لیست قیمت تجهیزات و ملزومات فروشگاهی ۱۳ بهمن ایمالز-فورژ مدرن

پایین ترین قیمت قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی همراه با ارائه بهترین کیفیت خدمات قفسه بندی موجب رضایت حداکثری شما مشتری گرامی خواهد شد . صنایع قفسه فلزی قفسه سازان باتوجه به نیاز بازار، هم گستره محصولات خود را افزایش داده و هم میکوشد کیفیت و کمیت خدمات خود را نیز افزایش دهد . با بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی ، تجهیز و پیاده سازی سیستم های قفسه فلزی سبک ، سنگین و فوق سنگین آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی در جای جای میهن عزیزمان هستیم .

شرکت قفسه بندی راک فلز مفتخر است که با سالها تجربه حضور در بازار قفسه بندی فلزی ایران یکی از برندهای معتبر در صنعت تولید و نصب قفسه انبار و قفسه فروشگاهی به شمار می رود . شرکت قفسه بندی مدرن سازان بریس یکی از بزرگترین فروشندگان انواع قفسه انباری ، قفسه فروشگاهی و تجهیزات مربوطه میباشد . خدمات شرکت قفسه بندی مدرن سازان بریس شامل مشاوره ، ساخت ، نصب و اجرای انواع قفسه بندی فلزی ، قفسه بندی انباری ، قفسه بندی صنعتی ، قفسه بندی فروشگاهی ، قفسه بندی انباری راک ، قفسه بندی انباری پانل راک ، قفسه بندی پیچ و مهره ای ، قفسه بندی خود راهرو ، قفسه بندی درایوین راک ، قفسه بندی راک کفپوشدار و… ارزانترین قیمت قفسه انباری و قفسه فروشگاهی را از مدرن سازان بریس دریافت نمایید . امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی لزوم وجود یک سیستم انبار داری دقیق و کارا در بسیاری از صنایع امری ضروری می باشد و پیاده سازی یک سیستم قفسه فلزی مناسب نقش بسیاری مهمی در این راستا ایفا می نماید. قفسه فلزی باید علاوه بر کیفیت از کارایی بالایی نیز برخوردار باشد.

صفحه و ستون قفسه پیچ و مهره ای (تک)

وقتی صحبت از ذخیره سازی فایل های و به فکر ذخیره ‎سازی بسیاری از فایل ‎های کاغذی مهم هستید و احساس می نمایید که برای ذخیره سازی این فایل های کاغذی … در طول زمان همواره یک چالش مهم برای بشریت، حفظ اطلاعات یا همان بایگانی فیزیکی بوده است، با وجود پیشرفت های تکنولوژیکی ما هنوز نتوانسته ایم شکل حفاظتی … در صورت موجود بودن قفسه در فروشگاه ارسال در ساعات کاری فروشگاه و بصورت لحظه‌ای و فوری انجام می‌گیرد. و در صورت نبود جنس مورد نظر ساخت و سفارش آن بین 5 تا 12 روز کاری زمان می‌برد. معمولا توسط افراد فنی صورت می‌گیرد و نیاز آن داشتن یک دلر و پیچ گشتی برقی یا شارژی می‌باشد و باید در فاصله‌های تعیین شده (محل پیچ روی پایه‌های دیواری قفسه) سوراخکاری دیوار انجام شود.

قفسه بندی فلزی پیچ و مهره ای

بیشترین موارد استفاده این سیستم در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … است.ایمنی بالا و محفوظ بودن طبقات این سیستم قفسه‌ بندی فلزی باعث شده است تا در بسیاری از شرکت ها و موسسات مورد استفاده قرار گیرد. بسته به میزان طول پروژه و نیز نوع قفسه متفاوت است مثلا (در یک طول کار یکسان) زمان نصب اصولی قفسه پیچی 3 برابر زمان نصب قفسه فروشگاهی می‌باشد یا قفسه‌های سردخانه پانلی 3 برابر زمان نصب قفسه پیچی (9 برابر نصب قفسه فروشگاهی) طول می‌کشه.

