به گفته دانشگاهیان، تحقیقات بارتلت «شکار جادوگر» را تشویق کرده است

ایجاد ترس و سرزنش مشکلات موجود در UCL را حل نخواهد کرد. ما از مدیریت UCL می خواهیم که به این نمایش عمومی که به عنوان یک فرآیند انضباطی ظاهر می شود، پایان دهد. نابسامانی هاولت براون با اصل “بی گناه تا اثبات گناه” سازگار نیست و با فرهنگ بحث آزاد و صادقانه که به طور سنتی با همه دانشگاه ها و مدارس هنری خوب مرتبط است سازگار نیست.

ما امضاکنندگان زیر به شدت نگران لیست سیاه کارکنان دانشکده معماری بارتلت به دنبال انتشار گزارش هاولت براون توسط UCL در ماه ژوئن هستیم. ما برای ابراز همبستگی خود با اکثر معلمان شایسته و با استعدادی که با الهام از این گزارش در لیست سیاه رسانه های اجتماعی نامگذاری شده اند، می نویسیم. مواقعی وجود دارد که مؤسسات باید کارکنان را تنبیه کنند، اما UCL، به شیوه کافکیایی، کارمندان را تعلیق کرده و تحقیقاتی را آغاز کرده است که به ظاهر تمام نشدنی در مورد همه کارکنان است که در آن متهمان نمی دانند به چه چیزی متهم شده اند یا چه کسی انجام داده است. اتهامات

ما همچنین می دانیم که اکثریت قریب به اتفاق کارکنان BSA مورد علاقه، احترام و ارزش دانش آموزان و همسالان خود هستند و ناراحتی عمیقی را که برخی از پست های رسانه های اجتماعی ناشناس ایجاد می کنند، تشخیص می دهند. ما می‌خواهیم روشن کنیم که نمی‌توانیم ادعاهای موجود در رسانه‌های اجتماعی را بررسی کنیم و اینها به عنوان بخشی از فرآیندهای انضباطی ما در نظر گرفته نمی‌شوند.

در جای دیگر این نامه، امضاکنندگان آن گفتند که “فرهنگ ترس و گزارش های مطبوعاتی نامتعادل به وضعیتی منجر شده است که در آن کمپین های طولانی مدت علیه این منتقد، گفتمان بسیار محدودی را در انحصار خود درآورده است”. متن کامل این نامه را می توانید در زیر بخوانید.

گروه گفت که آن را بساز[s] عذرخواهی نمی‌کنم برای فهرست کردن بیش از 80 معلمی که می‌گوید در اتهامات قلدری یا تبعیض در طول 40 سال و توسط «هزاران نفر» نام برده شده‌اند. با این حال، این سازمان اعلام کرد این ادعا که خواستار اخراج همه آنها شده است، صحت ندارد و اشاره می کند که بسیاری قبلاً آنجا را ترک کرده اند.

این نامه توسط افرادی از جمله امین طاها، پیتر موری، پیر گوف، ویکی ریچاردسون و همچنین آلن دانلوپ، آماندا بیلیو و کنت فرامپتون منتقد معماری ساکن نیویورک امضا شده است. فقط یکی از امضاها به وابستگی به بارتلت اشاره می کند – پل فینچ، همکار افتخاری دانشکده معماری و همچنین مدیر برنامه جشنواره جهانی معماری.

بحث در مورد روش های تدریس طراحی همیشه مفید است، اما این موج تقبیح سازنده نیست. فرهنگ ترس و گزارش های مطبوعاتی نامتعادل به وضعیتی منجر شده است که در آن مبارزان دیرینه علیه «منکر» گفتمان بسیار محدودی را در انحصار خود درآورده اند. فرآیند “crit” در آماده سازی دانشجویان برای تمرین معماری مهم است. کثرت و تنش خلاقانه نهفته در این رشته را می توان واقعاً از طریق نمایشگاه های عمومی و بررسی بررسی کرد. علی‌رغم گزارش‌های رسانه‌ای غیرانتقادی درباره «فرهنگ سمی» معماری، اکثریت قریب به اتفاق منتقدان آموزشی، سازنده و حمایتی هستند.

