طرح‌های زمین کریکت BDP’s Lancashire توسط شورای شهرستان تأیید شد

اسناد برنامه ریزی نشان می دهد که افسر چشم انداز خود شورای شهرستان توصیه کرد که این طرح به دلیل آسیب احتمالی ناشی از کمربند سبز رد شود. با این حال، سایر کارکنان برنامه ریزی توصیه کردند که با آن موافقت شود و کمیته توسعه موافقت کرد.

مقام محلی مالک زمین و متقاضی مجوز برنامه ریزی برای پروژه است. طرح ها به شرطی تصویب شد که دو درخت از درختانی که قرار است در سایت قطع شوند، حفظ شوند.

این مکان درجه یک، آرزوها و نیازهای شهرستان را برای بازی کریکت برآورده می‌کند و فضایی طبیعی برای این ورزش فراهم می‌کند که شخصیت باز و سبز منطقه را حفظ می‌کند. ما از همه فرصت هایی که این امر برای مردم محلی و موفقیت مستمر کریکت در لنکاوی به ارمغان می آورد هیجان زده هستیم.

BDP گفت که رویکرد طراحی آن تأثیر این طرح را به حداقل می رساند و شخصیت باز و سبز سایت را حفظ می کند و درختان بالغ و پرچین های آن را حفظ می کند.

اندی آنسون، رئیس کریکت لنکاوی گفت: «ما خوشحالیم که درخواست تأسیسات کریکت در Farington توسط کمیته برنامه ریزی حمایت شده است.

با تعداد مسابقات کریکت بین‌المللی و داخلی و همچنین رویدادهای دیگری که در اولدترافورد امارات برگزار می‌شود، نیاز به زمین دوم حیاتی شده است. این توسعه برای اولین بار در نوع خود در کریکت داخلی خواهد بود و ما مشتاقانه منتظر شروع کار در سایت در طول سال هستیم.



منبع

به دلیل موقعیت کمربند سبز آن، این طرح باید به گوو، وزیر امور خارجه در امور ارتقاء سطح، مسکن و جوامع ارجاع داده شود، که می تواند تصمیم بگیرد آن را فراخوانی کند.

کریکت لنکاوی گفت که این مرکز جدید به عنوان مرکز عالی برای کریکت زنان در شمال غرب عمل خواهد کرد. ساختمان غرفه همچنین شامل یک مجموعه کاربردی خواهد بود که برای رویدادهای خصوصی در دسترس خواهد بود.

علفزارهای تنوع زیستی و کاشت گونه‌های بومی، به همراه بیش از 200 درخت جدید، محیط‌های منظره را تکمیل می‌کنند، می‌تواند یک ریزاقلیم طبیعی برای کریکت ایجاد کند.

کمیته توسعه شورای شهرستان لنکاوی به نفع این طرح رای داد که در زمین کمربند سبز در Farington، South Ribble است.

اندرو کپول، مدیر معمار در BDP، گفت: “در شروع فرآیند طراحی، ما هدف خود را برای حمایت از موفقیت مداوم کریکت لنکاوی و ایجاد ظرفیت اضافی برای پرورش استعدادها در بازی‌های مردانه و زنانه مشخص کردیم.

این زمین با ظرفیت 5000 شامل دو زمین و یک پاویون جدید علاوه بر سایت قدیمی اولدترافورد، زمین جایگزینی برای لنکاوی خواهد بود و میزبان برخی از مسابقات تیم اول مردان و زنان است.

تحریریه اخبار معماری آریانا