این قفسه ها از فولاد ضد زنگ تهیه شده و میتوان گفت اصطحکاک و فرسایش آنها بسیار پایین است. به لطف سیستم های قفسه فروشگاهی ، اسناد بایگانی شده را می توان به راحتی ذخیره کرد. هنگام ایجاد سیستم های بایگانی ، یک اتاق یک نفره می تواند به صورت اختیاری استفاده شود. با کسب اطلاع از آخرین محصولات عرضه شده در بازار تهران، متناسب با نیاز خود هزینه کنید و بالاترین کارایی را در ایجاد فضای مفید بدست بیاورید. به منظور قفسه بندی محیط انبار میبایست از حداکثر ممکن ارتفاع و عرض در دسترس استفاده گردد.

قفسه های فولادی رایج ترین نوع قفسه در بیرینگ های غلتشی می باشند. این قفسه ها شامل سه گروه اصلی قفسه های ساخته شده از ورق فولادی، قفسه های فولادی ماشین کاری شده و قفسه های فولادی پینی شکل می باشند. در صورت موجود بودن قفسه در فروشگاه ارسال در ساعات کاری فروشگاه و بصورت لحظه‌ای و فوری انجام می‌گیرد. و در صورت نبود جنس مورد نظر ساخت و سفارش آن بین 5 تا 12 روز کاری زمان می‌برد. و مورد دوم هزینه کیفیت ساخت قفسه می‌باشد مثل استفاده از رنگ درجه یک الکترواستاتیک یا رنگ معمولی برای قفسه.

قفسه بندی با وظیفه متوسط ​​انبارهای صنعتی قابل تنظیم سفار… قفسه فلزی قیمت بالاتری نسبت به سایر قفسه های چوبی، مشبکی و یا پی وی سی دارد، یکی از دلایل این تفاوت قیمت داشتن مقاومت بالا نسبت به سایر آن ها است. شما میتوانید همیشه در تمامی ساعات فعالیت فروشگاه برای استعلام قیمت، نحوه نصب و شرایط محصول، همچنین پاسخ به سوالات خود با ما تماس بگیرید.

از این رو اکثر افراد بدنباله وسیله‌ای برای افزایش گنجایش، محیطی که در آن ساکن هستند دارند و قفسه اولین و پر کاربرد وسیله‌ای است که به فکر این اشخاص می‌رسد. ولی نوع فلزی آن، هم از لحاظ تحمل وزن و هم از لحاظ قیمت نسبت به موارد دیگر بین خریداران پرطرفدار‌تر است. کلیه حقوق این سایت برای فروشگاه آنلاین قفسه فلزی فروشگاهی ، صنعتی ، سوپرمارکت ، خانگی و سولهمحفوظ است. قیمت مناسب خرید ارزان قفسه و امکان بررسی به منظور تهیه قفسه بندی کارکرده (دست دوم) بر اساس نیاز مشتری و به درخواست خریدار با بهترین کیفیت ممکن. رگال کفش طبقه چوب | رگال 5 طبقه چوب رگال ویترین | رگال مزونی ارتفاع رگال کفش طبقه چوب ، 150 و طول 100 سانتیمتر است. تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار…

استفاده از این قفسه ها مخصوصا در انبار ها نه تنها درر متراژ و جای ابار صرفه جویی می کند بلکه در کاهش هزینه های شما نیز بسیار موثر است. رگال مزونی طبقه چوب | رگال پوشاک | رگال کفش | شلف لباس مدل پارمیس . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار کمتر می شود.)…

رگال مزونی طبقه چوب

در برینگ های بزرگ از نوع ماشینکاری شده آنها استفاده می شود و نیز در مواردی که احتمال ترک خوردگی فصلی Season cracking در مورد قفسه های برنجی وجود دارد، از این نوع قفسه استفاده می شود. محدوده دمای این قفسه ها تا 300ºC است و روغنهای معدنی و مصنوعی بر آنها بی اثر هستند. عرض آن می تواند حدود 600 میلی متر عرض تا عرض 1500 میلی متر باشد.

نمونه‌های نصب شده‌ی قفسه فلزی فروشگاهی

زمان هرچه رو به جلو می‌رود ارزش زمین، خانه، فروشگاه و هرفضایی کاربردی، برای سکونت افراد محسوس‌تر می‌شود و متقابلا ارزش این موارد بالاتر رفته و فضاها، چه خانه و یا مغازه هر سال کوچکتر می‌شود. از این رو اکثر افراد بدنباله وسیله‌ای برای افزایش گنجایش، محیطی که در آن ساکن هستند دارند و قفسه اولین و پر کاربرد وسیله‌ای است که به فکر این اشخاص می‌رسد. ولی نوع فلزی آن، هم از لحاظ تحمل وزن و هم از لحاظ قیمت نسبت به موارد دیگر بین خریداران پرطرفدار‌تر است. یکی از رایج ترین مسیرهای چیدمان کالا در صنعت خرده فروشی، قفسه بندی فروشگاه است.

