جاده تنیسون توسط معماران ROAR

محصولات منتخب

آشپزخانه سفارشی
سازندگان SLS (درب)
هاودنز (لاشه)
درب MDF 22 میلی متری با دستگیره یکپارچه
آشپزخانه
slsbuilders.co.uk

چراغ دیواری گرد چینی
دایک و دین
نور دیوار چینی مشکی تخت
چراغ های دیواری آشپزخانه
dykeanddean.com

الوار یک ماده تجدیدپذیر است و بنابراین برای محیط زیست بسیار بهتر است، با کسری از هزینه کربن. همچنین بسیار سازگار است و باید راه حلی بلندمدت برای نیازهای فضایی مشتریان ارائه دهد و خانه سخاوتمندانه ای را برای رشد آینده خانواده فراهم کند. برای حفظ این طرح در حد بودجه، معماران ROAR ساخت دنده های تخته سه لا را بر عهده گرفتند. اینها با اصلاحات خاص متناسب با شرایط خاص اندازه‌گیری، قالب‌بندی و آزمایش شدند.

پس از نهایی شدن الگو، طراحی باید توسط مهندس سازه امضا می‌شد، زیرا اینها تیرچه‌های سازه‌ای هستند. سپس قالب‌های CNC برای به حداقل رساندن ورق‌ها (کاهش بیشتر ضایعات و هزینه) راه‌اندازی شدند که همه آن‌ها بریده شدند و به سایت تحویل داده شدند. سپس تیرچه ها در محل چسبانده شدند، با محافظت در برابر آتش روی تخته سه لا اعمال شد و با کنترل ساختمان امضا شد.
کریگ روزنبلات، کارگردان، ROAR Architects

با الهام از تاریخ فضاهای معماری بزرگ و تکنیک‌های کشتی‌سازی، یک سقف طاق‌دار ایجاد شد تا بتوان ارتفاع سر را فراتر از امتداد جانبی شیبدار استاندارد افزایش داد و همچنان در محدوده محدودیت‌های برنامه‌ریزی بام و ارتفاع سقف تعیین‌شده توسط مقامات محلی قرار گیرد. . سقف در داخل به عنوان یک سقف دراماتیک تشکیل شده از دنده های توس CNC، با نورگیرهای بریده شده در ساختار برای آوردن نور روز به عمق پلان و کمک به متحرک شدن فضا در طول روز با حرکت خورشید در اطراف، بیان می شود. یک پنجره دو تاشو در انتهای قسمت داخلی با یک صندلی تعبیه شده است که به عنوان نقطه ای برای توقف و لذت بردن از مناظر بیرونی به سمت باغ قرار گرفته است.
کریگ روزنبلات، کارگردان، ROAR Architects

پسوند از یک ساختار چوبی سبک وزن CNC تشکیل شده است که پیش ساخته و در محل مونتاژ شده است. این باعث کاهش زمان در محل و ضایعات مواد و صرفه جویی قابل توجهی در هزینه در مقایسه با ساخت سنتی شد.



منبع

سرامیک سولوس
کاشی ترازو رانیش
600 × 600 × 20 میلی متر R9
حمام
solusceramics.com

دنده های لای توس
برش و ساخت
لایه توس 24 میلی متری، چسب و گیره در محل، روکش روغن Osmo
سقف پسوند
cutandconstruct.com

این خانه خانوادگی در Walthamstow، لندن E17، با استفاده از فن‌آوری‌های جدید و روش‌های طراحی نوآورانه برای ایجاد یک پسوند روشن و جادار بازسازی شده است. مالکان با بودجه محدود کار می کردند و به فضای بیشتری نیاز داشتند اما سایت بسیار محدود بود. با ایجاد دو حجم مجزا، می‌توان به عقب و به سمت عقب جمع‌آوری کرد و بنابراین فضایی سخاوتمندانه و انعطاف‌پذیر برای اجتماعات جمعی فراهم کرد. این باید با در نظر گرفتن دقیق نزدیکی به همسایگان در هر دو طرف انجام شود.

مشخصات

آجر قرمز
تاجر محلی
سهام قرمز لستر
نمای خارجی
کاشی های سبز و ترازو

داده های پروژه

در سایت شروع کنید نوامبر 2020
تکمیل
جولای 2021
سطح ناخالص طبقه داخلی
116 متر مربع
هزینه ساخت
240000 پوند
معمار
معماران ROAR
مشتری
خصوصی
مشاور M&E
درک لوفتی همکاران
بازرس ساختمان تایید شده کنترل ساختمان موافقت
پیمانکار اصلی LMK Constructions
نرم افزار CAD استفاده شده است اتوکد
عمر طراحی پیش بینی شده 40 سال