کتاب طرح: متیو وایت

من قبلاً برای کشیدن نقاشی های زیبا طراحی می کردم، اما اکنون برعکس است. من نقاشی می کشم تا کشف کنم، ترکیب کنم، ارتباط برقرار کنم. خود نقاشی اساساً یک محصول جانبی است. چارلز رایت زمانی که می خواند این را به خوبی بیان می کند:

اخیراً من در حال کاوش در تولید تصویر هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر ظاهری و ظاهری برای یک پروژه جدید در میدان لستر بوده‌ام، و سپس با طراحی‌های «معماری» از یک خانه درختی فانتزی (در زیر) در حال کاوش کردن هستم تا ببینم چه چیزی هوش مصنوعی می تواند انجام دهد.

اثر هنری متیو وایت، مدیر معماری MATT



منبع

من از حدود چهار سال پیش استفاده از کتاب طراحی را متوقف کردم، اگرچه هنوز هم هر روز طراحی می‌کنم و اغلب نقاشی با دست را کاملاً از نظر ظاهری، شاید از نظر زیبایی شناسی تجربه می‌کنم – یک تجربه فیزیکی که در آن واقعاً مسیرم را در فضا و فرم و حرکت در حین ترسیم آن احساس می‌کنم. چیزی بارها و بارها

چیزهای زیادی وجود دارد که من نمی توانم بدون کشیدن آنها واقعاً به آنها فکر کنم. عمل کشیدن، عمل تفکر است. کشیدن چیزی که درست به نظر می رسد ممکن است کمی طول بکشد، اما زمانی که اشتباه ترسیم شود، این احساس فوری است.

طراحی می‌تواند برای من یک فرآیند بسیار کثیف باشد، در طول جلسات و ارائه‌ها در مورد هر آنچه در دسترس است، فوراً یک لایه روی لایه ترسیم می‌کنم. این واقعاً گهگاهی دستمال سفره بوده است. آی‌پد پرو یک موهبت الهی بوده است – یک لایه جدید در شیر مداد – و از آن زمان واقعاً از کتاب طراحی استفاده نکرده‌ام. محافظ صفحه «کاغذی» بهترین نکته من است – زبری و مقاومت کاغذ مانندی را ارائه می دهد که از کوبیدن مداد روی شیشه جلوگیری می کند.

طرح های خود را با ما در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. ما را تگ کنید @architectsjournal و از #sketchbook استفاده کنید

مهم نیست که وقتی انجام می‌دهی چه شکلی به نظر می‌رسی، بلکه این نیست که چه کار می‌کنی
این کاری است که شما انجام می دهید، وقتی انجام می دهید، به نظر می رسد که دارید انجام می دهید.

تحریریه اخبار معماری آریانا