معماری Greenaway مسکن جدید دانشجویی را در Southwark تکمیل کرد

یک پالت تکمیلی از مصالح شهری مستحکم در این طراحی چشمگیر به کار رفته است که دارای نمای ظریف آجری کنسرتینایی است که توسط پنجره‌های تمام ارتفاع از کف تا سقف شکسته شده است که بین بتن ریخته‌شده با لبه‌های مستقیم و کاملاً مشخص قرار دارد. از نظر حرارتی شکسته شده) دال های کف برای ایجاد تاکید افقی قوی. دال‌های بتنی ریخته‌گری شده در محل به وضوح بیان شده، همراه با پایه برآمده، اشاره‌ای ظریف به خانه Dom-Ino لوکوربوزیه است، یک ساختار مدولار که معمار مدرنیست در سال‌های 1914-1915 طراحی کرد و پایه بسیاری از کارهای او شد. و معماری گرینوی بسیار آن را تحسین می کند.

هر زمان که از این ساختمان پویا و متمایز بازدید می کنم، آن را بسیار رضایت بخش می دانم. حتی چشمگیرتر این است که چگونه چشم انداز معماری Greenaway برای خوابگاه دانشجویی ما یک تغییر مثبت واقعی را در محله به ارمغان آورد و بر هر چالشی در طول مسیر چیره شد. کار با چنین معماری جوان مشتاق و مدبرانه ای که با اشتیاق فراوان نه تنها برای ایجاد یک تناسب خوب برای بافت محلی بلکه برای اطمینان از اینکه نمای بیرونی و همچنین تمام فضای داخلی ارائه می شود، لذت خاصی داشت. بهترین تجربه دانشجویی ممکن

دیدگاه مشتری

زبان معماری متمایز این ساختمان پاسخی به بافت متنوع برموندزی است که جان و نشاط جدیدی را در نمای جاده آلسکوت و قلمرو عمومی دمیده است. هیچ فرم، جزئیات یا مصالح ساختمانی غالبی در مجاورت سایت وجود ندارد، بنابراین تنها موضوع مشترک تمایز است. معماری Greenaway به دنبال تقویت باغ های اسپا Bermondsey با مداخله ای جسورانه بوده است.

ما می‌خواستیم ساختمانی با مزیت برای تجلیل، ایجاد انگیزه و تکمیل افراد روشن‌فکر و آینده‌نگر که این ساختمان را اشغال می‌کنند، ارائه دهیم، در حالی که مکانی آرام، پر از نور و احاطه‌شده با فضای سبز، برای الهام بخشیدن به مطالعه و تعامل اجتماعی آنها. . بسیار حیاتی بود که ما پیشنهادات بازار معمولی را با ساختمانی متمرکز بر تجربه دانشجویی به چالش بکشیم. این اولین طرح مسکن دانشجویی ما بود، بنابراین این ساختمان پویا نه تنها شروعی برای دانشجویان، بلکه برای معماری گرینوی نیز است. ما امیدواریم که بسیاری از ایده های عالی برای آینده شکل بگیرد و دوستی های خوبی در این ساختمان برای سال های آینده ایجاد شود.
دانکن گرینوی، کارگردان، معماری گرینوی

این طرح همچنین شامل کارهای حوزه عمومی ایجاد یک فضای عمومی باز پیاده‌روی و نمای فعال جدید به خیابان است.

Southwark محل استقرار دانشگاه‌های مشهور جهان است و تحقیقات نشان می‌دهد که شکاف قابل توجهی بین در دسترس بودن و تقاضای اقامت در منطقه مرکزی لندن (که Southwark در داخل آن قرار دارد) وجود دارد. وقتی تعداد دانشجویان دانشگاه های این منطقه در نظر گرفته می شود، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد تعداد خانواده های تمام دانشجویی در منطقه محلی، به ویژه در Grange Ward زیاد است.

