مرکز آموزشی بوسوآ، غنا

عنوان پروژه Teach on the Beach: یک مرکز آموزشی در غنا
مشتری در ساحل تدریس کنید
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول 12 ژوئیه 2023
محدودیت های تی بی سی
اطلاعات بیشتر https://www.archstorming.com/info.html



منبع

برنده کلی که در 27 ژوئیه اعلام می شود، یک جایزه 6000 یورویی دریافت می کند و می بیند که مفهوم خود را برای ساخت و ساز پیش می برد. جایزه دوم 2000 یورویی، جایزه سوم 1000 یورو نیز به همراه دو جایزه افتخاری هر کدام به ارزش 500 پوند اهدا خواهد شد.

جزئیات مسابقه

این مسابقه – که توسط Archstorming به نمایندگی از سازمان غیردولتی Teach on the Beach (TOB) برگزار شد – از شرکت کنندگان دعوت می کند تا مفاهیمی را برای یک مجتمع جدید آسان برای ساخت و سازگار با محیط زیست طراحی کنند که دارای فضاهای آموزشی، امکانات اجتماعی و محل اقامت شبانه برای داوطلبان است.

زبان مسابقه انگلیسی است و آثار ارسالی باید شامل دو تابلوی ارائه دیجیتال در اندازه A1 باشد. جوئل آیسون، یکی از بنیانگذاران استودیو Hive Earth در آکرا، داوران را شامل می شود. آنا شوایگر و یاپ ویلمسن، بنیانگذاران Archifair مستقر در وین؛ بئاتریز اینگلس، مدیر کارشناسی ارشد معماری پایدار در دانشگاه اروپای مادرید؛ و دانشجوی سابق TOB ویلیام آگبو.

تماس‌های آزاد اخیر که توسط این خیریه برگزار شد، بر مفهوم پیش دبستانی مدولار برای روستاهای دیلو و هیدی اتیوپی متمرکز شده است. یک مدرسه اجتماعی جدید 80000 یورویی در روستایی Marsassoum، سنگال. نمونه اولیه خانه خانوادگی بزرگ 20000 یورویی در روستایی Getamock، تانزانیا. و یک مدرسه متوسطه در جامعه روستایی بنگا، مالاوی.

چالش این مسابقه تبدیل کلاس درس در حال ساخت فعلی به یک مرکز آموزشی کامل است که بتواند میزبان فعالیت‌های مختلف و پذیرایی از داوطلبان باشد. در میان برنامه های خود، مرکز جدید شامل کلاس درس دیگری برای بزرگسالان خواهد بود. یک فضای اجتماعی با آشپزخانه، ناهار خوری و فضاهای تفریحی؛ هشت اتاق خواب داوطلبانه و فضاهای بیرونی برای آرامش و تجربیات یادگیری عملی.

این رقابت بر روی مصالح سازگار با محیط زیست و تکنیک‌های ساخت آسان که برای همه قابل دسترسی است، تمرکز خواهد کرد. هدف این مرکز آموزشی این است که شیوه‌های ساخت و ساز پایدار را برای جامعه محلی نشان دهد و تأثیر مثبتی بر جامعه بگذارد و پروژه‌های مشابه را در منطقه الهام بخشد.

مسابقه “مرکز آموزشی در غنا” جدیدترین مسابقه ای است که توسط پلتفرم Archstorming که در سال 2017 تأسیس شد و معمولاً هر ساله چندین مسابقه را با تمرکز بر جوامع روستایی در آفریقا سازماندهی می کند.

بوسوآ یک شهر ساحلی کوچک است که در حدود 200 کیلومتری غرب آکرا واقع شده است. این مسابقه بر روی یک سایت مسطح در Busua متمرکز است که در فاصله کمی از ساحل قرار دارد، جایی که TOB قبلا ساخت یک کلاس درس را آغاز کرده است (تصویر شده است).

با توجه به خلاصه: “TOB قصد دارد تا امکانات خود را برای نشان دادن تعهد طولانی مدت خود به جامعه ایجاد کند. آنها یک قطعه را به دست آوردند و در حال حاضر در حال ساختن کلاسی هستند که توسط یکی از داوطلبانشان طراحی شده است. این مسابقه به دنبال طرح هایی برای تکمیل بقیه مرکز آموزشی خواهد بود.

پیشنهادها باید از تکنیک های ساخت و ساز محلی استفاده کنند و نمونه ای برای ساخت و سازهای آینده در منطقه ارائه دهند. مفاهیم باید شامل کلاس های درس، آشپزخانه و ناهارخوری، فضاهای اوقات فراغت و هشت اتاق خواب باشد. برنده یک جایزه 6000 یورویی دریافت می کند و ایده خود را برای ساخت و ساز پیش می برد.

تحریریه اخبار معماری آریانا