نیروگاه Battersea سرانجام پس از بازسازی یک دهه WilkinsonEyre افتتاح شد

در دیگ بخار، دو دهلیز ورودی به بازدیدکنندگانی که از ضلع شمالی و جنوبی توسعه می‌آیند خوشامد می‌گویند و دارای نورگیرهایی هستند که دودکش‌ها را از پایین نشان می‌دهند. سوییچ هاوس غربی (تکمیل سال 2021) و شرق (تکمیل سال 2022) به آپارتمان تبدیل شده اند.

افتتاحیه نقطه اوج تقریباً یک دهه کار برای بازسازی ساختمان است که WilkinsonEyre طراحی را از مفهوم تا تحویل پیش برد. این به دنبال مجموعه ای از تکمیل های مرحله ای، از جمله افتتاح اولین آپارتمان های مسکونی در سال 2021 است.

محل باترسی، لندن
مقامات محلی محله لندن واندسورث
نوع پروژه استفاده مختلط
مشتری شرکت توسعه نیروگاه Battersea (BPSDC)
معمار ویلکینسون ایر
مهندس سازه بورو هاپولد
مشاور M&E چپمن BDSP
مدیر ساخت و ساز MACE
طراح نور Spiers & Major
طراح آپارتمان مسکونی مایکلیس بوید
مدیر پروژه ترنر و تاونسند
مشاور هزینه گاردینر و تئوبالد
مشاور برنامه ریزی DP9
محوطه سازی خارجی طراحی LDA
طراحی روف گاردن اندی استورجن
مشاور حفاظت پرسل



منبع

دودکش‌ها بین سال‌های 2014 تا 2017 با استفاده از روش‌های ساخت و ساز مشابه زمانی که در دهه‌های 1930 و 1950 ساخته شده بودند، بازسازی شدند. دودکش ها و تالارهای توربین بدون مانع از ویژگی های غالب ساختمان هستند. دیگر عناصر اصلی طراحی شامل یک فضای خالی شیشه ای تمام قد در پشت دیوار جنوبی و یک دهلیز مرکزی وسیع است.

Battersea Power Station دارای بیش از 100 مغازه، رستوران و کافه، فضاهای رویداد، فضای اداری و 254 آپارتمان است، علاوه بر آسانسور 109، یک تجربه بالابر دودکش با دید 360 درجه از لندن.

در روز جمعه 14 اکتبر، عموم مردم می‌توانند کارهایی را که WilkinsonEyre و شرکت توسعه نیروگاه Battersea (BPSDC) برای بازسازی و انطباق فضاهای صنعتی سابق سازه درجه II* انجام داده‌اند، ببینند تا محله‌ای با کاربری ترکیبی جدید ایجاد کنند. لندن.

WilkinsonEyre در سال 2013 به این پروژه منصوب شد.

مجموعه ای از ویلاهای اسکای که در اطراف یک میدان باغ قرار گرفته اند، در بالای دیگ بخار در دو طرف نیروگاه قرار دارند.

مداخلات ساختاری جدید شامل خرپاهای زهی کمانی است که دیوار اصلی ورودی جنوبی را پشتیبانی می کند. پشت بام تمام حجم های اصلی اکنون باغچه های کاشته شده است و محوطه اطراف محوطه های زغال سنگ سابق و حاشیه های راه آهن به عنوان یک پارک و فضای عمومی دوباره اختراع شده است.

دو اتاق کنترل که از لحاظ تاریخی مسئولیت مدیریت توزیع نیرو از خیابان کارنابی تا ویمبلدون را بر عهده دارند، نیز بازسازی شده‌اند و تبدیل به یک فضای رویداد و بار تمام روز شده‌اند.

داده های پروژه

این ساختمان در ابتدا توسط معمار Giles Gilbert Scott طراحی شد و زمانی یک پنجم برق لندن را تامین می کرد و برخی از بناهای دیدنی پایتخت مانند خانه های پارلمان و کاخ باکینگهام را تامین می کرد، قبل از اینکه در سال 1983 از رده خارج شود.

بازسازی سالن توربین A حس اصلی هنر دکوی دهه 1930 خود را حفظ می کند، در حالی که سالن توربین B، که مربوط به دهه 1950 است، زیبایی شناسی مینیمالیستی بیشتری دارد. این دو سالن مجموعه ای از واحدهای خرده فروشی مارک دار را در خود جای خواهند داد. این اولین بار است که هر دو سالن به روی عموم باز می شوند.

در سراسر پروژه یک پالت آجر با شیشه و کاشی و سرامیک تاریخی و فولاد وجود دارد. تقریباً 1.8 میلیون آجر از آجرسازان اصلی، Northcot Bricks در Gloucestershire و Blockleys در Shropshire برای تعمیر دیوارهای نیروگاه تهیه شد.

از جمله معمارانی که طرح‌هایی برای بازسازی گسترده‌تر سایت دارند که توسط معماران رافائل وینولی طراحی شده است، SimpsonHaugh، dRMM، BIG، Foster + Partners و Gehry Partners هستند.

کل پروژه سنگ بنای یک پروژه بازسازی 9 میلیارد پوندی را تشکیل می‌دهد که شامل 8 هکتار فضای عمومی نیز می‌شود که همگی توسط توسعه جدید به خط شمالی متروی لندن خدمات رسانی می‌شود.