چگونه باترس قصد دارد پرو کبوتر آلوده اولدام را نجات دهد

هر چه یک ساختمان بیشتر باقی بماند، هزینه صرفه جویی در آن بیشتر می شود

ما به مالیات بر ارزش افزوده با نرخ صفر برای آثار به ساختمان میراث نیاز داریم

حفاظت از ساختمان‌های موجود و میراثی انرژی مرتبط با تخریب، دفع زباله و ساخت‌وساز جدید را کاهش می‌دهد و کربن موجود در ساختمان موجود را حفظ می‌کند.

در سال 2020، این بنا در لیست در معرض خطرترین ساختمان های ویکتوریایی بریتانیا توسط انجمن ویکتوریا قرار گرفت.

امروز از زبان شادی کریمی معمار باترس در مورد برنامه‌های 13 میلیون پوندی این تمرین برای بازگرداندن ساختمان 134 ساله Prudential Oldham به شکوه سابقش می‌شنویم. درخواستی برای تبدیل ساختمان طراحی شده توسط آلفرد واترهاوس، درجه II به دفاتر همکار اوایل امروز (9 مارس) تصویب شد.

مردم و جوامع محلی تداعی‌ها، خاطرات و ارتباطات واقعی با ساختمان‌هایی مانند Prudential ایجاد کرده‌اند – ما باید اطمینان حاصل کنیم که این امر هنگام در نظر گرفتن قابلیت اجرا در نظر گرفته می‌شود. اشتیاق جوامع محلی به ایجاد حرکت و اجرای طرح کمک خواهد کرد.

ساختمان Prudential به دلیل اندازه بزرگ و تزئینات، حس نمادین قوی از ارزش اجتماعی در منظره خیابان دارد. این به وضوح یک ساختمان با اهمیت است که از روزی که ساخته شد، یک مکان مرکزی در اولدهام را اشغال کرده است. اغلب توسط جامعه محلی که هنگام استفاده از مرکز شهر خود از آن عبور می کنند، یا افرادی که از شبکه مترولینک عبور می کنند، دیده می شود. همچنین تا زمان بسته شدن و پس از آن خالی شدن، ارزش اشتراکی به عنوان محل کار داشته است.



منبع

تغییرات مستمر پرسنل در وزارت همسطح سازی، مسکن و جوامع (DLUHC) تصمیمات را به تاخیر انداخته است. این ناامید کننده است زیرا هر چه تصمیمات طولانی تر به تعویق بیفتند، خرابی ساختمان تسریع می شود.

در مورد پروژه به ما بگویید؟

از نظر خارجی، کابل های برق بالای مترولینک و حرکت مداوم ترامواها بلافاصله خارج از ساختمان نیز دسترسی را به چالش می کشد.

چالش های ساختمان موجود چیست؟

ساختمان Prudential در سال 1889 به طرح های معمار آلفرد واترهاوس ساخته شد. این در یک موقعیت مرکزی و برجسته در مرکز شهر اولدهام، روبروی ایستگاه مترولینک مرکزی اولدام و در یک منطقه حفاظت شده واقع شده است. این مکان بخشی از یک منطقه کلیدی نوآوری در اولدهام است که بر تشویق کسب و کارهای نوپا محلی برای راه اندازی در این منطقه تمرکز دارد.

موارد اضافی شامل طبقه سوم جدید، خوابگاه های بزرگ و فانوس های لعابدار بر روی برجک های گوشه ای است.

برای بهبود عناصر حرارتی دقت شده است. پنجره‌های موجود با واحدهای دوجداره جدید جایگزین می‌شوند که از سبک اصلی پیروی می‌کنند، اما پوشش حرارتی را تا حد زیادی بهبود می‌بخشند.

واضح‌ترین و فوری‌ترین روشی که ساختمان‌های تاریخی و موجود می‌توانند به صرفه‌جویی در انتشار کربن کمک کنند، اذعان به اینکه سبزترین ساختمان، ساختمانی است که از قبل وجود داشته است.

باترس برای اولین بار در سال 2018 برای ارائه یک بررسی وضعیت مورد نظر قرار گرفت و توسط شورای اولدام منصوب شد. طرح هایی از طرف شورا برای تبدیل ساختمان طبقه دوم به یک مرکز جوجه کشی ارائه شد. این ساختمان که بیش از 12 سال است خالی مانده است، به سرعت در حال زوال است. شورای اولدهام مشتاق دیدن بازسازی و استفاده مجدد از ساختمان هستند و اکنون در مرحله یک سفارش خرید اجباری با مالک خصوصی فعلی هستند.

شومینه ای در ساختمان متروکه احتیاط اولدام

شورای اولدهام ارزش کل این پروژه را 12.8 میلیون پوند تخمین زده است. بودجه این طرح با ترکیبی از سرمایه های سازمان و جایزه 8.165 میلیون پوندی Future High Streets برای این پروژه تامین می شود.

در حالی که تغییرات داخلی وجود خواهد داشت، در صورت امکان، ما از حفظ ویژگی های اصلی معماری برای حفظ شخصیت و یکپارچگی ساختمان اطمینان حاصل کرده ایم.

علاوه بر این، تعدادی مداخلات تکمیلی و معاصر انجام خواهد شد که ویژگی معماری موجود ساختمان را تجلیل می کند و از استفاده جدید آن به عنوان یک فضای کاری مدرن پشتیبانی می کند.

حرکت به سمت مالیات بر ارزش افزوده با نرخ صفر در آثار به ساختمان میراث، نقطه عطف مهمی در حفاظت از این نوع ساختمان ها خواهد بود.

خیر، تخریب در نظر گرفته نشده است. این ساختمان در یک مکان کلیدی قرار دارد و علاوه بر شایستگی های معماری آن، توجه عمومی زیادی به آن وجود دارد.

ما احساس می‌کنیم که باید شناخت گسترده‌ای برای ساختمان‌های دارای علایق تاریخی و معماری وجود داشته باشد.

آیا تا به حال تخریب یا تخریب جزئی در نظر گرفته شده بود؟

درس های اصلی پروژه که می توانید در سایر پیشرفت ها به کار ببرید چه بوده است؟

ساختمان Prudential جایگاه محکمی در آینده دارد و عناصر مدرن و پایداری را در خود جای داده است که به روشی مدرن منعکس شده است و به کاتالیزوری برای جاه طلبی های بیشتر تبدیل خواهد شد.

مجموعه‌های در حال انجام ما به دنبال جشن گرفتن پروژه‌هایی است که ساختمان‌ها را از خرابی نجات می‌دهند یا به آنها زندگی جدیدی می‌بخشند.

این طرح ها همچنین شامل یک استراتژی تهویه حالت ترکیبی با استفاده از برق از منابع تجدید می شود.

این شامل یک فضای اداری جدید در طبقه سوم با پلان باز با خوابگاه‌های بزرگ و فانوس‌های لعاب‌دار است که برجک‌های گوشه‌ای را فرا گرفته و فضاهای ملاقات منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند. سقف لعابدار جدیدی برای محصور کردن آتریوم اضافه خواهد شد و صندلی‌ها و بالکن‌های پنجره در دهانه‌هایی که آتریوم را احاطه کرده‌اند معرفی می‌شوند تا کانونی از فعالیت و لحظات تعامل را برای کاربران ساختمان ایجاد کنند.

با توجه به انتشار بیش از 40 درصد کربن ناشی از صنعت ساخت و ساز، این حرفه باید راه هایی برای تطبیق با نوع ساختمان هایی که طراحی می کند و سریع پیدا کند. گزینه پیش‌فرض برای هر پروژه باید انطباق و استفاده مجدد از یک ساختمان موجود باشد، که یکی از خواسته‌های کلیدی کمپین RetroFirst AJ است.

چشم انداز بلندمدت ساختمان Prudential این است که اپراتور را در خود جای دهد که به عملیات ESG ساختمان پاسخ دهد و استانداردهای بهره وری انرژی خود را حفظ کند. جنبه پایداری ساختمان به جاه طلبی اولدام برای تبدیل شدن به سبزترین محله در منچستر بزرگ، با کربن خنثی تا سال 2025 و کل منطقه تا سال 2030 کمک می کند.

