خدمات فوریت های پزشکی پراگ

خدمات پزشکی اورژانس جدید پراگ دارای دفاتر اداری، منطقه عملیات پزشکی، سالن بدنسازی، مرکز آمادگی در برابر بحران، محل اقامت شبانه، کافه تریا، بخش حمل و نقل، بایگانی، خشکشویی و منطقه خدمات خواهد بود.

برنده کلی یک جایزه 71000 پوندی (2 میلیون CZK) دریافت می کند و برای مذاکره برای قرارداد طراحی دعوت می شود. جایزه دوم 44000 پوندی (1.25 میلیون کرکی) و جایزه سوم 33000 پوندی (950000 CZK) نیز اهدا خواهد شد.

جزئیات مسابقه

این مسابقه دو مرحله ای به دنبال پیشنهادهایی برای یک دفتر مرکزی چند منظوره جدید برای خدمات اضطراری پایتخت چک در خیابان لیبرکا در محله Střížkov در شمال منطقه پراگ 9 است.

بر اساس این خلاصه: “موضوع مسابقه ساختمان اداری و فنی جدید ZZS به عنوان مقر اصلی خدمات فوریت های پزشکی پراگ است. چیدمان و طراحی معماری آن باید به پیچیدگی و دشواری عملیات، و همچنین به راحتی کاربرانی که در حین کار در معرض موقعیت‌های بیش از حد استرس‌زا هستند، پاسخ دهد.

آثار ارسالی بر اساس کیفیت طراحی شهری و معماری، مانند راحتی و انعطاف پذیری استفاده، عملکرد مفهوم اکولوژیکی مورد قضاوت قرار خواهند گرفت. کیفیت طراحی معماری از نظر طراحی عملکردی و عملیاتی، جهت گیری، ارتباطات منطقی و راحتی کاربر. و راه حل های ساختاری و فناوری با در نظر گرفتن هزینه های سرمایه گذاری و عملیاتی و عملکرد مفهوم انرژی.

شش تیم نامزد نهایی هر کدام 26000 پوند (750000 CZK) دریافت می کنند و از آنها دعوت می شود تا طرح های خود را در مرحله دوم مسابقه توسعه دهند.

نقطه کانونی ساختمان مرکز عملیات پزشکی (ZOS) است – مرکز اعزام، جایی که کارکنان ZOS تماس‌ها را دریافت می‌کنند و با موقعیت‌های بحرانی برخورد می‌کنند. ZOS با امکانات دیگری مانند مرکز آموزشی و آموزشی با امکاناتی برای آموزش امدادگران و مردم، سرویس و تمیز کردن آمبولانس‌ها و سایر تجهیزات نجات، یا امکانات اداری برای کل خدمات فوریت‌های پزشکی پراگ تکمیل می‌شود.

این پروژه یک سایت توسعه نیافته در کنار شهرک مسکونی Prosek دهه 1960 و مرکز بهداشتی Policlinic Prosek را به یک مرکز پزشکی جدید 27000 متر مربعی با فضاهای عملیاتی و امکانات آموزشی برای متخصصان اورژانس پراگ تبدیل خواهد کرد.

آخرین رقابت تنها سه ماه پس از برنده شدن ویلیام متیوز از لندن در مسابقه تله کابین جدید در پراگ و شش ماه پس از برنده شدن گروه Bjarke Ingels (BIG) از کپنهاگ در مسابقه بین‌المللی سازمان‌دهی شده توسط شهر پراگ برای یک جایزه بزرگ جدید برگزار می‌شود. 204 میلیون (6.1 میلیارد CZK) سالن کنسرت کنار آب در نزدیکی ایستگاه مترو Vltavská.

داوران شامل میلنا جانووا، عضو شورای شهر پراگ برای سیاست اجتماعی و مراقبت های بهداشتی خواهند بود. مارتین سوبوتا، عضو موسس معماری CITYFÖRSTER روتردام؛ Jeannette Kuo، شریک موسس Karamuk Kuo در زوریخ. و Lenka Míková که فعالیت محلی آنها Lenka Míková Architekti در سال 2014 تأسیس شد.

عنوان پروژه خدمات فوریت های پزشکی پراگ
مشتری شهرداری پراگ
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول ساعت 2 بعدازظهر به وقت محلی، 17 فوریه
محدودیت های زبان مسابقه انگلیسی و چکی است. شرکت‌کنندگان در مسابقه باید دارای صلاحیت حرفه‌ای باشند، به‌عنوان مثال، افراد مجاز بر اساس قانون فعالیت حرفه‌ای یا معماران و مهندسان مجاز بر اساس قانون ایالتی باشند که شهروند آن هستند یا دفتر ثبت شده خود را در آن دارند.
اطلاعات بیشتر https://cceamoba.cz/en/competitions/zzs



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا