شیوه های جدید گلاسکو، شش سال بعد: BARD


پس از شروع به کار به عنوان گروه تک نفره Ruairidh Moir در سال 2016، BARD در شش سال گذشته به 5.5 کارمند معادل تمام وقت افزایش یافته است. این روش برای پروژه‌های اجتماعی و یکباره، به‌ویژه در جزایر و ارتفاعات اسکاتلند (جایی که مویر ریشه‌های خود را در آن جا دارد) شهرت پیدا کرده است، و به شدت از میراث اسکاتلندی برای اطلاع‌رسانی به طرح‌های منحصربه‌فرد آن استفاده می‌کند.

BARD از سال 2017 چگونه تغییر کرده است؟
ما اکنون در مقایسه با سال 2017، 5.5 کارمند معادل تمام وقت در دفتر داریم. تعداد مشاغل ما بسیار بیشتر از سال 2017 است، در راستای افزایش گردش مالی برای خدمات و منابع پروژه های بیشتر. کار ما بزرگ‌تر، متنوع‌تر و پیچیده‌تر است و ما در حال یافتن الگویی در انواع پروژه‌هایی هستیم که در نظر گرفته‌ایم.

از آخرین باری که صحبت کردیم، چه پروژه های شاخصی را تکمیل کرده اید؟
کوچک و زیبا، مانند Cruachan Beag در جزایر، که اولین جایزه ما بود و از آن زمان برای ما علاقه زیادی به همراه داشت. پروژه‌های بزرگ‌تری مانند Comunn Everydraidh Nis، یک پروژه موزه عمومی، ما را در رادار ارگان‌ها و سازمان‌های مشابه قرار داده و مکانی را برای ما ایجاد کرده است که برای خیریه‌ها و گروه‌های عمومی کار می‌کنیم. این منجر به پروژه Ionad Eilean na h-Òige شد.

منبع:Alexander James-Aylin

Cruachan Beag

در حال حاضر بر روی چه چیزی کار می کنی؟
چند طرح چند میلیون پوندی برای گروه های اجتماعی، به ویژه در جزایر. Comann Everydraidh Sgìre a’ Bhac پروژه ای است که در آن ما در حال بررسی یک مرکز میراث عمومی جدید هستیم. ما همچنین در حال انجام کارهای نهایی گاراژ موتور ویندی هیل و پروژه بازسازی جزئی هستیم. اگرچه این یک روند طولانی بوده است، اما منصفانه است که بگوییم این یک کار استقامت، آزمایش، ریسک، پاداش، چالش و پیروزی بوده است!

بزرگترین منحنی یادگیری شما چه بوده است؟
اگر اجرای یک تمرین آسان بود، همه آن را انجام می دادند. صرف نظر از این، بهترین ویژگی برای موفقیت در هر مسیری – چه معمار، دانشجو، مشتری یا پیمانکار – داشتن نگرش درست است.

بزرگترین چالشی که در حال حاضر به عنوان یک تمرین با آن روبرو هستید چیست؟
سیستم تدارکات کاملاً خراب است و نتایج قابل پیش بینی تولید می کند – مسابقه ای به سمت پایین و انتخاب های ضعیف که منجر به از دست رفتن فرصت ها می شود. بسیاری از افسران که تمرینات تدارکات را اجرا می کنند، در طول فرآیند، پست های هدف را برای خرید مشتریان تغییر می دهند و سوالات اشتباهی را می پرسند که گروه های مشتری اغلب آنها را درک نمی کنند. اگر منصف باشیم، آنها به کمک بیشتری در قسمت جلویی نیاز دارند، زیرا واقعاً نمی دانند چه چیزی نیاز دارند.

آرزوهای تو برای آینده چیست؟
ما می‌خواهیم تا زمانی که به نقطه شیرینی برسیم که بتوانیم خروجی‌های باکیفیت را که به آن معروف شده‌ایم حفظ کنیم، به‌صورت ارگانیک رشد کنیم. ما در شرف راه اندازی یک هویت برند جدید هستیم و چشمانمان به افق های متعددی است.

منبع:BARD

Comann Everydraidh Sgire a’ Bhac – نمای ورودی



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا