اسمیت اسکات مولان طرح هایی را برای مرکز اسکی ادینبورگ ارسال می کند

اسمیت اسکات مولان گفت که طرح‌های ساختمان آن پس از مشورت با شورا انجام شد و “مانند هر پروژه دیگری، فرآیند طراحی برای هیلند با فهرستی از فعالیت‌ها، کاربری‌ها و فضاهای بالقوه آغاز شد.”

این تمرین ادامه داد: «ما به همراه بقیه تیم طراحی، از نزدیک با تیم مشتری برای توسعه خلاصه کار کردیم، که طبیعتاً چندین بار تکرار شد، از جمله گزینه‌های ساختمانی بزرگتر اما همچنین کوچکتر (و همچنین بررسی اینکه آیا ساختمان‌های موجود قابل استفاده مجدد).

اما شورای Midlothian می‌گوید «پیش‌بینی می‌شود که این پروژه هزینه‌های استقراض خود را پوشش دهد و از سال ۲۰۲۵/۲۶ سالانه ۱ میلیون پوند مازاد تولید کند».

اسمیت اسکات مولان Associates برای Destination Hillend طراحی می کند



منبع

“محدودیت های سایت، الزامات کاربر و آرزوهای مشتری منجر به راه حلی شد که اکنون برای برنامه ریزی ارائه کرده ایم.”

اسمیت اسکات مولان می گوید که مرکز جدید به طور “حساس” در دامنه تپه پنتلند با خط الراس منطبق با منظره تپه مجاور قرار خواهد گرفت. کاشی‌های سفالی به ساختمان‌های تاریخی در لوتیان اشاره می‌کنند در حالی که آجر لعاب‌دار در رنگ‌های سبز، زرد و بنفش با محیط طبیعی اطراف مطابقت دارد.

بر اساس پیشنهادهای ارائه شده برای سایت گسترده تر، Destination Hillend همچنین در نهایت شاهد یک ترن هوایی آلپاین، زیپ لاین و ارتقاء پیست های اسکی خواهد بود. طبق گفته شورای Midlothian که حامی اصلی این پروژه است، ترن هوایی آلپاین اولین بار در اسکاتلند خواهد بود.

پیش بینی می شود در سال جاری پیمانکاری برای ساخت و تحویل ترن هوایی آلپاین تعیین شود.

منبع: اسمیت اسکات مولان Associates

مدیر پروژه پل کمپبل گفت که این طرح مرکز ورزشی میدلوتیان را به یک جاذبه توریستی ملی، اگر نگوییم بین المللی تبدیل می کند که از آینده تأسیساتی که قبلاً مورد علاقه همه از المپیکی ها گرفته تا اسنوبوردهای تازه کار بوده، محافظت می کند.

مجوز برنامه ریزی اصلی در فوریه 2021 برای یک طرح گسترده تر 13.8 میلیون پوندی اعطا شد. با این حال، یک درخواست آزادی اطلاعات در اوایل سال جاری نشان داد که هزینه ها به 37 میلیون پوند رسیده است. ادینبورگ زنده گزارش شده است.

کار در جاده دسترسی جدید، پارکینگ خودرو و محوطه سازی در محل آغاز شده است.

این طرح که به عنوان Destination Hillend شناخته می‌شود، شامل تخریب امکانات موجود در مرکز ورزش‌های برفی Midlothian، در لبه تپه‌های پنتلند، در جنوب غربی شهر، برای ایجاد فضایی برای یک مرکز دو طبقه جدید است.

این مکان دارای امکانات اجاره ورزش های زمستانی، اتاق های رختکن، یک فضای بازی نرم داخلی و همچنین یک دیوار کوهنوردی دو طبقه است. این طرح همچنین دارای محل اقامت، رستوران و خرده فروشی است.