تغییرات مداوم پرسنل در DLUHC تصمیمات را به تاخیر انداخته است

به غیر از حفظ پارچه اصلی، چه جنبه های دیگری از طراحی شما تاثیر کربن کل ساختمان را کاهش می دهد؟

سالن بانک – مهم‌ترین فضای تاریخی ساختمان – پیشخوان‌ها و صفحه‌های اصلی بانکی تعمیر و به عنوان ویژگی‌های کلیدی در قسمت‌های کافه و سالن گنجانده می‌شوند. کاشی‌کاری‌های سرامیکی مزین تالار مرمت می‌شود.

تهیه پیمانکاران مناسب کلیدی است. این پروژه به افرادی با مهارت ها و تجربه مناسب نیاز دارد – به ویژه به این دلیل که با چنین ساختمانی فرسوده باید نسبت به ارزش تاریخی آن حساس بود.

به نظر عقل سلیم می رسد، اما هر چه یک ساختمان طولانی تر بماند، بیشتر خراب می شود و هزینه صرفه جویی در آن بیشتر می شود. برای بازنگری ساختمان ها و به حداقل رساندن تأخیر باید دائماً از قبل فکر کنیم. در حالی که تاخیر در تامین مالی و عدم قطعیت ادامه دارد، میراث بیشتری را از دست می دهیم.

پیدا کردن پیمانکار مناسب با در دسترس بودن برای انجام پروژه در زمانی که هنوز محدوده کامل کار مشخص نشده است، چالش برانگیز است. این امر به ویژه در شرایط اقتصادی کنونی که پیمانکاران انتظار دارند سفارشات قرارداد فرعی خود را در روز اول ارسال کنند بسیار مهم است.

باید دیدگاه متعادلی در مورد حفظ میراث وجود داشته باشد. این ساختمان ها ما را به شیوه ای بسیار ملموس در گذشته خود مستقر می کنند. این در زمانی که اکثر مردم بیشتر وقت خود را در دنیای ناملموس تلفن های همراه و برنامه ها می گذرانند، طنین بسیار زیادی دارد. ساختمان های میراث ما به طور فزاینده ای چیزی هستند که مکان ها را متفاوت و معتبر می کند.

ما به طور مرتب با بخش پایداری شورای اولدام در طول توسعه طراحی درگیر بوده ایم.

مرکز پیشنهادی در درجه اول بر بخش‌های خلاق، دیجیتال و رسانه متمرکز خواهد بود. این فضای انعطاف پذیر و کم هزینه را برای مشاغل کوچک در یک مکان مرکزی فراهم می کند. برنامه ریزی شده است که نمای باشکوه و باشکوه Prudential ترمیم شود و به عنوان یک کاتالیزور برای بازسازی مرکز شهر بزرگتر ساخته شود. در داخل، هر جا که ممکن باشد، ویژگی‌های باقی‌مانده از اهمیت معماری و تاریخی تحت تمیز کردن و تعمیر گسترده قرار خواهند گرفت. نمونه هایی از این شومینه های قابل توجه است.

این ساختمان چندین سال است که از بلااستفاده بودن رنج می برد. مدتی است که دچار آسیب شدید ورود آب شده است. همچنین تعداد زیادی کبوتر را در خود جای داده است. آسیب وارد شده به ساختمان بسیار زیاد است و ارزیابی آن برای بازدید از محل کار دشواری بوده است و «ناشناخته‌هایی» که این ساختمان ارائه می‌دهد نیز یک ملاحظات کلیدی است.

طراحی ما شامل اقدامات غیرفعال برای کاهش تقاضای انرژی مرتبط با گرمایش، سرمایش، تهویه و روشنایی است که مطابق با سیاست‌ها و ارزش‌های شورای اولدهام است.

خسارت وارد شده به ساختمان Prudentail طبقه دوم اولدام

آیا رویکرد شما برای مقاوم‌سازی و نحوه صحبت‌تان با مشتریان در مورد آن تغییر می‌کند، به‌ویژه با توجه به افزایش تمرکز بر وضعیت اضطراری آب و هوا؟

برای درک بهتر اهمیت مقاوم سازی یک بنای تاریخی، ما یک محاسبه کربن را انجام خواهیم داد. این محاسبه در طول جدول زمانی توسعه و پس از تکمیل استفاده خواهد شد و این محاسبه با یک دفتر کار جدید در همان سایت مقایسه خواهد شد.