخمینی، یک مورد کلی برای سرمایه گذاری، فرصت های تامین مالی و یک جدول زمانی برای گام های بعدی توصیه شده است.

تحریریه اخبار معماری آریانا