در سایت شروع کنید ژانویه 2021
تاریخ تکمیل
سپتامبر 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی
3340 متر2
مساحت کف ناخالص (داخلی + خارجی).
4330 متر2
فرم قرارداد یا مسیر تدارکات
طراحی ساختمان
هزینه ساخت
12 میلیون پوند
هزینه ساخت در هر متر2
3,593 پوند (GIA)
معمار
معماری گرینوی
مشتری
گروه دانش آموختگان
مهندس سازه
شهودی
مشاور M&E
سیلکاک داوسون
نقشه بردار کمیت
RPS
مشاور برنامه ریزی
تورلی
مشاور آتش نشانی
Orion Fire
مشاور منظر
استودیو کولیس
مشاور آکوستیک
مشاوره صدا
مدیر پروژه
RPS
طراح اصلی
RPS
هماهنگ کننده CDM
RPS
بازرس ساختمان تایید شده
کلارک بنکس
پیمانکار اصلی
ساخت و ساز HG
نرم افزار CAD استفاده شده است وکتور ورک



منبع

دیدگاه معمار

ساختمان Greenaway Architecture بهترین استفاده را از زمین شهری با دسترسی خوب به امکانات رفاهی و حمل و نقل عمومی، دمیدن زندگی جدید، سرمایه گذاری و کاربری در سایت می کند. این ساختمان به تکامل آبگرم Bermondsey، محل و محیط اطراف کمک می کند، چیزی که Southwark می تواند بسیار به آن افتخار کند.
ران پلانز، کارگردان، Alumno Student Developments

این توسعه که توسط HG Construction برای گروه Alumno ساخته شده است، 143 فضای تخت را با ترکیبی از استودیوها و اتاق خواب های مجزا در اطراف آپارتمان های خوشه ای با امکانات غذاخوری و آشپزخانه اجتماعی مشترک فراهم می کند. یک فضای اجتماعی و مطالعاتی مشترک رو به جنوب با حیاط حیاط، تراس پشت بام و بالکن های مشرف به پارک به عنوان مرکزی برای دانش آموزان عمل می کند.

پشتی های تنظیم شده و تغییرات ظریف در رنگ آجری در طبقات همکف، پنجم و ششم برای ایجاد یک سلسله مراتب سه جانبه استفاده می شود. انتقال به طبقات فوقانی عقب افتاده با یک قاب بتنی در معرض (از نظر حرارت شکسته) بیان می شود. آجر خاکستری روشن در طبقات همکف، پنجم و ششم پایه و بالای ساختمان را متمایز می کند، در حالی که نمای طبقه اول و چهارم به رنگ خاکستری تیره تر است تا بدنه اصلی ساختمان را متمایز کند. تمام جزئیات در فلز مشکی واضح است. گوشه ها دارای شیشه های دو بعدی بزرگ و چشمگیر هستند تا مناظر وسیعی از چشم انداز پارک و خط افق لندن را فراتر از آن به نمایش بگذارند و همچنین نور طبیعی و احساس فضای درون را به حداکثر برسانند. این اصول برای ایجاد یک طراحی معاصر و در عین حال جاودانه ترکیب می شوند.

داده های پروژه

این ساختمان از طراحی پایدار به عنوان یک اصل اساسی برای ایجاد مسکن با انرژی کارآمد و کاهش انتشار کربن استفاده می کند. این طرح شامل اقدامات غیرفعال از جمله جهت گیری و فضای سبز در سرتاسر با انبوهی از درختان جدید، کاشت، چمن ها و سدوم است که هر منظره پشت بام را در هم افزایی با پارک سبز فراوان روبرو می پوشاند. این ساختمان با منابع انرژی خورشیدی، سطوح بالای عایق، سیستم های کنترل مدیریت ساختمان کارآمد و همچنین دسترسی عالی به امکانات رفاهی و ارتباطات حمل و نقل عمومی، به رتبه پایداری BREAAM عالی دست یافته است. علاوه بر این، این طرح با تعدادی واحد در دسترس اختصاصی و سازگاری بالایی برای ساکنان معلول، فراگیر و سازگار با ویلچر است. در ساخت و ساز از مواد غیر قابل احتراق / غیر قابل اشتعال برای ایمنی استفاده شده است.