کلمنتاین بلیکمور ساختمان‌های مزرعه‌ای متروکه را به خانه تعطیلات بازگرداند

هر یک از اتاق‌های خواب دارای تخت‌های قابل تنظیم ارتفاع و پروفیل هستند و اطراف آن از صنوبر داگلاس مستحکم است که با نازک کاری و بقیه مبلمان چوبی مطابقت دارد.

دیوارهای موجود در داخل با چوب پنبه عایق بندی شده اند و مستقیماً روی دیوارهای سنگی با گچ آهکی چسبنده اعمال می شوند و اجازه می دهند رطوبت از درون پاکت عبور کند. گرمایش و آب گرم از طریق دیگ بیومس با تراشه چوب با راندمان بالا تامین می شود.

آنها در سال آینده برای ارائه تعطیلات پشتیبانی شده برای افراد محلی که دارای معلولیت هستند، استفاده خواهند شد، و فضای اجتماعی به صورت رایگان برای رویدادها ارائه می شود.

معماران کلمنتاین بلیکمور مشاوره‌های اولیه طراحی را با افراد ناتوان انجام دادند تا درک بهتری از نحوه برآوردن نیازهای آنها داشته باشند. نتیجه این است که هیچ مسیر، رمپ یا هندریل خاصی وجود ندارد. در عوض، توپوگرافی و چیدمان مسیرها برای ایجاد دسترسی با شیب ملایم طراحی شده است.

ساختمان ها که در بخشی از یک مزرعه ارگانیک 100 هکتاری در منطقه زیبایی برجسته غرب دورست واقع شده اند، شامل اقامتگاه تعطیلات، فضای اجتماعی، یک کارگاه و یک مالکیت کوچک است.

داده های پروژه

در داخل، بسیاری از خرپاهای سقف چوبی موجود حفظ و تعمیر شده اند. در صورت لزوم، نمونه‌های جدید از صنوبر داگلاس که در انگلستان رشد کرده‌اند، ساخته شده‌اند. روکش سقف تخته سه لا توس جدید به عنوان پوشش داخلی سقف، با عایق در بالا، در معرض دید قرار گرفته است، که اجازه می دهد تا عمق کامل تیرها قابل مشاهده باشد. سقف با کاشی‌های سقف دوتایی رومی سفالی قرمز، با نقاط دسترسی خفاش در تعدادی از مکان‌ها بازسازی شده است.

ضد هوا در 50Pa 6.17 متر بر ساعت در متر مربع
U-value وزن کلی منطقه 0.27 W/m² K
گرمایش و بار آب گرم 89.36 کیلووات ساعت / متر مربع / سال
انتشار سالانه CO2 20.59 کیلوگرم CO2eq/m²/سال
زندگی طراحی حداقل 100 سال

چیدمان، شخصیت و مصالح ساختمان‌های اصلی نقطه شروع غنی و الهام‌بخشی را برای طراحی ارائه می‌دهد، که با یک سری حرکات ساده برای باز کردن سایت، ارتقاء پارچه و ایجاد یک محیط آرام برای کشف محیط اطراف تعریف می‌شود. چشم انداز. شنیدن بازخورد مهمانانی که قبلاً از آن بازدید کرده‌اند بسیار مایه خرسندی بوده است و امیدواریم که برای سال‌های آینده برای بسیاری از خانواده‌های دیگر خوشحال باشیم.
کلمنتاین بلیکمور، معمار، معماران کلمنتاین بلیکمور

عکس موجود



منبع

آنها به عنوان پنج اجاره انفرادی یا به عنوان یک سایت کامل برای اجاره در دسترس هستند و به عنوان یک شرکت غیرانتفاعی منافع جامعه با مشارکت موسسه خیریه محلی Green Island Trust اداره می شوند.

دیدگاه مشتری

اکثر دیوارهای سنگی و بنایی خارجی حفظ شده اند، با 50 درصد بتن GGBS زیرسازی شده اند و با سنگ های بازیابی شده یا محلی، از جمله سنگ چخماق صحرایی، پورتلند، پوربک، مرمر جنگلی و گچ که در ملات آهک قرار گرفته اند، تعمیر شده اند. دیوارهای حیاط – که در وضعیت بدی خاصی قرار داشتند – با دیوارهای چوبی جدید جایگزین شده اند که از بیرون با سنگ بازیافتی محل پوشیده شده اند.

