پارک سلامت زیست محیطی اسکات براونریگ در معدن زغال سنگ سابق اسکاتلند رد شد

افسران برنامه ریزی توصیه کردند که کمیته برنامه ریزی شرق آیرشایر این طرح ها را به دلیل خطر جانوران وحشی کمیاب در این منطقه و به دلیل اینکه توسعه دهندگان اطلاعات کافی در مورد پایداری زمین ارائه نکرده بودند، رد کند.

افسران برنامه ریزی گفتند که این مصوبات در قالب طرح های محلی قبلی داده شده است و بنابراین وزنی ندارد.

برخی دیگر نگرانی های زیست محیطی و ثبات را قانع کننده تر یافتند. Claire Maitland از SNP گفت: “من فکر نمی کنم تأثیر زیست محیطی قابل قبول باشد – و همچنین نگران ثبات هستم.”

ایرنه بیست، رئیس National Pride انگلستان، پس از آن گفت: “ما از تصمیم کمیته برنامه ریزی ناامید شده ایم و زمانی که توصیه های امتناع را هضم کردیم، اظهار نظر بیشتری خواهیم کرد.”



منبع اعضای شورای شرق ایرشایر در جلسه ای در روز جمعه (17 فوریه) با 7-6 رای مخالف به این طرح ها رای دادند که در آن نگرانی ها در مورد پایداری معدن سابق در نزدیکی اوچینلک مطرح شد.

این طرح‌ها که توسط توسعه‌دهندگان پراید ملی پشتیبانی می‌شود، همچنین شامل موزه‌ای اختصاص داده شده به افرادی است که در معدن کار می‌کردند، با یک باغ یادبود برای چهار نفری که در آنجا در اثر ریزش شفت در سال 1965 جان باختند. معدن سابق، که تمام آن چیزی است که در سطح گذشته صنعتی سایت 44 هکتاری باقی مانده است، باقی خواهد ماند.

پروست شورا، جیم تاد، از رأی قطعی خود استفاده کرد تا تصمیم را بر خلاف برنامه ها تغییر دهد.

توسعه دهندگان همچنین به طور جداگانه اشاره کردند که طی 25 سال گذشته سه مجموعه دیگر از طرح ها در سایت مجوز داده شده است، اگرچه هیچ کدام ساخته نشده است.

توسعه دهندگان همچنین گفتند که این مرکز فرصت های داوطلبانه را برای مردم محلی فراهم می کند و ساختمان از مصالح ساختمانی مدرن استفاده می کند. آنها ادعا کردند که این سایت انرژی زمین گرمایی را از معدن سابق برای استفاده محلی، از جمله در یک بیمارستان محلی، تولید خواهد کرد.

آرای کمیته در ابتدا 6-6 تقسیم شد، برخی از اعضای شورا به دلیل مشاغلی که انتظار می رفت پارک سلامت محیط زیست به این منطقه بیاورد، به این طرح ها رای مثبت دادند.

طرح های «سلامت فعال و آرامش روانی» اسکات براونریگ به نام بارونی شامل 200 واحد اقامتی بود که بین لژها و گنبدهای ژئودزیکی تقسیم شده بودند. مهمانان می توانند از امکانات اسپا و ورزش و همچنین فعالیت های صنایع دستی استفاده کنند.

این یک عامل بزرگ برای منطقه است […] زیرا بیشترین استفاده از آن پس از بسته شدن چاله خواهد بود. من مطمئنا امیدوارم برنامه برنامه ریزی موفق شود.

ویلیام کرافورد، عضو شورای کارگری، گفت: «من متوجه هستم که طبیعت یک چیز بزرگ و محبوب است، اما برای من، بیکاری هم همینطور است.

یک ارزیابی خطر که به عنوان بخشی از درخواست ارائه شد، ادعا کرد که زمین دارای خطر فرونشست کم تا متوسط، خطر کم تا متوسط ​​گاز معدن و خطر کم احتراق خود به خود زغال سنگ است.

تحریریه اخبار معماری آریانا