اخبار پزشکی | دراگمد

مطالعات نشان می دهد میزان نزدیکی یک فرد به یک جاده اصلی پررفت و آمد می تواند بر خطر ابتلا به اگزما تأثیر بگذارد. کمیسیون اروپا داروی Xofluza را برای درمان آنفلوآنزا تائید کرد کمیسیون اروپا داروی تک‌دوزی… در یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی‌شده در هند، نشان داده شد Ivermectin که یک داروی…

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه ای خطاب به رئیس جمعیت هلال احمر آمادگی کامل اعضای این سازمان را جهت هر گونه همکاری اعلام نمود. درآستانه عید سعید مبعث مجمع عمومی نظام پزشکی با حضور رئیس کل سازمان ؛ هیات رئیسه مجمع عمومی؛ رئیس شورای عالی و اعضای این مجمع امروز جمعه 28 بهمن ماه 1401 به مدت دوروز آغاز به کار کرد. سازمان غذا و دارو آمریکا داروی هرپستین هیلکتا (تراستوزومب و هیالورونیداز اویسیک) را برای تزریق زیر پوستی به منظور درمان افراد مبتلا به سرطان سینه در مراحل اولیه که HER2 در آن ها مثبت است تایید کرده است.

شروع کارآزمایی بالینی اولین واکسن کووید19 مبتنی بر mRNAایرانی

بیمارستان مولینت که در تورین ایتالیا واقع شده در بیانیه‌ای اعلام کرد که این تومور از وزن خود بیمار بیشتر بوده و تاکنون در دنیای پزشکی توده توموری با چنین وزنی سابقه نداشته است. ۱۸ کودک از ۲۱ کودکی که بیماری تنفسی داشتند و شربت «Doc-1 Max» را خورده بودند، درنهایت جان باختند. برایان جانسون ۴۵ ساله یک کارآفرین بیوتکنولوژی است که امیدوار است با گذراندن یک برنامه آزمایشی به نام «پروژه بلوپرینت» روند پیری طبیعی را معکوس کند. او قصد دارد تا زمانی حدی این برنامه را پیش ببرد که سن بیولوژیکی‌اش به ۱۸ سال برسد.

سلول‌های خونی که از سلول‌های بنیادی کشت‌شده در آزمایشگاه تولید شده بودند برای نخستین بار به بیماران انسانی خبر دارو تزریق شدند. این نوع بیماری انعقاد خون معروف به بیماری کریسمس یا کمبود فاکتور IX بیشتر در مردان دیده می‌شود. © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب وبسایت ایرانیان تایلند تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

  • محققان یک سیستم پرینت سه بعدی منحصر به فرد برای برداشت سلول‌های بنیادی از بیوراکتورها ایجاد کرده‌اند که امکان تولید سلول‌های بنیادی با کیفیت بالا و در مقیاس وسیع در استرالیا با…
  • یائسگی چیست؟زمانی که چرخه قاعدگی ماهیانه و عملکرد تخمدان‌ها در یک زن پایان می‌پذیرد…
  • تلاش‌های دانشمندان برای تولید سلول‌های خونی رشدیافته در آزمایشگاه به‌منظور جایگزینی برای انتقال خون اهدایی، ممکن است به زودی به ثمر بنشیند.
  • بیمارستان مولینت که در تورین ایتالیا واقع شده در بیانیه‌ای اعلام کرد که این تومور از وزن خود بیمار بیشتر بوده و تاکنون در دنیای پزشکی توده توموری با چنین وزنی سابقه نداشته است.
  • با این حال هوش مصنوعی که در تشخیص پزشکی به کار می‌رود «می‌تواند نتایجی براساس رویکردهای احتمالی ایجاد کند یا همراه با خطا» باشد.

اخبار پزشکی | دراگمد

فوری/واکسن کرونای استرازنکا-آکسفورد در فهرست مصرف اورژانسی WHO قرار گرفت سازمان جهانی بهداشت … دکتر گای مینتز، مدیر سلامت قلب در بیمارستان قلب ساندرا اطلس در منهست معتقد است که در آینده پیشگیری از بیماری قلبی عروقی به کمک داروهای کاهش کلسترول و یک داروی ضد التهاب انجام می گیرد. مجله اینترنتی دکتردکتر در سال ۱۳۹۶ با هدف ایجاد بستر قابل اعتماد و کاملی از اطلاعات پزشکی راه‌اندازی شده است. در حال حاضر، تمرکز مجله دکتردکتر روی موضوعات متنی و ویدیویی معرفی بیماری‌ها، علائم، دلایل، روش‌های درمان، تشخیص و موضوعات ترند روز است. Scioto Biosciences که یک مرکز تحقیقاتی درمانی بالینی است، نتایج مثبت کارآزمایی فاز 1b خود را برای ارزیابی پروبیوتیک جدید SB-121 (لاکتوباسیلوس رویتری با میکروذرات دکستران و مالتوز) در افراد مبتلا به…

شماره حساب سازمان نظام پزشکی جهت کمک به هموطنان زلزله‌زده خوی اعلام شد