Foster + Partners دفتر مرکزی محل کار کنار آب را در کپنهاگ تکمیل می کند

این ساختمان که در اسکله درست در شمال فرودگاه بین المللی کپنهاگ قرار دارد، چشم اندازی به مالمو و سواحل سوئد دارد.

دفتر مرکزی جدید ارزش‌های اصلی شرکت ما را نشان می‌دهد و منعکس‌کننده سبک کاری باز و مشارکتی است که ما پرورش داده‌ایم. کارمندان ما از کار در چنین ساختمان پویا و سخاوتمندانه ای – با قلبی واقعاً اجتماعی – خوشحال هستند.
ماریان کوک، مدیر کل، داروسازی فرینگ

در سایت شروع کنید 2016
تاریخ تکمیل 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی 24026 متر مربع (به استثنای پارکینگ، بالکن و اتاق های فنی سقف)، 34192 متر مربع (مساحت کل قابل ساخت)
خارجی ناخالص 27300 متر مربع
هزینه ساخت فاش نشده
معمار فاستر + شرکا
معمار همکار معماران میکلسن
مشتری فرینگ داروسازی
مهندس سازه جاکوبز ایتالیا
مشاور M&E جاکوبز ایتالیا
نقشه بردار کمیت جاکوبز ایتالیا
مشاور نور ایندی لایت
مشاور منظر STED
مشاور آکوستیک گید و مورتنسن آکوستیک
مدیر پروژه پورت صوتی
نرم افزار CAD استفاده شده است مدل BIM. مرحله 3



منبع

مرکز ساختمان دارای یک آتریوم با نور بالا با لابی ورودی، رستوران و فضای استراحت، و همچنین امکانات کنفرانس و فضایی برای رویدادهای اجتماعی است.

ما با Ferring کار کردیم تا درک عمیقی از نحوه کار آنها ایجاد کنیم. از طریق مشاهدات و مصاحبه های هدفمند، ما بینش ارزشمندی در مورد فرآیندهای دخیل در توسعه داروهای آنها به دست آوردیم. به نوبه خود، ساختمانی را طراحی کرده ایم که به نیازهای خاص شرکت پاسخ می دهد و دامنه فعالیت های فرینگ را زیر یک سقف قرار می دهد.
دیوید کونگ، شریک، فاستر + شرکا

کارخانه فنی و هسته‌های ساختمان در فرم سقف کنسول گنجانده شده‌اند تا نمایه براق ساختمان حفظ شود، در حالی که هندسه سقف دهلیز یک گنبد مشبک لعابدار است که هر پانل سه جداره سرد خم شده است.

دیدگاه معمار

طبقات فوقانی لعاب دار ساختمان به گونه ای طراحی شده اند که در بالا، برخلاف پایه سنگین زیر، “شناور” باشند. نمای شش طبقه انباشته آن دارای تاکید افقی قوی با سایبان سقفی است که در بالا قرار دارد.

داده های پروژه

دیدگاه مشتری

در هر طبقه، دفاتر و آزمایشگاه‌ها – برای کارهای بی‌صدا و فردی – در لبه‌ها قرار گرفته‌اند و از مناظر و نور طبیعی لذت می‌برند، در حالی که فضاهای گردهمایی بیشتر به سمت مرکز و مشرف به آتریوم قرار دارند.

دسترسی به طبقات بالا از طریق پلکان یا آسانسورهای شیشه‌ای است که آتریوم را بیشتر زنده می‌کند.

شکل معماری مثلثی آن به واسطه شکل محوطه ای است که از هر طرف با آب احاطه شده است. بلافاصله در اطراف آن، محوطه سازی نرم انعطاف پذیر، مبلمان خیابانی را ادغام می کند که به طور قوی در برابر قرار گرفتن در معرض محیط خشن دریایی طراحی شده است.

از انتخاب این مکان خارق‌العاده گرفته تا آرزوهای بالای ساختمان و نقشی که می‌توانست ایفا کند، این پروژه با دیدگاه مشتری ما، فردریک پاولسن، هدایت شد. برای طراحی و ارائه این چشم انداز، ایجاد یک خانه جدید برای افرادی که در قلب این شرکت پیشگام هستند، باعث افتخار بود. ما از حمایت تزلزل ناپذیر تیم مشتری، مقامات محلی و طراحان همکارمان، به ویژه همکارانمان در معماران Mikkelsen، که دست در دست هم برای تحقق این پروژه منحصر به فرد کار کرده‌ایم، برخوردار بوده‌ایم.
گرانت بروکر، رئیس استودیو Foster + Partners