جو کوئن برای 370 خانه اجاره ای خانوادگی در شمال غربی کمبریج تاییدیه دریافت کرد

هر مرحله از طراحی، توسعه و برنامه عملیاتی تمرکز قابل توجهی بر به حداقل رساندن هزینه ها برای سیاره و ساکنان دارد، و در آن ایجاد جامعه و تعامل اجتماعی به شدت تشویق می شود.

آلن پنفولد، مدیر اجرایی Present Made گفت: «تأیید کمیته برنامه‌ریزی تأییدی عمده بر دیدگاه ما برای ارائه پیشنهادی مبتنی بر سبک زندگی است و ما مشتاقانه منتظر حضور در محل و مشاهده پیشرفت توسعه هستیم.

طرح اصلی توسط Jo Cowen Architects برای حال ساخته شده در Eddington، شمال غربی کمبریج

داده های پروژه

انتظار می‌رود این کار اواخر امسال آغاز و در سال 2024 تکمیل شود.

پروژه 160 میلیون پوندی برای توسعه‌دهنده ساخت به اجاره Present Made بخشی از توسعه مداوم و گسترده‌تر دانشگاه کمبریج در Eddington است، سایتی به وسعت 150 هکتار در حاشیه شهر که در نهایت 3000 خانه و 2000 اتاق خواب دانشجویی را فراهم می‌کند.

جو کوئن علاوه بر «مجموعه خانه‌های هوشمند پیشگام برای اجاره»، طرح اصلی «مردم قبل از اتومبیل» را نیز طراحی کرد که به رهبری منظر، محله‌ای شامل دو قطعه معروف به S1 و S2 است.

از طراحی و ساخت خانه ها گرفته تا چیدمان محله و استراتژی عملیاتی، پایداری، رفاه و ایجاد جامعه در هر مرحله در نظر گرفته شده است.

در همین حال، Jo Cowen Architects عضو هیئت مدیره و رئیس سابق برادوی مالیان، لورا کاسولو، به عنوان مدیر استراتژیک خود را به عهده گرفت – نقشی که به تازگی در شرکت 60 نفره مستقر در چلسی ایجاد شده است.

محل ادینگتون، کمبریج
مقامات محلی شورای شهر کمبریج
نوع پروژه
مسکونی
مشتری ارائه ساخته شده است
معمار معماران جو کوئن
معمار منظر معماران جو کوئن
مشاور برنامه ریزی Bidwells
مهندس سازه رابرت برد
مشاور M&E HPF
نقشه بردار کمیت هسته 5
طراح اصلی معماران جو کوئن
مشاور نور TBC
پیمانکار اصلی مورگان سیندل
منابع مالی آپاچی کپیتال
تاریخ مناقصه دسامبر 2021
در سایت شروع کنید اواخر سال 2022
تکمیل 2024
مدت قرارداد 48 ماه
سطح ناخالص طبقه داخلی S1-12، 162 متر مربع (130911 فوت مربع)؛ S2-22832 متر مربع (245767 فوت مربع)؛ کل: 34994 متر مربع (376678 فوت مربع)
فرم قرارداد طراحی و ساخت
CO سالانه2 انتشارات تایید شدن
هزینه کل فاش نشده



منبع این طرح که همچنین در مجاورت مسکن طراحی شده توسط معماران آلیسون بروکس است، شامل یک پاویون مشترک، سالن بدنسازی، استودیو یوگا، اتاق غذاخوری خصوصی، “کافه دوچرخه”، زمین های بازی و فضاهای کار مشترک خواهد بود.

Jo Cowen، رئیس بخش تمرین، گفت: «به‌عنوان تنها توسعه مسکن اجاره‌ای تک‌خانواده‌ای که واقعاً هدفمند طراحی شده و ساخته شده است، Present Made of Eddington یک طرح واقعاً پیشگام است که ما مفتخریم که نقشی کلیدی در طراحی و مفهوم کلی ایفا کرده‌ایم.

Developer Present Made که تماماً متعلق به Apache Capital است و به طور کامل توسط Apache Capital تأمین مالی می شود، گفت که «مدل عملیاتی کربن صفر خالص را هدف قرار داده است» و تیمش «مدیریت حرفه ای در محل را به صورت شبانه روزی ارائه خواهد کرد که مسئولیت کلیه تعمیرات را بر عهده دارد. و همچنین اجرای یک تقویم یک ساله فعالیت های اجتماعی و رفاهی.

این طرح، که در کنار مسکن کارگران کلیدی استنتون ویلیامز در فهرست کوتاه‌شده جایزه استرلینگ در سال 2021 قرار می‌گیرد، به‌عنوان اولین توسعه کشور برای «خانه‌های خانوادگی طراحی و ساخته شده منحصراً برای اجاره» نام‌گذاری می‌شود.

تحریریه اخبار معماری آریانا