  • به عنوان مثال ، اگر قفسه های شما در یک منطقه عمومی مستعد فعالیت لرزه ای مانند یک کتابخانه عمومی قرار دارند ، باید استانداردهای طراحی و نصب FEMA را برآورده کنند.
  • قفسه بندی فلزی خود تقذیه از فریم های پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کاست های تغذیه خشابی تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر می باشد.
  • این قفسه جز قفسه‌های شکیل و لوکس محسوب نمیشه و بسیار ساده هست و درصورت گالوانیزه نبودن قفسه آب نباید بخورد و در هنگام قرار‌گیری جنس، وزن کالا از تحمل وزن هر صفحه فراتر نرود.
  • مزیت اصلی قفسه فلزی تحمل وزن چند برابری نسبت به قفسه‌های MDF و چوبی می‌باشد، که همین مقاومت بالای قفسه نسبت به بقیه باعث میشه که فاصله پایه‌ها یا همون ستون‌های قفسه از هم زیادتر بوده و فضای فروشگاه بازتر بنظر بیاید.

به همین علت به آنها قفسه های سوپرمارکتی یا فروشگاهی می‌گویند اما در بقیه اصناف مثل ابزار فروشی های مدرن هم به کار برده می‌شوند. قیمت پایه رگال بصورت لوله ای با طول 175 سانتی متر و لوله 25 م م می باشد سعی ما بر آن محصولات با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار بدهیم. رگال کفش طبقه چوب | رگال 5 طبقه چوب رگال ویترین | رگال مزونی ارتفاع رگال کفش طبقه چوب ، 150 و طول 100 سانتیمتر است. تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار…

قفسه کرج قفسه انباری-فورژ مدرن

ارتفاع قفسه راک سردخانه ای ، 2 متر ، طول 150 و عمق ( عرض ) 50 سانتیمتر است. جنس رگال از فلز ( قوطی 2.5×2.5 ) با ضخامت 0.6 میلیمتر و با رنگ الکترواستاتیک پودری می باشد. در اینجا به معرفی مختصر انواع قفسه فلزی میپردازیم و هر یک را بطور جداگانه در نوشته های دیگری بطور کامل معرفی میکنیم. بزرگ ترین فایده استفاده از قفسه فلزی صرفه جویی در فضا در محیط های کمجا می باشد.

قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل‌هایی است که علاوه بر محل بارگذاری بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. در این سیستم قفسه بندی آخرین بار گذاشته شده، اولین بار قابل‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO (last in first out( گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. مشتریان گرامی میتوانند قیمت روز انواع قفسه فلزی را از طریق این وبسایت دریافت نموده و در صورت تمایل به سفارش انواع قفسه فلزی و یا تجهیزات فروشگاهی کافی است ضمن تماس پیش فاکتور رسمی شرکت را دریافت نمایند . اگر قصد خرید قفسه فلزی و یا نصب انواع قفسه فلزی را دارید مشاوران با تجربه صنایع قفسه بندی مدرن سازان آماده اند تا اطلاعات مفید و باارزشی را به شما مشتری گرامی ارائه نمایند. فروشگاه صنایع قفسه بندی قائم از سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده و در زمینه تهیه و پخش انواع قفسه های فلزی و فروشگاهی و هایپرمارکتی، و قفسه های راک صنعتی در انواع مختلف ارائه محصول می نماید. کارایی یک انبار ، مرکز توزیع یا سایر مشاغل که نیاز به ذخیره سازی وسایل ، از جمله رستوران ها و خرده فروشان دارد ، به اندازه سیستم های قفسه بندی صنعتی مورد استفاده خوب است.

