ارتقاء میدان سوانسی توسط ACME چراغ سبز دریافت می کند

یک فرآیند رقابتی برای تعیین یک پیمانکار اصلی برای این کارها به زودی آغاز خواهد شد و احتمالاً کارها اواخر امسال آغاز می شود و 12 ماه طول می کشد.

باغ های میدان قلعه مانند امروزACME در سال های اخیر به طور گسترده در شهر ولز جنوبی کار کرده است و سال گذشته ورزشگاه سوانسی آرنا با روکش طلا را تکمیل کرد.



منبع

باغ های میدان قلعه مانند امروز

درختان بیشتری همراه با سایر فضای سبز، از جمله چمنزار و سقف سبز قابل دسترسی به یکی از آلاچیق ها کاشته می شود.

فردریش لودویگ، مدیر مؤسس ACME گفت: «مردم محلی به ما گفته‌اند که فضای سبز در مرکز شهر چقدر مهم است، و این پروژه به ارائه منظره سبزتر کمک می‌کند.

“این یک فضای عمومی مدرن، کاربردی و به خوبی نگهداری خواهد شد که می تواند مجموعه ای از رویدادها، هنرها و تجربیات فرهنگی را در خود جای دهد.”

راب استوارت، رهبر شورا گفت که تصویب به این معنی است که “ما اکنون می توانیم این طرح هیجان انگیز را به واقعیت تبدیل کنیم”.

یک ویژگی آبی «بازی تعاملی» را ارائه می‌کند، در حالی که مکان‌های نشیمن پلکانی جدید و مراحل بازسازی‌شده نیز وجود خواهد داشت.

وی افزود: باغ های میدان قلعه یک نقطه کانونی در مرکز شهر است. یک مکان مهم مدنی ما آن را ارتقاء می دهیم، کیفیت آن را بالا می بریم و آن را فعال تر، متمایزتر و سرزنده تر در راستای سرمایه گذاری های دیگر در شهر خواهیم کرد.

بر اساس طرح ACME، دو ساختمان غرفه برای غذا، نوشیدنی یا فضای خرده‌فروشی ایجاد می‌شود و یک صفحه نمایش غول‌پیکر بالای یک باند موسیقی برپا می‌شود.

«باغ‌های میدان قلعه جدید، فضای مهم مدنی را با آب‌نمای تعاملی، کاشت تنوع زیستی و مسیرهای جدید احیا خواهد کرد.

دو غرفه با الهام از تاریخ سوانسی در مرکز تولید مس و تجلیل از مواد کم کربن محلی در استفاده از چوب محلی و سنگ ولزی، در چشم انداز موجود با بام های سبز در بالا تعبیه خواهد شد.

شورای شهر با بازسازی قابل توجه قلعه اسکوئر گاردن موافقت کرد تا آن را «فعال‌تر، متمایزتر و سرزنده‌تر» کند.

تحریریه اخبار معماری آریانا