آسمان‌خراش‌های «بزرگ» SimpsonHaugh در شرق لندن رد شد


این طرح شاهد تخریب دو بلوک اداری دهه 1990 در اسکله سابق هند شرقی و جایگزینی آنها با یک برج 36 طبقه و یک برج 30 طبقه بود. برج بلندتر 716 خانه دانشجویی را فراهم می کند در حالی که برج دیگر شامل 150 خانه برای اجاره خانه می شود.

برنامه برنامه ریزی ترکیبی، که توسط توسعه دهنده EID (شریک عمومی) پشتیبانی می شود، همچنین شامل طرح های کلی برای یک مرکز داده جدید، و همچنین ساختمانی با فضای کاری انعطاف پذیر، فضای اجتماعی و احتمالاً یک استخر است.

این سایت 1.39 هکتاری در آن سوی جاده باغ های نیمه تخریب شده رابین هود آلیسون و پیتر اسمیتسون است. یکی از بلوک‌های اداری که در حال حاضر در محل است، محل شورای تاور هملتز است – زمانی که AHMM بازسازی آن را به پایان رساند، این مقام به بیمارستان سلطنتی لندن سابق در Whitechapel منتقل می‌شود.

این طرح توسط کمیته توسعه استراتژیک تاور هملت، که با وجود توصیه افسران شورا برای تایید این طرح، با پنج رای موافق در برابر دو رای مخالف به رد درخواست مسدود شد.

برنامه ریزان در شورای تاور هملتز گفته بودند که این طرح «پتانسیل این را دارد که منظره شهر را از طریق بهبود حوزه عمومی و پیوندهای عابر پیاده به هم پیوند بزند» و افزودند که «بهبود شخصیت، ظاهر و عملکرد منطقه خواهد بود».

اما شورایاران مخالفت کردند و گفتند که این برج ها با مقیاس و ویژگی منطقه محلی مطابقت ندارند و تأثیر مخربی بر منطقه حفاظت شده خواهند داشت، که شامل دیوار حوض در فهرست درجه II و خانه بارانداز هند شرقی در فهرست درجه II* است. توسط سایت

عبدالوحید عضو حزب سیاسی Aspire که شورای تاور هملتز را اداره می کند، توضیح داد: “طراحی با ویژگی منطقه محلی مطابقت ندارد و طراحی ساختمان حجیم است و فوق العاده متراکم است و در منطقه حفاظت شده خارج از مکان به نظر می رسد. و [nearby] لیست های درجه II.’

اعضای شورا همچنین به مسائل مربوط به ترکیب خانه ها اشاره کردند. برج ساخته شده برای اجاره 37.5 درصد خانه های مقرون به صرفه داشت و برج دانشجویی دارای 35 درصد قیمت مقرون به صرفه بود. برج ها همچنین دارای 60 درصد خانه های دو یا سه بعدی بودند. فقط آپارتمان های یک تخته تک وجهی بودند.

با این حال، اعضای کمیته نسبت به ترکیب مسکن مقرون به صرفه، که مقرر شده بود 67 درصد اجاره بهای مقرون به صرفه و 33 درصد مسکن متوسط ​​باشد – که کمتر از تقسیم 70/30 توصیه شده در سیاست برنامه ریزی شورا بود، مخالفت کردند.

شورایاران همچنین گفتند که در دوره متوسط، این پروژه تعداد زیادی واحد یک تخته و دو تخته (به ترتیب به میزان سه درصد و یک درصد) ارائه خواهد کرد و تعداد خانه های سه خوابه یا بیشتر (تامین ناکافی 4 در هر واحد) به اندازه کافی نخواهد بود. سنت).

افسران تاور هملتز پیشنهاد کرده بودند که اینها فقط “تا حدی” خارج از اهداف شورا هستند و افزودند که ترکیب تصدی این طرح “به طور کلی با الزامات طرح محلی مطابقت دارد”.

پس از اینکه اعضای شورا دلایل امتناع خود را توضیح دادند، یکی از افسران شورای تاور هملتز گفت: «بدیهی است که ما هر کاری که بتوانیم برای حمایت انجام خواهیم داد. [this decision] اگر [the application] برای تجدید نظر می رود با این حال، صادقانه بگویم، ما معتقدیم که مبارزه سختی خواهد بود.

برای اظهار نظر با SimpsonHaugh تماس گرفته شده است.



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا