هنلی هالبراون، ZCD و nimtim برای 200 خانه Hounslow رضایت گرفتند.

این طرح شاهد تخریب سه بلوک شهرداری در نزدیکی خیابان برنتفورد خواهد بود: خانه چارلتون، خانه آلبانی و اوزیر کورت. این بلوک ها هر کدام با یک ساختمان شش تا هشت طبقه جایگزین خواهند شد. تعداد کل خانه های موجود در سایت قرار است از 91 خانه به 209 افزایش یابد.

نمای سایت موجود:

دیدگاه معماران

منبع: استال اریکسن



منبع

این طرح اولین طرح در برنامه بازسازی املاک Hounslow است که در ماه اوت مجوز برنامه ریزی داده شد.

دینا بورنات، مدیر ZCD Architects علاوه بر طراحی یکی از بلوک‌های مسکونی، ما به عنصر مشارکت جوانان در این طرح منجر شدیم. Hounslow متعهد است که نیازهای ساکنان خود را برآورده کند و با کار با جوانان در املاک ما واقعاً توانستیم صدای آنها را نیز به میان آوریم. کل تیم با گروه‌هایی از جوانان هفت تا 19 ساله ملاقات کرد که در تورهای پیاده‌روی، طراحی فضای بازی شرکت کردند و مانیفست‌هایی را به تیم طراحی ارائه کردند تا روی آن کار کنند. کار با این گروه از ساکنان جوان بسیار لذت بخش بوده است، آنها چشمان ما را به نحوه استفاده آنها از منطقه محلی باز کردند که تأثیر قابل توجهی بر قلمرو عمومی و ارتباطات کلیدی از طریق این طرح داشت..

نیمی آتانایاکه، مدیر معماران نیمتیم nimtim از نزدیک با کل تیم طراحی برای توسعه نقشه کلی سایت همکاری کرد. به دنبال این، ما بر روی یک فضای اجتماعی انعطاف‌پذیر جدید تمرکز کردیم که بین یک خیابان عمومی جدید و حیاط مشترک مرکزی قرار دارد.

[The] خانه‌های جدید برای شورای هانسلو در اطراف زمین‌های باز و رو به جنوب طراحی شده‌اند که توسط گالری‌ها ردیف شده‌اند، که تجسم استراتژی‌های طراحی است که ارزش اجتماعی را با اصول پایدار محیطی در معماری ترکیب می‌کند. با واحه های نور خورشید و پناهگاه در چارلتون و آلبانی و همچنین زندگی گیاهی سخاوتمندانه آن، ما در حال ایجاد مکانی برای همه گونه ها و تمام فصول هستیم.

واحدهای جدید توسط شورای Hounslow در حال توسعه هستند. ساکنان املاک موجود در طرح های توسعه مجدد در سال گذشته رای دادند – با 87 درصد رای موافق در مورد مشارکت 81 درصدی.

طرح هایی توسط هنلی هالبراون، معماران ZCD و معماران nintim برای 209 خانه مقرون به صرفه در هانسلو

ساختمان های جدید برای صدور گواهینامه Passivhaus طراحی شده اند، در حالی که 95 درصد خانه ها نیز دو یا سه بعدی خواهند بود. دو بلوک دارای پلان نیم دایره‌ای به شکل «استادیوم» هستند که خانه‌ها به باغ‌های حیاط زیر نظر دارند.

این طرح شامل 202 خانه اجاره ای اجتماعی و هفت خانه با سهام مشترک، و همچنین مسیرهای جدید عابر پیاده و واحدهای طبقه همکف برای کافه ها و مغازه ها است.

سایمون هنلی، مدیر هنلی هالبراون برای بیش از 20 سال ما از یک معماری قابل لمس پایدار دفاع کرده‌ایم، معماری که مردم آن را درک کنند، با آن درگیر شوند و به عنوان ساکنان در آن مشارکت کنند. مهمتر از همه، ما در تلاش برای تسهیل یک شیوه زندگی پایدار در حالی که با استانداردهای Passivhaus کار می کنیم.

نمای بلوک‌ها با آجرکاری سبز وحشی، با نمای عمیق در و پنجره ساخته خواهد شد. این طرح همچنین شامل ایوان ها و گالری های فولادی با رنگ سفید می شود که فضای دسترسی و رفاه را برای ساکنان فراهم می کند.

ساکنان در مورد ارزشی که در فضای تراس پشت بام موجود یافتند به ما گفتند، بنابراین ما یک باغ اجتماعی جدید در پشت بام بلوک جدید پیشنهاد کردیم. این باغ فضایی را برای ساکنان فراهم می کند تا گرد هم آیند و همچنین فضای سبز فراوانی را در مزارع عمیق فراهم می کند تا زندگی مردم و حیات وحش را غنی کند.