چین تهیه کننده قفسه قفسه فولادی سفارشی، تولید کنندگان، کارخانه کالین-فورژ مدرن

قفسه فلزی راک نوعی قفسه فلزی انباری میباشد که جهت تجهیز انبارهای با کالاهای سبک و نیمه سنگین مناسب میباشد .روش گذاشت و برداشت کالا در این نوع قفسه فلزی به صورت دستی میباشد. پایه قفسه راک سبک | ستون قفسه انباری راک پایه شلف انباری سبک . ارتفاع پایه قفسه راک سبک 2 متر و پروفیل 3×5 با ضخامت 1.5 میلی متر است. علاوه بر این با مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت های تولیدی از قیمت قفسه انباری منزل و قیمت قفسه فلزی اطلاع پیدا کرد و محصولی بر حسب توان مالی خود خریداری کرد. تعداد طبقات در قفسه انباری قابلیت سفارشی‌سازی شدن دارد و توسط خریدار تعیین می‌شود. به طبع در انبار فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممکن است به تعداد طبقات بیشتری نیاز پیدا کنید.

© 2023 تمامی حقوق متعلق بهگروه صنعتی قفسه سازان میثاقمی باشد . در صورت انتخاب ” بله ” ، تعداد قفسه ای را که در نظر گرفته اید را باید در کنار هم نصب نمایید . در صورتی که قصد خرید چند دستگاه قفسه را داشته باید ، با افزایش تعداد ، یک کادر جدید به شما نمایش داده می شود به شرح زیر عمل نمایید. این سایت های فروش، خرید محصول را به امری آسان برای همه افراد تبدیل کرده اند و باعث صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه شده اند. این فروشگاه های اینترنتی برای کسانی که از نظر بعد مکان و زمان دچار مشکل هستند گزینه بسیار خوبی می باشد.

  • قفسه انباری راک سبک | شلف فلزی انبار | شلف فروشگاهی راک سبک .
  • ارتفاع استاندارد قفسه بندی انبار سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد.
  • قفسه‌ انباری ساخته شده در گروه صنعتی دی تا 180 کیلوگرم توان تحمل بار را دارد؛ که آن را به گزینه مناسبی برای نگهداری محصولات سنگین تبدیل کرده است.
  • ارتفاع قفسه فلزی گالوانیزه سردخانه 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است.

قیمت قفسه فلزی دست دوم همیشه ارزان تر از قفسه های سفارشی می باشند و به همین دلیل در اغلب مواقع تقاضا برای آنها زیاد است. واقعیت این است که ارزان بودن قیمت انواع قفسه بندی انبار دست دوم نباید تنها دلیل برای انتخاب آنها باشد، چون ممکن است دلیل ارزان بودن ترک و شکستگی در بخش های مختلف سازه و جوشکاری های مختلف صورت گرفته در آنها باشد. در محاسبه قیمت انواع قفسه بندی فلزی فاکتورهایی مانند ابعاد فضا و سازگاری ابعاد با طرح قفسه در کنار تعداد طبقات و عمق هر طبقه از جمله مواردی است که موجب تعیین هزینه نهایی قفسه می گردد. بنابراین، بهترین راهکار جمع آوری اطلاعات از طریق مشاوره و راهنمایی توسط متخصصین این موضوع پیش از خرید می باشد.

امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی لزوم وجود یک سیستم انبار داری دقیق و کارا در بسیاری از صنایع امری ضروری می باشد و پیاده سازی یک سیستم قفسه فلزی مناسب نقش بسیاری مهمی در این راستا ایفا می نماید. قفسه فلزی باید علاوه بر کیفیت از کارایی بالایی نیز برخوردار باشد. انتخاب یک سیستم نا مناسب قفسه بندی فلزی ممکن است خسارات زیادی را به بار بیاورد. لذا انتخاب یک سیستم قفسه بندی فلزی مناسب و کیفیت آن ، بسیار حائز اهمیت میباشد.

این نوع قفسه بندی فلزی به جهت نصب ساده و کاربرد فراوان مدت زمان زیادی است که جهت قفسه بندی انبار های با متراژ مختلف مورد استفاده قرار میگیرد . انواع قفسه پیچ و مهره ای با کیفیت در فروشگاه قفسه فلزی قفسه سازان موجود میباشد و مشتریان گرامی میتوانند انواع قفسه پیچ و مهره ای طوسی و قفسه پیچ و مهره ای رنگی را با قیمت های عالی خرید نمایند . این نوع قفسه فلزی کاربردهای فراوانی در تجهیز انواع انبار کوچک و بزرگ دارد. قفسه فلزی نیم طبقه بالکنی یا قفسه فلزی مزنین جهت استفاده حداکثری از ارتفاع انبار تولید و اجرا می‌گردد.سیستم قفسه بندی انباری نیم طبقه نوعی از قفسه بندی فلزی انباری مناسب جهت افزایش سطح مفید انبار بوده که در ارتفاع های مختلف قابل پیاده سازی می باشد . امروزه نقش فروشگاههای زنجیره ای در افزایش رفاه شهروندان هر کشوری غیر قابل انکار است.حال آنکه بخشی از موفقیت یک فروشگاه زنجیره ای و یا یک هایپرمارکت بزرگ مدیون تجهیزات آن فروشگاه میباشد . یکی دیگر از خدمات صنایع قفسه بندی آرین عرضه انواع قفسه فلزی فروشگاهی و قفسه فلزی انباری کارکرده با بهترین قیمت میباشد.

