معماری به عنوان کنشگری در شماره فوریه AJ جریان دارد

شاون آدامز، معمار، نویسنده، مدرس و یکی از بنیانگذاران POoR Collective می گوید: «اشتیاق و تمایل واقعی برای این نوع ابتکارات وجود دارد. اگر سازمان‌ها واقعاً به نسل بعدی طراحان اهمیت می‌دهند، باید از طرح‌هایی مانند این حمایت کنند.

شاید مایک لیم از IDK این روحیه مرزی را به بهترین شکل خلاصه می کند: “ما دوست داریم با افرادی کار کنیم که در جامعه خود سرمایه گذاری می کنند و یک برنامه اجتماعی دارند – جایی که می توانیم از طریق مهارت هایی که به ارمغان می آوریم به ارزش بیافزاییم.”

ستاره جلد AJ برای ماه فوریه یک اسکیت‌برد سوار است که در نقطه اوج یک پیچ قرار دارد و مانند یک پرنده برازنده است. حرکت در آن لحظه هوا بین فرود ایمن و سقوط. با این حال – می دانید نتیجه هر چه باشد، او بلند می شود و دوباره تلاش می کند.

نمونه‌های زیادی از پروژه‌های ساده با بودجه‌های کم وجود دارد که مرزهای عمل را جابجا می‌کنند و تأثیر قابل‌توجهی دارند. به عنوان مثال، به گفته جیل کاوگیل، یکی از بنیانگذاران، شرکت North West Design Collective و بازسازی یک ساختمان خیریه ارزشمند پرستون توسط Baxendale، “زندگی را در فضایی که به داخل جامعه می رود دم می دهد”. هدف دفتر پروژه لیدز بکت ایجاد «معماری اخلاقی، اجتماعی و انعطاف‌پذیر» است و مرکز اجتماعی آن در نیو ورتلی نمونه‌ای از آن است.

تمرین هرگز ثابت نیست. همیشه در حال حرکت است، همیشه در تلاش برای انجام بهتر است. و راه های زیادی برای انجام آن وجود دارد. به تمرین ادامه دهید.



منبع

اشکال جدید تامین مالی نیز در این موضوع بررسی می شود. بنیاد خیریه تحت رهبری معمار، Footwork، که توسط کلر ریچاردز راه اندازی شده است، به پروژه های نوپا با پتانسیل تأثیرات محلی قابل توجه پول نقد می دهد. چگونه خانه های فهرست شده را بهسازی انبوه می کنید؟ مدل های جدید توسعه شهری چگونه می تواند باشد؟ Footwork مهارت‌های حل مسئله معماران را قادر می‌سازد تا در سطح مردمی به کار برسند.

البته، پروژه‌های مقیاس بزرگ‌تر به همان اندازه می‌توانند با انگیزه‌ای برای تغییر، هم محیطی و هم اجتماعی همراه شوند. ساختمان سیاه و سفید معماران Waugh Thistleton اکنون بلندترین سازه اداری چوبی انبوه در مرکز لندن است، در حالی که مشتری آن The Office Group همچنین با گروه PooR روی طرح سازندگان و مربیان کار کرد تا جوانان را به ابزارهای طراحی مجهز کند تا به آنها در ایجاد حرفه خود کمک کند.

کاسه ای که او در حال اسکیت زدن است بخشی از پروژه جامعه جنوب دوون توسط تمرین جدید IDK است. سه کارگردان – مایک لیم، رودی باو و جیمز پوکسون – در مورد معماری بزرگتر از معماری فکر می کنند. روح اجتماع، معماری به‌عنوان کنش‌گری – و به‌عنوان تمرین مداوم و در حال تکامل با عنصر ریسک – برای آینده این حرفه ضروری است. در سراسر این شماره از AJ اجرا می شود.

تحریریه اخبار معماری آریانا