این می‌افزاید: «با علنی کردن گزارش قبل از پایان مراحل انضباطی، UCL دانش‌آموزان را تشویق به شرمساری عمومی کرده است. اکنون “فعالان” دانشجویی خواستار اخراج بیش از 83 نفر از کارکنان به دلیل جنایات ناگفته هستند. UCL برای حفظ شهرت خود عمل کرده و در عین حال تمام کارکنان خود را تحت یک “تحقیقات” مبهم و بی پایان قرار داده است.

یکی از سخنگویان UCL گفت: “تحقیقات مستقل هاولت براون فرهنگ رفتار غیرقابل قبول در دانشکده معماری بارتلت را که چندین دهه را در بر می گرفت، برجسته کرد.”

در پاسخ، Times Up Bartlett، گروهی از دانشجویان سابق که «برای محافظت از دانش‌آموزان در معرض خطر از معلمان بارتلت که به چهار دهه قلدری، تبعیض جنسی و نژادپرستی متهم شده‌اند، تلاش می‌کنند»، گفت که این نامه «به‌طور شفاف تلاش می‌کند تا محتوای 120 را به حداقل برساند و به آن آسیب برساند». صفحه گزارش هاولت براون که بیش از 300 دانشجو و کارمند در آن مشارکت داشتند.

ما در حال ایجاد تعدادی گروه اقدام برای پیشبرد همه توصیه‌های موجود در گزارش هستیم و از کارکنان BSA دعوت کرده‌ایم تا بخشی از این گروه باشند و تغییرات مثبت مورد نیاز را به پیش ببرند.

“این شامل بررسی روش انتخاب واحد و فرآیند ارزیابی، قبل از سال تحصیلی آینده است، زیرا این موارد به عنوان منابع مهم ناراحتی و ترس برای دانش آموزان شناسایی شده اند و ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که آنها کاملاً منصفانه و فراگیر هستند.”

گزارش هاولت براون بر گزارش‌های ناشناس و محرمانه تکیه دارد و اتهامات جدی مبنی بر تبعیض جنسی، نژادپرستی و قلدری را با ادعاهای بی‌اهمیت در مورد معاشرت غیررسمی کارکنان و دانشجویان و بررسی‌های استودیویی ترکیب می‌کند. با علنی کردن گزارش قبل از پایان فرآیند انضباطی، UCL دانش‌آموزان را تشویق به شرمساری عمومی کرده است. “فعالان” دانشجویی اکنون خواستار اخراج بیش از 83 نفر از کارکنان به دلیل جنایات ناگفته هستند. UCL برای حفظ شهرت خود عمل کرده است، در حالی که همه کارکنان خود را تحت یک “تحقیق” غیرشفاف و باز قرار داده است.

در این نامه همچنین آمده است که “فعالیت اینستاگرام” منجر به “چیزی شبیه به شکار جادوگر” شده است و امضاکنندگان “عمیقاً نگران قرار گرفتن کارکنان بارتلت در لیست سیاه” هستند، اگرچه معنای آن مشخص نشده است.

فعالیت اینستاگرام توسط تعداد نسبتاً کمی از دانش آموزان و دانشجویان سابق منجر به چیزی شبیه به شکار جادوگر شده است. شکایات ناشناس در مورد بررسی های معلمان در کنار درخواست برای اخراج آنها قرار دارد. بسیاری از دانشجویان UCL برای دفاع از کارکنان نامبرده آنلاین شده اند، اما صدای آنها در مطبوعات ظاهر نمی شود.

ما ناراحتی عمیقی را که برخی از پست‌های ناشناس در رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌کنند تشخیص می‌دهیم

به دنبال ادعاهای موجود در گزارش و گزارش‌های مستقیم به ما، ما اقدامات فوری انجام دادیم – از جمله حذف تعدادی از کارکنان از وظایف دانشجویی و اداری. با این کارمندان تحت فرآیندهای انضباطی رسمی و رسمی ما به طور منصفانه برخورد خواهد شد.

