آیا پروژه های HS2 در خط شلیک هستند زیرا هانت به دنبال پس انداز است؟

یک سخنگوی دولت گفت: «HS2 در حال انجام است، در چارچوب بودجه و پشتیبانی از 28000 شغل.

این روزنامه گفت که یک سند داخلی دیده است که شانس پروژه را برای رسیدن به بودجه 44 میلیارد پوندی فاز یک آن، که در حال حاضر شامل یک بافر احتمالی است، 50 درصد ارزیابی می کند.

ادعاهایی مبنی بر اینکه وایت هال از قبل به دنبال صرفه جویی بیشتر در هزینه بود، حتی قبل از آخرین آشفتگی در وست مینستر، زنگ خطر را برای کسانی که روی این پروژه کار می کردند به صدا در آورد.

معماران قبلاً شاهد کاهش‌هایی در پروژه‌های HS2 بوده‌اند. اوایل امسال مشخص شد که جاه طلبی ها برای ایستگاه طراحی شده توسط گریمشاو در Euston از «کلاس جهانی» به «بسیار کاربردی و مقرون به صرفه» تنزل داده شده است.

بر اساس این گزارش، خزانه داری به دنبال گزینه های کاهش بود FT. پس از محدود شدن قسمت شرقی خط، HS2 اکنون برنامه ریزی شده است تا عمدتا لندن را به بیرمنگام و منچستر متصل کند.

دولت همچنان متعهد به ارائه به موقع و به بودجه است. مانند تمام پروژه‌های در این مقیاس، قراردادها و دامنه به طور معمول در نظر گرفته می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها همچنان ارزش پول را برای مالیات دهندگان ارائه می‌کنند.

در جاهای دیگر این طرح، وستون ویلیامسون و معماران موکسون روی طرح‌هایی برای راه‌آهن‌ها برای حمل فاز یک راه‌آهن جدید کار کرده‌اند.

برنامه‌های ایستگاهی در لیدز که توسط Arup و Foster + Partners طراحی شده بود، زمانی که پای شرقی در سال گذشته قطع شد، مورد تردید قرار گرفت.

برای اظهار نظر با HS2 Ltd تماس گرفته شده است.



منبع

جرمی هانت هفته گذشته وارد داونینگ استریت شماره 11 شد و کاهش مالیات برنامه ریزی شده را لغو کرد و به جای آن وعده داد که هزینه ها را کاهش دهد.

گزارشی که در تابستان امسال توسط جان تامپسون، معاون رئیس آن، جان تامپسون به هیئت مدیره مشتری ریل سریع HS2 ارائه شد، می‌گوید هزینه نهایی فاز اول پروژه می‌تواند «میلیاردها بیشتر» از برآورد شده باشد. FT.