ارزان قفسه شیپور-فورژ مدرن

در این سیستم قفسه بندی فلزی حرکت بین طبقات از طریق پلکان و یا بالابر انجام می‌شود و جابجایی بار در طبقات توسط نفر و به‌صورت دستی و یا با استفاده از تجهیزات کمکی مانند چرخ‌دستی و کانوایر صورت می‌گیرد. قفسه فلزی گالوانیزه سردخانه پیچ و مهره ای ضدزنگ شلف آشپزخانه . ارتفاع قفسه فلزی گالوانیزه سردخانه 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است. شرکت سازه های فولادی انبارگستران همواره ارائه دهنده بالاترین کیفیت از انواع قفسه فلزی با مناسب ترین قیمت می باشد .مشتریان محترم می توانند از طریق تماس با ما و یا لینک های ارتباطی درون سایت از قیمت انواع محصولات مطلع شوند و اقدام به خرید قفسه نمایند . سیستم قفسه بندی مشبک یا قفسه بندی پیچ و مهره ای یکی از متداولترین انواعقفسهفلزی است. این سازه از نبشی های سوراخدار، کفه و پیچ و مهره تشکیل شده و از نصب بسیار آسان و سریعی بر خوردار است.سیستممشبکمختص اقلامی است که سبک و توسط شخص قابل بار گذ اری است.حداکثر تحمل بار بر روی هر طبقه 150 کیلو گرم بر متر مربع است.

قفسه بندی فلزی سوپرمارکتی

جهت انبار کردن انواع کالاهای سنگین ونیمه سنگین در انبار های کالا و مواد اولیه میتوان از قفسه بندی انباری راک میتوان بهره برد. قفسه بندی پیچ و مهره ای یکی از رایج ترین انواع قفسه بندی انباری جهت چیدمان انبار های کوچک و بزرگ کالا و تجهیزات میباشد . اجرای این نوع قفسه بندی فلزی ساده بوده و کاربردهای فراوانی دارد .امکان بارگزاری کالا ها فقط به صورت دستی در این نوع قفسه بندی انباری وجود داشته و جهت انبار های با کالاهای سبک و نیمه سنگین مناسب میباشد .سادگی نصب ، ارتفاع سفارشی و سادگی بارگذاری کالا در این نوع سیستم قفسه بندی انباری باعث محبوبیت زیاد آن شده است. این نوع قفسه بندی انباری به صورت قفسه انباری بازویی یک طرفه برای کنار دیوارها و قفسه انباری بازویی دوطرفه برای وسط سالن و یا انبار قابل تولید و اجرا میباشد و امکان استفاده حداکثری از ارتفاع انبار را فراهم می آورد.

لیبل pvc قیمت قفسه

قفسه فلزی متحرک در انبارهای مواد اولیه، نیمه ساخته، ملزومات مصرفی، محصول نهایی و قطعات یدکی مورد قفسه فلزی استفاده قرار میگیرد. قفسه بندی فلزی متحرک جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط یا نیمه سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی استفاده می گردد. میزانکاران تولید کننده قفسه بندی های جدیدی می باشد که دارای تکنولوژی پیشرفته صنعتی بوده و استفاده از آن بلا استثناء در هرجا و مکانی که نیاز به انبار کردن و نظم بخشیدن باشد کاربرد دارد.

