اسکله برنهام-آن-کراوچ، اسکس

بر اساس این خلاصه: “ما به یک معمار دارای گواهینامه ARB نیاز داریم که بتواند با همکاری شورا کار کند تا ایده های ما را به یک راه حل قابل اجرا برساند که می تواند در بودجه ما ارائه شود، اما همچنین به برنامه های بلندپروازانه ما برای اجرای سازه هایی که نوآورانه و زیست محیطی هستند نیز دست پیدا می کند. پایدار.

این پروژه‌ها به حفظ و بهبود کیفیت زندگی در این منطقه با بازگرداندن پانتون شهر محبوب کمک می‌کنند، و در نتیجه بهبودهایی را در طراحی قبلی به وجود می‌آورند تا آن را به ساختاری مستحکم‌تر و طولانی‌تر تبدیل کند. اسکله خانه قایق یک اسکله جدید و بهبود یافته را برای کسانی که مایل به زندگی در امتداد رودخانه کراچ هستند به ارمغان می آورد و لنگرها را گسترش می دهد تا حداکثر چهار قایق در امتداد خط ساحلی را در خود جای دهند.

این پروژه که برای تکمیل در سال 2024 برنامه ریزی شده است، با هدف ایجاد یک پلت فرم جدید “ایمن و محکم” در دسترس عموم است که فعالیت های تفریحی و تحقیقاتی در رودخانه کراچ را تسهیل می کند و همچنین میزبان عملیات کشتی های تجاری است. در همین حال، اسکله‌های قایق‌های خانگی، مکانی را ارتقا می‌دهند که قبلاً به قایق بادبانی 100 ساله Llys Helig که در سال 2017 واژگون شد، استفاده می‌شد.

پیشنهادات برای کمیسیون 60 درصد از نظر کیفیت و 40 درصد از نظر قیمت ارزیابی خواهد شد. متقاضیان باید 5 میلیون پوند بیمه مسئولیت کارفرما، 10 میلیون پوند بیمه مسئولیت عمومی و 2 میلیون پوند بیمه غرامت حرفه ای داشته باشند.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه برنهام در کراچ هاوس قایق اسکله و تاون پونتون و اسکله
مشتری شورای ناحیه مالدون
ارزش قرارداد 50000 پوند تا 100000 پوند
مهلت دور اول ظهر، 8 ژوئن 2023
محدودیت های مناقصه گران باید شواهدی از پروژه های موجود در یک محیط دریایی ارائه دهند و به شورا اطمینان دهند که چالش هایی را که این سازه ها از نظر شرایط آب و هوایی و جزر و مدی با آن مواجه خواهند شد، درک خواهند کرد.
اطلاعات بیشتر https://www.contractsfinder.service.gov.uk/notice/4c61aba5-f268-4817-86b1-c8a0282058d2



منبع

برنده قرارداد 50,000 تا 100,000 پوندی، برنامه های توافق شده موجود برای یک قایق خانه جدید برای حداکثر سه خانه را بازبینی می کند و همچنین برنامه هایی را برای یک اسکله جدید “جاه طلبانه و جذاب” در این نزدیکی طراحی خواهد کرد تا جایگزین ساختار قبلی شود. از دست دادن طوفان یونیس در فوریه 2022.

برنهام-آن-کراوچ یک شهر ساحلی کوچک با 7500 نفر جمعیت است که در 15 کیلومتری جنوب شرقی مالدون واقع شده است. خط ساحلی 120 کیلومتری منطقه، امکانات تفریحی و فرهنگی مهمی را فراهم می‌کند – شامل چندین قایق‌سازی، میخانه‌ها، اسکله‌ها و آسیاب‌های تاریخی.

جست‌وجوی تیم طراحی شش سال پس از مناقصه این شورا برای مطالعه امکان‌سنجی برای طیف وسیعی از ارتقاء آب‌نمای تاریخی مالدون انجام می‌شود. آخرین پروژه یک جفت ارتقاء نوآورانه و سازگار با محیط زیست را در اسکله برنهام در کراچ ارائه می کند که هدف آن ارائه یک نقطه عطف و الگوی جدید برای طرح های مشابه در سایر نقاط است.

تحریریه اخبار معماری آریانا