ویکی ریچاردسون BA (Arch) MA FRIBA
پنی لوئیس، مدرس، معماری و برنامه ریزی، DJCAD، دانشگاه داندی
آلن دانلوپ FRIAS FRSA
لورن هولم RIAS، خواننده در معماری، DJCAD، دانشگاه داندی
رز بار ریاس ریبا
آستین ویلیامز، کارگردان، پروژه شهرهای آینده; رهبر دوره، معماری، دانشکده هنر کینگستون
ازهر
آماندا بیلیو
جیان لوکا آمادی، مدرس، نویسنده و محقق دانشگاهی
برندان وودز AA Dipl
پل فینچ، همکار افتخاری UCL
پیرز گوف
شلاق مک نرنی M.Phil. برنامه ریزی شهری، دیپلم تحقیقات محیط زیست ساخته شده
برنارد بلوئل
تیم رونالدز، معمار و معلم
آب راجرز
ونسا نوروود، متصدی و نویسنده
امین طاها
ساندرا دنیک-پولچر، همکار ملی تدریس HEA، معاون معماری، دانشکده هنر، معماری و طراحی، دانشگاه متروپولیتن لندن
داریل چن
استیو جنسن، معلم، کالج سلطنتی هنر
لوئیزا هاتون
پیتر موری OBE
بن آدی ریاس ریبا
کنت فرامپتون، استاد بازنشسته معماری، GSAPP، دانشگاه کلمبیا، نیویورک





منبع

ماه گذشته، UCL گزارشی را منتشر کرد که توسط محقق مستقل هاولت براون انجام شد، که در آن موارد قلدری، بدرفتاری جنسی، و نژادپرستی در دانشگاه را شرح داد و به این نتیجه رسید که این دانشگاه دارای «فرهنگ سمی دهه‌ها» است. در همان زمان، UCL تعداد نامشخصی از معلمان ناشناس را از “وظایف دانشجویی و اداری” تعلیق کرد.

در نامه به UCL آمده است که گزارش هاولت براون «بر گزارش‌های ناشناس و محرمانه تکیه دارد و اتهامات جدی مربوط به تبعیض جنسی، نژادپرستی و قلدری را با ادعاهای بی‌اهمیت در مورد معاشرت غیررسمی کارکنان-دانشجو و بررسی استودیویی ترکیب می‌کند».

این سند که به دانشگاه کالج لندن ارسال شده است، همچنین می‌گوید تعلیق بعدی برخی از کارکنان و «تحقیقات ظاهراً پایان ناپذیر در مورد همه کارکنان» «کافکایی» است و ادعا می‌کند که UCL «دانشجویان را تشویق به شرمساری عمومی» کرده است.

در طول تحقیقات، هاولت براون مصاحبه هایی انجام داد [and] بحث های گروهی متمرکز و بیش از 300 پاسخ دهنده در مورد تجربیاتشان نظرسنجی شد. ما از کسانی که برای افشای آنچه که از سر گذرانده اند آمده اند و از آنها عذرخواهی می کنیم تشکر می کنیم.

این نامه با درخواست از مدیریت UCL برای پایان دادن به این نمایش عمومی که به عنوان یک فرآیند انضباطی ظاهر می‌شود پایان می‌یابد و می‌گوید که «نابودی هاولت براون با اصل «بی‌گناه تا زمانی که مجرمیت ثابت نشود» سازگار نیست و با یک فرهنگ همخوانی ندارد. بحث آزاد و صادقانه که به طور سنتی با همه دانشگاه ها و مدارس هنری خوب مرتبط است.

برای اظهار نظر با هاولت براون تماس گرفته شد.

نامه کامل و امضا کنندگان آن

تحریریه اخبار معماری آریانا