  • بطور کلی قیمت قفسه بر اساس وزن آن و کیفیت رنگ یا آب کروم بودن آن متفاوت است که ر جدول بالا بطور مجزا این موارد مشخص شده است.
  • کارایی یک انبار ، مرکز توزیع یا سایر مشاغل که نیاز به ذخیره سازی وسایل ، از جمله رستوران ها و خرده فروشان دارد ، به اندازه سیستم های قفسه بندی صنعتی مورد استفاده خوب است.
  • اگر قصد خرید قفسه فلزی و یا نصب انواع قفسه فلزی را دارید مشاوران با تجربه صنایع قفسه بندی مدرن سازان آماده اند تا اطلاعات مفید و باارزشی را به شما مشتری گرامی ارائه نمایند.
  • قفسه های پیچ و مهره ای بسیار محکم هستند و در تمام صنایع حتی صنایع حمل و نقل هم استفاده میشوند.
  • بار دیگر با راهنمای لیست قیمت های خود ، در مورد درخواست خود به طور مفصل بحث کنید.
جهت سفارش خرید قفسه فلزی پیچ و مهره ای و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نموده و اطلاعات کافی را دریافت نمایید . امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنایع مختلف ، قفسه بندی یکی از اجزای جدانشدنی هر صنعتی به شمار می رود. راک فلز ضمن تولید و عرضه کلیه تجهیزات قفسه بندی انبار و فروشگاه با بکارگیری تجهیزات مدرن و کارشناسان زبده و با رعایت کلیه اصول فنی ،ایمنی و استاندارد های کیفی ، بهترین سیستم قفسه بندی انبار یا فروشگاه را طراحی ، تولید و پیاده سازی مینماید . قفسه فلزی پیچ و مهره ای یا قفسه فلزی طوسی یکی از رایج ترین انواع قفسه فلزی میباشد .

سبد دستی خرید

مشاوره، تهیه و توزیع انواع قفسه فلزی با کیفیت و مطمئن برای راه اندازی کسب و کار در انواع سبک های مغازه، فروشگاه، هایپرمارکت، سردخانه، انبار و حتی کاربردهای قفسه بندی برای استفاده خانگی. انواع قفسه بندی مغازه، سوپرمارکت، هایپرمارکت، چیپس و پفک، انباری، گلخانه، کتابخانه، صنعتی به همراه ملزوماتی مانند نردبان، سبد، دوچرخ، سه چرخ، ویترین مغازه، قفسه سردخانه و نیز قفسه لاستیک فروشی همه و همه با بهترین قیمت… در کیفیت و کاربرد زیادقفسه بندی پالت راکهیچ شکی نیست، اما این قفسه ها از نظر قیمت در سطح بالاتری نسبت به سایر قفسه ها قرار دارند که دلیل اصلی آن، نوع سازه و طراحی صورت گرفته برای آنها می باشد.

رگال تیله ای (ساچمه ای) ریلی

قفسه فلزی ایزی راک از جمله سیستمهای قفسه فلزی می باشد که گذاشت و برداشت بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام می پذیرد و عمدتا جهت ذخیره سازی و نگهداری انواع بارهای نیمه حجیم استفاده می گردد. رگال فلزی ساده لباس | رگال قوطی | رگال مزون | شلف پوشاک . جنس رگال از فلز ( قوطی 2.5×2.5 ) با ضخامت 0.6 میلیمتر و با رنگ الکترواستاتیک پودری می باشد. قفسه بندی با دهانه بلند به طور گسترده در انبارهای مدرن به ویژه مناسب برای کارتن و جعبه در اندازه های مختلف استفاده می شود.این محصولات معمولاً با دست به صورت جداگانه و با استفاده از نردبان متحرک یا سایر امکانات چیده می شوند. قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است.

  • قفسه راک سردخانه ای
  • ارتفاع قفسه راک سردخانه ای ، 2 متر ، طول 150 و عمق ( عرض ) 50 سانتیمتر است.
  • ارتفاع رگال مزونی طبقه چوب ، 150 و طول 100 سانتی متر است.
  • عرشه قفل فولادی نیز به نام قفسه فولادی، پانل فولاد جامد، پانل قفسه فولادی فولادی است.
  • ارتفاع استاندارد قفسه بندی فلزی سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد.

قفسه انباری نوعی از قفسه‌های فروشگاهی است که اغلب به صورت خودایستا طراحی می‌شوند؛ این قفسه‌ها نسبت به قفسه‌های معمولی توان بیشتری برای تحمل بار دارند و در طراحی به کمک دستک‌ها، تقویتی‌های سه گانه و پروفیل‌های اضافه تقویت می‌شوند. اگر قصد سفارش قفسه انباری دارید، می‌توانید تعداد قفسه‌ها و رنگ بندی را متناسب با فضای انبار و کسب و کار خود انتخاب کنید. قفسه فلزی راک خود جریان یا قفسه فلزی خود تغذیه بیشتر در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی میباشد.

