تیم تحت رهبری فارلز کد طراحی سایت Old Kent Road را تهیه می کند

تیم برنده – شامل Gbolade Design Studio، Exterior Architecture و Momentum Transport Consultancy – پنج شرکت کننده رقیب دیگر را شکست داد تا برنده کمیسیون شود که از طریق چارچوب ADS شورای ساوتوارک مناقصه شده بود.

این سایت در فاصله کوتاهی از املاک توستین قرار دارد، جایی که dRMM، معماران آدام خان و JA Projects برنده برنامه ریزی برای طرح بازسازی تابستان گذشته شدند. سایت OKR 13 حاوی یک نگهدارنده گاز درجه II است و هنوز موضوع برنامه ریزی نیست.

این مطالعه به شورا کمک خواهد کرد تا ترکیب پیشنهادی استفاده و سازگاری طرح را اصلاح کند. مجموعه ای از الزامات طراحی مصور در عین حال یک جعبه ابزار با پارامترهای دقیق برای توسعه منطقه فراهم می کند.

این قرار دو سال پس از ایجاد کد طراحی برای OKR 16، منطقه اطراف جاده هاچم و جاده ایلدرتون، توسط فارلز انجام شد. پس از تکمیل آخرین مطالعه، بخشی از برنامه عملیاتی نهایی منطقه جاده قدیمی کنت خواهد بود که قرار است در پاییز به مشاوره عمومی برود.



منبع

این مطالعه طرح جامع موجود شورا برای منطقه فرصت جاده قدیمی کنت را بررسی می کند و یک کد طراحی جدید برای سایت OKR 13 بین خیابان سندگیت و جاده ورنی ایجاد می کند.