رید واتس 78 خانه را در Barking for Pocket Living تکمیل می کند

این 78 خانه یک خوابه، از جمله دو خانه قابل تطبیق با ویلچر را برای خریدارانی که برای اولین بار خریداری می کنند، فراهم می کند.

مشتری زندگی جیبی
معمار و طراح اصلی معماران رید واتس
پیمانکار اصلی ساخت و ساز مک لارن
نقشه بردار کمیت و نماینده کارفرما مشاوره برابر است
مهندس سازه پارماربروک
MEP و مشاوران انرژی توو-سود
طراحی منظره نرم ACD Environmental
مهندس آتش نشانی JGA
مشاور برنامه ریزی برنامه ریزی بویر
طراح اصلی 3CRisk
بازرس تایید شده موافقت



منبع

Harbard Close نشان می دهد که مسکن در لندن می تواند طراحی، مقرون به صرفه و با شخصیت کامل شود. به‌عنوان معمار، ارائه یک ساختمان جدید در منطقه‌ای در حال رشد در شرق لندن که قابلیت پیاده‌روی، اجتماع و چشم‌انداز را در بر می‌گیرد، فوق‌العاده بود.
مت واتس، یکی از بنیانگذاران، معماران رید واتس

کار با شیوه‌های معماری نوظهور مانند Reed Watts در سایت‌های چالش‌برانگیز مانند Harbard Close به ما این آزادی را می‌دهد که در طراحی ساختمان‌هایمان خلاق‌تر و تجربی‌تر عمل کنیم و فضاهایی را ایجاد کنیم که واقعاً برای سبک زندگی شهرسازان – که بسیاری از آن‌ها سال‌ها در زندگی مشترک سپری کرده‌اند. اسکان یا زندگی در خانه خانوادگی خود.

این طرح در دو بلوک شش و چهار طبقه با گردش عمودی بیان شده مرتب شده است، که یک لبه جدید به مرکز شهر بارکینگ ایجاد می کند و نشان دهنده گذار از محله مسکونی به شرق به چشم انداز بازتر رودخانه رودینگ به سمت غرب است.

Reed Watts در همکاری با سازنده لغزش آجری، یک پالت رنگی برای اتصال به رنگ‌های سفالی گرم و رنگ‌های بوفه ساختمان‌های همسایه ایجاد کرد. تغییرات ظریف رنگ در سرتاسر نما به شکستن توده و ایجاد حس بافت کمک می کند.

بلوک ها در شمال و جنوب این مسیر قرار دارند و بلوک شمالی در 90 درجه به سمت دیگر قرار دارد. این امر بسته شدن به باغ های محوطه سازی شده را فراهم می کند و هر یک از بلوک ها از طریق باغ دیواری خود قابل دسترسی است.

این طرح در ابتدا قرار بود کاملاً پیش ساخته باشد، اما برای استفاده از پانل‌های قاب فولادی سبک سنج با نمای تشکیل شده از یک رندر عایق با لغزش‌های آجری توسعه یافته است.

یک اتاق باغ مشترک در داخل ساختمان ها ساکنان را قادر می سازد تا برای رویدادها، کارگاه های گروهی یا به عنوان جایگزینی برای اتاق نشیمن خود در صورت کار از خانه گرد هم آیند.

این بزرگترین طرح رید واتس تا به امروز است. توسعه‌دهنده آن، Pocket Living، خانه‌هایی را برای خریدارانی که برای اولین‌بار خریداری می‌کنند، تحویل می‌دهد که با 20 درصد تخفیف به خریداران فروخته می‌شوند. خریداران باید در منطقه کار یا زندگی کنند.

دیدگاه معمار

داده های پروژه

در مقابل، هسته پله ها فضاهای سبک و مطبوع هستند. با ایجاد منافذ در روکش شیشه ریخته گری، ساکنان یک ارتباط بصری مستقیم با باغ ها با مناظر پانوراما در سراسر لندن از سطوح بالاتر دارند.

رید واتس فکر می کرد که برقراری مجدد اتصالات در سراسر سایت مهم است و بار دیگر آن را برای حرکت عابران پیاده باز می کند. در نتیجه، طرح جامع یک مسیر عابر پیاده جدید را معرفی کرده است که فضایی را برای باغ های مشترک، فضای باز عمومی و تعداد کمی پارکینگ برای ساکنان معلول تعریف می کند.

با توجه به اینکه تمام 78 خانه توسط خریدارانی که برای اولین بار اشغال شده اند، واقعاً می توانید شاهد پیشرفت خود باشید. این یک فضای اجتماعی فوق العاده دارد. ساکنان واقعاً از آشنایی با همسایه‌های خود هیجان‌زده هستند، که عمدتاً به لطف فضاهای جمعی با دقت در دسترس است، مانند اتاق باغ که برای کار مشترک، شب‌های فیلم، جلسات یوگا و حتی کلاس‌های باله استفاده می‌شود.
تینا جان، مدیر ارشد طراحی خلاق و معماری، زندگی جیبی

این سایت قبلاً شامل مجموعه ای از خانه های پیش ساخته بود که به عنوان بخشی از برنامه خانه های موقت پس از جنگ ساخته شده بودند. آنها در دهه 1970 تخریب شدند و یک قطعه زمین جدا شده باقی ماندند.