تئاترهای مالورن، ووسسترشر

پیشنهادات برای تحویل فاز دوم 60 درصد از نظر کیفیت و 40 درصد از نظر قیمت ارزیابی خواهد شد. متقاضیان باید بیمه مسئولیت کارفرما (اجباری) 5 میلیون پوند، بیمه مسئولیت عمومی 5 میلیون پوند و بیمه غرامت حرفه ای 10 میلیون پوند داشته باشند.

جزئیات مسابقه

طبق این خلاصه: «در ژانویه 2023، به شورای منطقه مالورن هیلز 19،941،040 پوند بودجه برای توسعه و بهبود تئاترهای مالورن، شامل تمام هزینه‌های حرفه‌ای، که قرار است در دو مرحله ارائه شود، تعلق گرفت.

عنوان پروژه شورای ناحیه مالورن هیلز
مشتری انتصاب خدمات معماری برای پروژه همسطح سازی در تئاتر Malvern، Grange Road، Malvern
ارزش قرارداد 19.9 میلیون پوند
مهلت دور اول 12:05 بعد از ظهر، 11 اوت 2023
محدودیت های متقاضیان باید سه مثال مرتبط از کارهای انجام شده در پنج سال گذشته ارائه دهند
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/019804-2023



منبع تیم برنده با تخریب و رختکن موجود، یک پسوند جدید به مساحت 3190 متر مربع به سالن‌های تئاتر مالورن ایجاد خواهد کرد. ساختمان جدید دارای یک تئاتر استودیویی، کارگاه‌های آموزشی، استودیوهای صدا و تصویر، اتاق‌های رختکن و یک محوطه بیرونی خواهد بود.

فاز اول توسعه که قرار است در تابستان 2023 تکمیل شود، شاهد یک فضای آموزشی خلاقانه اختصاصی در جلوی تئاتر خواهیم بود. شورای منطقه مالورن هیلز به دنبال خدمات معماری واجد شرایط مناسب برای فاز 2 توسعه است.

واقع در مرکز شهر آبگرم تاریخی در پای تپه‌های مالورن، مالورن تئاترها یک مجموعه فرهنگی بزرگ است که در ابتدا در اواخر قرن نوزدهم تأسیس شد و 25 سال پیش تحت بازسازی و گسترش قابل توجهی قرار گرفت.

طراحی شده توسط معماران گلازارد، مرحله اول ارتقاء 2.25 میلیون پوندی قرار است در تابستان امسال تکمیل شود.

انتظار می رود آخرین پروژه تعداد بازدیدکنندگان را از 300000 به 435000 افزایش دهد و تا 32 میلیون پوند از مزایای اقتصادی محلی را باز کند. اهداف کلیدی شامل ایجاد یک جشنواره بین‌المللی جدید با تمرکز بر تئاترهای مالورن تجدید شده و ایجاد 125 شغل جدید است.

این پروژه که برای تکمیل در سال 2026 برنامه ریزی شده است، مرحله دوم یک طرح بزرگتر است که هم اکنون در حال انجام است و قرار است تابستان امسال تکمیل شود. سایر عناصر فاز دوم شامل ایجاد یک آمفی تئاتر خارجی جدید مشرف به پارک پریوری، بهبود دسترسی به مجموعه و ارتقاء سالن تئاتر فروم به طوری که ظرفیت 1400 صندلی دارد.

تحریریه اخبار معماری آریانا