پروژه های سرمایه ای مریدین تراست

اینها در اندازه و ارزش متفاوت خواهند بود، اما همه از طریق سرمایه اعتماد و تخصیص SCA تأمین می شوند که باید در راستای سیاست دولت و اعتماد هزینه شود که بهترین ارزش را نشان می دهد. ارزش پروژه ها بسته به نیاز متفاوت است، اما معمولاً از 100000 پوند تا 5 میلیون پوند متغیر است.

همچنین، همکاری با مدیر املاک برای بهبود املاک و کار موفقیت آمیز با شرکای خارجی مانند وزارت آموزش و مقامات محلی. این سرویس مربوط به پروژه هایی است که اعتماد به پشتیبانی معماری حرفه ای در کنار گزینه ای برای پشتیبانی با مدیریت املاک نیاز دارد.

تیم منتخب برای قرارداد 500,000 پوندی بر روی یک سری پروژه های در مقیاس متوسط ​​تا بزرگ با اعتماد آموزشی رو به رشد کار خواهد کرد که انتظار می رود تا سپتامبر 30 مدرسه ابتدایی، ویژه آموزشی و متوسطه را اجرا کنند.

با توجه به خلاصه: “مریدین تراست مایل است برای ارائه خدمات در زمینه مشاوره/معماری برای حمایت از اعتماد در پروژه های مقیاس متوسط ​​و بزرگ، مناقصه هایی را دعوت کند.

از سه تیم منتخب دعوت می‌شود تا یک سخنرانی 30 دقیقه‌ای در طی مصاحبه‌ای در اواسط ژوئن با برنده کلی که به زودی بعد از آن اعلام می‌شود، ارائه کنند. انتظار می رود پروژه هایی که به عنوان بخشی از حداکثر قرارداد سه ساله تحویل داده شوند بین 100000 تا 5 میلیون پوند ارزش دارند.

عنوان پروژه پروژه های سرمایه ای – خدمات مشاوره و معماری
مشتری مریدین تراست
ارزش قرارداد 500000 پوند
مهلت دور اول ظهر، 31 مه 2023
محدودیت های متقاضیان باید گردش مالی بالاتر از 1 میلیون پوند داشته باشند و دارای بیمه غرامت حرفه ای 5 میلیون پوندی و بیمه مسئولیت عمومی 2 میلیون پوند باشند.
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/010876-2023



منبع

مدارس – که شامل کالج متوسطه نورث استو (تصویر شده است) – در Cambridgeshire، Bedfordshire، Northamptonshire و Lincolnshire واقع شده اند.

جزئیات مسابقه

مریدین تراست مستقر در Sawtry، Cambridgeshire و در سال 2011 تأسیس شده است – Meridian Trust در حال حاضر 29 مدرسه ابتدایی، مدرسه با نیازهای آموزشی ویژه و متوسطه را به عنوان آکادمی اداره می کند.

تحریریه اخبار معماری آریانا