امروزه فروش های اینترنتی نقش بسزایی در خرید فروش محصول دارند. این نمایندگی ها همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان خود می باشند زیرا رضایت مشتری از جمله عواملی است که بر میزان فروش یک محصول تاثیر بسزایی دارد. خرید قفسه کتاب از این نمایندگی ها هم به صورت جزیی و هم عمده برای مشتریان عزیز فراهم می باشد. ارتباط مستقیم به معنای حذف واسطه و دلال و سایر هزینه های اضافی از قیمت نهایی محصول می شود.

لیست قیمت تجهیزات و ملزومات فروشگاهی ۱۳ بهمن ایمالز-فورژ مدرن

قفسه فلزی در انواع گوناگونی تولید و به بازار عرضه میگردد.جنرال فلز تولید کننده ، مجری و فروشنده انواع قفسه فلزی انباری و قفسه فلزی فروشگاهی میباشد.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز ضمن دارا بودن کلیه استانداردهای کیفی از تنوع بالا و قیمت های مناسبی نیز برخوردار میباشد . از جمله انواع قفسه فلزی جنرال فلز میتوان به قفسه فلزی راک ، قفسه فلزی پانل راک ، قفسه فلزی پالت راک ، قفسه فلزی پیچ و مهره ای ، قفسه فلزی ایزی راک ، قفسه فلزی بازویی ، قفسه فلزی درایوین راک ، قفسه فلزی خود راهرو ، قفسه فلزی سردخانه ، قفسه فلزی متحرک ریلی ، قفسه فلزی بایگانی ، قفسه نیم طبقه بالکنی ، انواع قفسه فروشگاهی و هایپری و… اشاره نمود.انواع قفسه فلزی جنرال فلز به همراه توضیحات و نمونه تصاویر مربوطه در ادامه قابل مشاهده میباشد.

بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی فلزی در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … است.جنرال فلز مجری انواع قفسه فلزی راک ریلی و بایگانی میباشد. صنایع فلزی عدل تولید کننده انواع سیستم های قفسه بندی فلزی آماده خدمت رسانی به تمامی شهر‌ها و ارسال محصولات به کشور‌های همسایه است.برای اطلاع از قیمت قفسه فلزی و خرید قفسه فلزی از طریق پشتیبانی واتساپ با کارشناسان صنایع عدل در ارتباط باشید. قفسه فلزی پرمصرف ترین نوع قفسه بندی می باشد که در قفسه بندی انباری فروشگاه و انباری منازل و انبار محیط های کارگاهی و انبار داروخانه ها، رستوران ها و فروشگاه ها و… به اسم قفسه بندی فروشگاهی یا قفسه قلزی شناخته می شود. این قفسه ها با نبشی ، پانل ، پیچ و مهره ساخته می شوند، اغلب رنگ آن طوسی است. قفسه راک نیمه سنگین | قفسه فلزی نیمه صنعتی | شلف ایزی راک | قفسه انبار .

سبد خرید

قفسه انبار ریلییا قفسه انبار متحرک در انبارهای مواد اولیه، نیمه ساخته، ملزومات مصرفی، محصول نهایی و قطعات یدکی مورد استفاده می باشد. قفسه بندی انبار ریلی جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط یا نیمه سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی استفاده می گردد. میزانکاران تولید کننده قفسه بندی های جدیدی می باشد که دارای تکنولوژی پیشرفته صنعتی بوده و استفاده از آن بلا استثناء در هرجا و مکانی که نیاز به انبار کردن و نظم بخشیدن باشد کاربرد دارد. از مزایای این سیستم قفسه بندی ، راحتی مونتاژ، جابجایی و امکان تبدیل از حالتی به حالت دیگر میباشد. با استفاده از قفسه فلزی ، می توانید یک انبار با اندازه متوسط ​​یا محیط ذخیره سازی را به یک سیستم ذخیره سازی کارآمد و موثر تبدیل کنید.

قفسه بندی طوسی انبار

وب سایت های مربوط به تولید کنندگان قفسه های فلزی گاهی وقت ها حراج هایی را برای مدت زمان کوتاهی اعلام می کنند که فرصت خوبی برای اشخاصی است که می خواهند خرید زیرقیمت داشته باشند. اگر کسب و کار شما عمدتا سفید یا قرمز است ، رنگ قفسه فروشگاهی های شما را می توان از این طریق تعیین کرد. به این ترتیب می توانید با قفسه هایی که بعداً خریداری خواهید کرد، آن را پشتیبانی کنید.

