آروپ و فلچر پریست برای طرح بازسازی فولکستون استخدام شدند

فلچر پریست گفت که این طرح ممکن است شامل فضای تجاری، اجتماعی و فرهنگی نیز باشد.

شریک فلچر پریست، استینا هوکبی، گفت که انتصاب آن نشانگر “ادامه درخشان” همکاری آن با شورای محلی است.

این سایت 1.56 هکتاری از سال 1956 خالی مانده است. افسران شورای Folkestone & Hythe در سال 2017 گفتند که “برای دهه ها” مقامات محلی “به دنبال توسعه این سایت برای استفاده مسکونی بودند اما سرمایه گذاری خصوصی را جذب نکرده است”.

این پروژه بخشی از پلان مکان برای مرکز شهر فولکستون را تشکیل می‌دهد – «چشم‌اندازی برای هدایت تکامل مرکز شهر برای سال‌های آینده» که توسط We Made That با همکاری معماران فلچر پریست توسعه یافته است.



منبع

تصدی خانه ها نامشخص است، اما به عنوان یک توسعه محلی، احتمالاً سهم قابل توجهی از مسکن اجتماعی را شامل می شود.

کل بودجه مشخص نیست، اگرچه شورا پیشنهاد مناقصه 18 میلیون پوندی را برای پیمانکاران ارائه کرده است. انتظار می رود ساخت و ساز سه سال طول بکشد.

افسران توسعه شورا در سال 2017 به دنبال مجوز از کابینه برای خرید این سایت بودند، برای طرحی که تنها شاهد ساخت 85 خانه جدید بود. آنها سرانجام در آوریل 2021 این خرید را اعلام کردند.

این توسعه همچنین یک مسیر عابر پیاده ایجاد می کند که معماران آن را “پیوند سبز” می نامند، از ایستگاه راه آهن به مرکز شهر و منطقه اطراف بندر. این مسیر شامل یک پارک جیبی و سیستم های زهکشی پایدار خواهد بود.

رئیس املاک تجاری آروپ، ریحانا راجا، گفت که این توسعه خواهد بود ارائه “خانه های جدید پایدار برای جامعه، با استفاده از طراحی کم کربن، تطبیقی ​​و احیا کننده، ساخت و ساز پایدار و ترویج زندگی سالم”.

به نظر می رسد که این امر عمدتاً به دلیل هزینه بالای ضد آلودگی و همچنین برخورد با سازه های زیرسطحی و دیوارهای محیطی باشد. شورا این هزینه ها را 2.3 میلیون پوند در سال 2017 برآورد کرد.

این توسعه شامل حدود 150 خانه در خیابان کشتی در فولکستون به عنوان بخشی از بازسازی مرکز شهر توسط مقامات محلی خواهد بود. واحدهای مسکونی این طرح با حمایت Homes England، ترکیبی از خانه‌ها، دوبلکس‌ها و آپارتمان‌ها خواهند بود.

تحریریه اخبار معماری آریانا