زمین های بازی وست هندون

هدف این پروژه تبدیل فضای سبز موجود “از شکل فعلی آن به یک پارک مقصد نمونه است که یک مرکز ارتباطی خوب با جامعه محلی و حوضه آبریز وسیع تر را تشکیل می دهد.” سه تیم منتخب هر کدام 10000 پوند افتخاری برای طراحی مفاهیم پس از فراخوان اولیه ایده‌ها دریافت خواهند کرد.

چگونه درخواست شود

ایمیل: [email protected]
تلفن: 2083597212 +44



منبع

پیشنهادها باید فراگیر و در دسترس باشند و انتظار می رود تنوع زیستی، سلامت و رفاه و انعطاف پذیری در برابر تغییرات آب و هوا را تقویت کنند. اهداف کلیدی شامل ترویج سبک زندگی فعال در منطقه و بهبود مسیرهای گردش خون و زهکشی در سراسر سایت است.

زمین‌های بازی West Hendon یک فضای سبز باز بزرگ و پرطرفدار است که در حال حاضر دارای زمین بازی، زمین‌های تنیس و زمین‌های ورزشی است، اما از زیرساخت‌های «فرسوده» و فقدان «هویت فراگیر» رنج می‌برد.

برای اطلاعات بیشتر به آگهی قرارداد و وب سایت مسابقه مراجعه کنید

هدف جدیدترین پروژه تبدیل پارک به یک فضای سبز متحول کننده با ساختمان مرکزی جدید با کافه، دیوار کوهنوردی، استودیو تناسب اندام و سالن اجتماعات است. زمین‌های تنیس جدید، بولینگ سبز، پارک اسکیت، مسیر طبیعی و امکانات طناب‌های بلند نیز به عنوان بخشی از ارتقاء ارائه می‌شوند.

محله بارنت لندن
خیابان بریستول 2
کولیندیل لندن
NW9 4EW

تیم برنده – که در اواخر اکتبر اعلام می شود – برای توسعه این طرح تا مرحله RIBA 3 و ارائه یک برنامه برنامه ریزی منصوب می شود. در مجموع 2.2 میلیون پوند برای پوشش هزینه های حرفه ای این پروژه کنار گذاشته شده است.

این مسابقه دو مرحله ای – با حمایت شورای بارنت محلی – به دنبال پیشنهادهای گسترده و جامع برای تغییر پارک برجسته 33 هکتاری است که در فاصله کوتاهی از مرکز شهر هندون و مخزن ولز هارپ واقع شده است.

جزئیات تماس

آلن اشنایدرمن، مشاور و رئیس کمیته محیط زیست و تغییرات آب و هوایی بارنت گفت: “ما از پیشرفت در این پروژه جاه طلبانه برای تغییر کامل زمین های بازی وست هندون خرسندیم.”

آخرین مهلت ارسال درخواست ها ظهر 30 آگوست است.

سه فینالیست از بین متقاضیان انتخاب خواهند شد تا مفاهیم را ترسیم کنند و هر کدام 10000 پوند افتخاری دریافت کنند. چهار برگه A3 از تصاویر، بیانیه روش، بیانیه طراحی و پیشنهاد قیمت تمام شده در این مرحله مورد نیاز است.

این یک فضای سبز باشکوه در قلب یک منطقه بسیار شهری ایجاد می کند تا همه از آن لذت ببرند. امیدواریم این مکان به مکانی تبدیل شود که مردم می خواهند از آن بازدید کنند. با معمار منظر مناسب که این پروژه را رهبری می کند، ما مطمئن هستیم که می توانیم دیدگاه خود را به واقعیت تبدیل کنیم.

باز به چند رشته ای تیم های طراحی – دور افتتاحیه اولیه مسابقه به دنبال «تفکر رویایی» برای سایت است که در دو طرح A3 و یک بیانیه طراحی A4 شش صفحه ای به اشتراک گذاشته شده است.