از پارکینگ در عقب، ساختمان‌ها در امتداد یک مسیر منحنی که توسط یک آجیل کوچک احاطه شده است، از طریق یک گذرگاه مسقف از میان یکی از انبارها و از طریق یک حیاط کاشته شده می‌روید.

انبارهای لبنیات سنگی و آجری مربوط به اواسط قرن نوزدهم است و در لبه راکسال پایین، در مجاورت کلیسای سنت ماری ثبت شده در درجه I* قرار دارد. آنها در اطراف حیاطی قرار گرفته اند که به سمت جنوب امتداد دارد تا حیاط مزرعه ای بازتر را ایجاد کند که در کنار آن یک انبار فولادی هلندی قرار دارد.

مکان‌ها همه در یک سطح چیده شده‌اند و چیدمانی برای اطمینان از گردش آسان با دایره‌های چرخشی سخاوتمندانه و دسترسی واضح به پنجره‌ها و درها طراحی شده است. حمام‌ها و آشپزخانه‌ها دارای ویژگی‌های قابل دسترس مانند سینک‌های ظرفشویی با دستگیره‌های یکپارچه و میزهای کار بالا و پایین برای قرار دادن ویلچر در زیر هستند.

کار برای سازمانی که ارزش‌های آن بسیار نزدیک با ارزش‌های ماست، و فرصتی برای ایجاد پروژه‌ای با رفاه و برابری در قلب آن یک افتخار بوده است. از توجه به جزئیات و سطح کیفیتی که مشتری ممکن است در خانه خود اعمال کند، در کنار جاه‌طلبی تحسین‌برانگیز برای تأثیر اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده بهره برده است.

بر اساس این باور که همه باید فرصت مشارکت با کشاورزی و حیات وحش را داشته باشند، این خلاصه خواستار نوسازی جاه طلبانه سایت متروک شد که استانداردهای نمونه ای از دسترسی و پایداری را بدون به خطر انداختن ویژگی منحصر به فرد تاریخی و کشاورزی ساختمان های موجود ارائه دهد.

محل Wraxall Yard, Lower Wraxall, DT2 0HL
در سایت شروع کنید می 2020
تکمیل آوریل 2022
منطقه سایت 4600 متر مربع (تقریبا)
سطح ناخالص طبقه داخلی 800 متر مربع
هزینه ساخت فاش نشده
مشتری Wraxall Yard CIC
معمار معماران کلمنتاین بلیکمور
مهندس سازه کارگاه سازه
مهندس خدمات ریچی + دافین
طراح فضای سبز کلکتیو هورتوس
طراح زهکشی زیر زمین Genever & Partners
نقشه بردار کمیت مشاوران املاک تراز کنید
مشاور دسترسی مرکز محیط های در دسترس
طراح داخلی معماران کلمنتاین بلیکمور
هویت و راهیابی استودیو اسمیتز
قرارداد و تدارکات مسیر سنتی (استاندارد JCT 2016)
پیمانکار اصلی سازندگان چوب سنگی

داده های عملکرد زیست محیطی

اصولی که از همان ابتدا با معماران کلمنتاین بلیکمور ایجاد شد، ایجاد مکانی زیبا و آرام برای افراد دارای معلولیت بود که همواره در محیطی که در اختیارشان قرار می‌گیرد دچار تغییرات کوتاهی می‌شوند. نتایج فراتر از انتظارات ما بوده است و باید اعتبار زیادی به معماران کلمنتاین بلیکمور برای دستاوردهای خلاقانه و مدیریت پروژه آنها داده شود.
نیک رید، Wraxall Yard

دهانه ها تا آنجا که ممکن است با ترکیبی از پنجره ها و درهای فولادی قابل اجرا، که به دلیل طول عمر و سهولت استفاده انتخاب شده اند، و همچنین پنجره های چوبی ثابت که از صنوبر داگلاس تشکیل شده اند، مجددا استفاده شده اند. گستره وسیعی از لعاب که در محل درهای انبار تعبیه شده است، توسط ملون های چوبی عمیق برای فیلتر کردن نور مستقیم خورشید تقسیم شده است.

دیدگاه معمار