  • مدل های قفسه ساخته شده از مواد با کیفیت اغلب استفاده می شوند ؛ زیرا برای استفاده در فروشگاه نیز مناسب هستند.
  • به خصوص ظرفیت بایگانی های بزرگ چنین انتخابی را ایجاب می کند و بایگانی که به مرور زمان افزایش می یابد ، به لطف قفسه ها با نظم و ترتیب نگهداری می شود.
  • طراح با در نظر گرفتن نوع کار و محل قرار گیری انبار و اجناسی که در قفسه ها نگهداری می شوند جنس قفسه مورد نیاز را مشخص و آن را طراحی می کند.
  • با وجود اینکه کیفیت تولیدات موجود در بازار از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند اما بهتر است برندهای معتبر را از میان انبوهی از فرش ها انتخاب نمایند.
  • اتاق بهترین ایده ها را برای طراحی دکوراسیون خانه یا بازسازی آن ارائه می نماید.
  • کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است.
قفسه فلزی انباری که اجزای آن به کمک پیچ و مهره به یکدیگر متصل می شوند، از جمله ی بهترین و محکم ترین قفسه های انباری هستند که می توان از آن ها برای مدت زمان زیادی استفاده کرد. معمولا احتمال خرابی و فرسودگی این نوع قفسه ها بسیار پایین است و برای مدت زمان طولانی می توان از این نوع قفسه های انباری استفاده نمود. پایه راک نیمه سنگین | ستون قفسه انبار راک | پایه دوبل نیمه صنعتی کاربرد پایه راک نیمه سنگین جهت قفسه انباری راک نیمه سنگین می باشد. قفسه بندی بایگانی متحرک شرکت مدرن سازان بریس یا قفسه بندی انباری بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی انباری در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و …

باز جهت افزایش استحکام و توان قفسه‌ها، در بخش جلویی قفسه از پروفیل‌های اضافه استفاده می‌شود. با توجه به اینکه در هنگام ذخیره سازی، فشار بیشتری به پایه‌های جلویی می‌آید، این پروفیل‌های اضافی باعث قوی‌تر شدن و بالاتر رفتن توان پایه‌ها می‌شود. به این شکل دیگر نیاز نیست چندان نگران خستگی و آسیب دیدن قفسه انباری و محصولات خود باشید. با توجه به وزن بالایی که روی قفسه‌ انباری قرار می‌گیرد، باید از ستون ها و کفی‌های مستحکمی در طراحی این قفسه‌ها استفاده کرده و اتصال مناسب را بین آن‌ها برقرار کرد.

قفسه آهنی ملات 3 اینچی 28 شات، قفسه آهنی ملات 3 اینچ 28 شات چین تولید کنندگان، تامین کنندگان، کارخانه آتش بازی Master-فورژ مدرن

قفسه بندی صنعتی با استفاده از محصولات فلزی دوام و استقامت بالایی را بوجود می آورد که نگهداری و مدیریت کالاهای سنگین وزن را ممکن میسازد. ارتفاع قفسه دیوارکوب فروشگاهی ، 150 سانتیمتر در 4 طبقه 30 سانتیمتری است . رگال مزونی طبقه چوب | رگال پوشاک | رگال کفش | شلف لباس مدل پارمیس . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار کمتر می شود.)… رگال ساده طبقه چوب | رگال لباس | رگال پوشاک | رگال فلزی قوطی . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل…

قفسه بندی فلزی.

فروشگاه اینترنتی قفسه و نردبان شلف استور ارائه دهنده انواع نردبان و قفسه بصورت عمده و جزء به سراسر کشور با بهترین قیمت است. امروزه راه های متعدد خرید با کمترین واسطه وجود دارند که می توانند ارزانی قیمت کالاها را موجب شوند از این رو افراد با اطلاع از همه ی راه های ممکن می توانند محصولات را قیمت ارزان و در عین حال کیفیت بالا خریداری کنند. گونیای های قفسه فروشگاهی از ورق اسیدشوئی SAPH37 با ضخامت 2 میلی متر . هنگام ایجاد سیستم های قفسه فروشگاهی نکات مهمی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.