خانه‌های مریدین واتر با وجود برج تک پله‌ای تأیید شده است

بیانیه آتش سوزی که توسط chapmanbdsp نوشته شده است، گفته است که این برج 30 طبقه دارای لابی های محافظت شده، تهویه برای دود و سیستم هشدار تخلیه اضطراری خواهد بود.

ساختمان های تایید شده شامل 23 آپارتمان استودیویی، 313 آپارتمان یک تخته، 260 آپارتمان دو تخته و 79 آپارتمان سه تخته خواهد بود که 12 درصد آنها خانه های خانوادگی هستند. خانه ها 98 درصد دو وجهی یا تک بعدی «افزایش یافته» خواهند بود.

افسران برنامه‌ریزی در انفیلد با ذکر مزایایی از جمله تحویل خانه‌ها، ایجاد فضای عمومی، بهینه‌سازی زمین‌های برون‌فیلد و بهبود اکولوژی منطقه، این طرح را برای تصویب توصیه کردند.

ما مشتاقانه منتظریم تا شاهد زنده شدن مکان جدید باشیم تا منبعی شگفت انگیز برای لذت بردن مردم محلی ارائه دهد.



منبع

HSE در مورد برخی از ساختمان‌های Meridian Water، از جمله برج 30 طبقه، نگرانی‌هایی را مطرح کرده بود که تنها برای استفاده‌های مسکونی و فرعی مانند ذخیره‌سازی چرخه و سطل زباله، تنها یک راه فرار دارند.

گرگ ماس، شریک و سرپرست بخش مسکونی، هاوکینز براون

این تایید راه را برای نقطه عطف بعدی در تبدیل مریدین واتر، ایجاد یک محله منسجم و سبز برای ساکنان انفیلد، هموار می کند. طراحی این مرحله که با همکاری مساوی بین HTA و دوستان ما در HawkinsBrown توسعه یافته است، الگوی رفتار ما برای ارائه بازسازی مبتنی بر منظر در مقیاس برای ارائه خانه‌های جدید فوق‌العاده است که در یک قلمرو عمومی جدید حساس به محیط زیست و از نظر زیست‌محیطی بهبود یافته – آوردن طبیعت. خانه

فاز 1 مریدین واتر توسط معماران کاراکوسویچ کارسون طراحی شد و شامل 950 خانه است که 50 درصد آن مقرون به صرفه خواهد بود.

این شیوه‌ها با دفتر پروژه‌های شهری و معماران فیشر چنگ روی طرح‌های فاز 1b Meridian Water، یک برنامه 25 ساله بازسازی 10000 خانه که توسط شورای انفیلد در 82 هکتار از زمین‌های صنعتی سابق در منطقه نظارت می‌شود، کار کردند.

شورای انفیلد قبلاً به دنبال انتصاب یک شرکت خصوصی به عنوان توسعه‌دهنده اصلی Meridian Water بود و سرمایه‌گذاری مشترک بین Barratt و Segro را پیشنهاد دهنده ترجیحی خود می‌کرد. با این حال، در نهایت تصمیم گرفت خود بر پروژه نظارت کند و گفت که شرایط ارائه شده توسط Barratt-Segro “غیرقابل قبول” است.

با این حال، این طرح‌ها تأییدیه اجرایی ایمنی و بهداشت را به دست آورد، که پس از آتش‌سوزی برج گرنفل، به عنوان مشاور قانونی در مورد ایمنی آتش‌سوزی ساختمان‌های بیش از 18 متر یا هفت طبقه تعیین شد.

برای اظهار نظر در مورد مشکل تک پله، با شرکت توسعه دهنده فاز یک Vistry Partnerships HawkinsBrown و Meridian Water تماس گرفته شد.

کالین آینگر، شریک HTA Design

ما از نزدیک با Vistry Partnerships، Enfield Council و همکار معماری خود، HTA Design، کار کردیم تا مطمئن شویم که ساختمان‌ها نه تنها تعداد قابل توجهی از خانه‌های جدید با کیفیت بالا را برای Enfield، بلکه ترکیبی از کاربری‌ها در سطح خیابان ارائه می‌دهند. ما امکانات رفاهی متنوعی را در خیابان‌های سبز، پارک جدید و فضاهای بازی برای کودکان گنجاندیم. با ایجاد حس خوش آمد گویی برای هر کسی که از ایستگاه مریدین واتر خارج می شود، چشم انداز شورا را زنده می کند.

این طرح ها شامل یک برج 30 طبقه با 283 خانه است که توسط HawkinsBrown طراحی شده است که تنها دارای یک هسته پله است، علیرغم طرح های دیگر، از جمله بلوک HawkinsBrown در کامدن، که برای گنجاندن راه پله دوم دوباره طراحی شده است.

بحث در مورد ایمنی برج های تک پله بلند اوایل سال جاری و پس از انتقاد آتش نشانی لندن از رویکرد تک پله اتخاذ شده در یک برج مسکونی 52 طبقه با طراحی شرکت Morris+ آغاز شد. این برج، در اسکله کاناری، بعداً برای شامل یک هسته پله دوم دوباره طراحی شد.

طرح‌های فاز 1b به‌عنوان یک برنامه برنامه‌ریزی کامل ارائه شد، زیرا شامل ارتقای 251 خانه در طرح کلی موافقت‌شده برای سایت بود. این برنامه سه قطعه را در یک سایت 4 هکتاری پوشش می دهد.

اما بعداً اعلام کرد که این موضوع با طراحی مجدد طرح‌های طبقه همکف برای سه بلوک به طور رضایت‌بخشی حل شد. طرح های به روز شده مسیرهای گردش را افزایش داد و خروجی های ساختمانی جدید را معرفی کرد.

در ماه مارس، کمیته مشورتی مقررات ساختمان گفت که «مشخص است» که چگونه طرح‌های طراحی بلندمرتبه تک پله در مریدین واتر مطابقت با الزامات عملکردی مقررات ساختمان، به‌ویژه در رابطه با وسایل فرار را نشان می‌دهد.

نمای هوایی فاز 1 آب مریدین، با ارتفاعات ساختمانی مشروح. فاز 1a (از قبل موافقت شده است) با رنگ آبی مشخص شده است، در حالی که فاز 1b (طرح هایی که به تازگی تایید شده اند) با رنگ بنفش مشخص شده است. یک واحد کشویی زرد است.

دیدگاه معمار

فاز 1b مریدین واتر نقطه عطفی برای این پروژه است و فاز اول چشم انداز را در بخش کلیدی محله جدید متنوع لندن تثبیت می کند.

این طرح‌ها همچنین دارای فضای رفاهی مسکونی و 2581 متر مربع فضای تجاری، شامل فروشگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و سالن بدنسازی و همچنین یک میدان عمومی جدید در ایستگاه قطار مریدین واتر و یک پارک است.