اکنون بیش از نیمی از توسعه دهندگان شورشی قرارداد ایمنی آتش نشانی دولتی امضا کرده اند

قرارداد اصلاح آتش سوزی باعث می شود توسعه دهندگان موافقت کنند تا مشکلات ایمنی ساختمان های خود را برطرف کنند و هر پولی را که از صندوق 5.1 میلیارد پوندی دولت برای ایمنی ساختمان گرفته اند، که برای حل مشکلات پوشش ایجاد شده است، برگردانند.

وی افزود: برای توسعه‌دهندگانی که مسئولیت را بر عهده گرفته‌اند، امروز فرصتی برای بازنشانی فراهم می‌کند، بنابراین ما می‌توانیم خانه‌های امن، مناسب و مقرون به صرفه‌ای را که به شدت به آن نیاز داریم، بسازیم و بسازیم.

این گروه، از جمله Lendlease، تاریخ اصلی را از دست دادند تا با رفع مشکلاتی مانند روکش ناایمن موافقت کنند. هفت نفر از آن‌ها از آن زمان امضا کرده‌اند، با Lendlease، London Square Development، Telford Homes و Ballymore همگی با این قرارداد در اواخر ماه مارس موافقت کردند.

پس از پایان ضرب الاجل، وزیر مسکن مایکل گوو هشدار داد که توسعه دهندگان شورشی “به طور کامل از تجارت خانه سازی در انگلستان خارج خواهند شد، مگر اینکه و تا زمانی که مسیر خود را تغییر دهند”.

Galliard Homes و Emerson Group (Jones Homes) آخرین توسعه دهندگانی هستند که توافقنامه “بازیگران مسئول” را پس از اینکه در بین 11 شرکتی که قبل از مهلت مقرر در 13 مارس انجام نداده بودند، امضا کردند.

تنها توسعه دهندگان شرمنده ای که امضا نکرده اند Abbey Developments، Avant، Dandara و Rydon هستند. ریدون گفت که این یک خانه ساز کوچک است که به طور متوسط ​​16 خانه خانوادگی در سال می سازد و بنابراین نباید امضا کند. بقیه علنی اظهار نظر نکرده اند.

دولت گفت که این بدان معناست که 1100 ساختمان با استفاده از 2 میلیارد پوند پول توسعه دهندگان تعمیر خواهند شد. حدود 46 توسعه دهنده در مجموع امضا کرده اند.



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا