اولین رویکرد بازسازی که در نشست باربیکن مورد بحث قرار می گیرد

این موضوع در ماه‌های اخیر به یک موضوع داغ تبدیل شده است، به‌ویژه با توجه به تحقیقات عمومی در مورد پیشنهاد تخریب فروشگاه M&S خیابان آکسفورد در سال 1929، نبردی که اکنون قرار است توسط مایکل گوو، وزیر جوامع تا 20 جولای تصمیم‌گیری شود.

Retrofit: Challenges and Opportunities چهارشنبه 7 ژوئن از ساعت 9:30 الی 10:30 صبح در سالن اصلی مرکز باربیکن برگزار می شود.



منبع

این رویداد که در 7 ژوئن برگزار می‌شود و با عنوان «بهسازی: چالش‌ها و فرصت‌ها» برگزار می‌شود، با همکاری AJ برگزار می‌شود و مدیر مسئول مجله، ویل هرست، سرپرستی خواهد کرد.

موضوعاتی که در این اجلاس مورد بررسی قرار می گیرد شامل تنوع زیستی و طراحی احیاکننده است.

این هفته، AJ فاش کرد که گروهی از توسعه‌دهندگان برجسته املاک – Grosvenor، Lendlease، Stanhope، L&G، Mace، British Land، SEGRO، Berkeley و Igloo – از معماران می‌خواهند تا با اندازه‌گیری، تأیید و اعلام انتشار گازهای گلخانه‌ای، با کربن تجسم‌شده مقابله کنند. در ارتباط با پروژه های آنها، چیزی که انتظار می رود منجر به استفاده مجدد بسیار بیشتر از ساختمان های موجود و همچنین افزایش استفاده از مواد طبیعی مانند چوب و سنگ شود.

اجلاس گسترده‌تر Ecocity، یک کنفرانس بین‌المللی که اولین بار در سال 1990 برگزار شد، پیش از این هرگز در لندن برگزار نشده بود. از 6 تا 8 ژوئن در مرکز باربیکن با موضوع “ارتباط جوامع” برگزار می شود.

این مقاله مطالعات موردی مقاوم‌سازی نوآورانه را بررسی می‌کند و در مورد سیاست‌ها، تدارکات و موانع مالیاتی که پروژه‌ها با آن استفاده مجدد می‌کنند و همچنین فرصت‌های تجاری رو به رشدی که چنین پروژه‌هایی برای توسعه‌دهندگان، طراحان و سایرین در محیط ساخته شده‌اند، بحث خواهد کرد.

سایر سخنرانان عبارتند از نورمن فاستر، یاسمین لاری برنده مدال طلای RIBA، مارتا تورن، حنیف کارا، دبورا سانت، سدی مورگان و بنیانگذار مفهوم شهر 15 دقیقه ای، کارلوس مورنو.

این موضوع توسط جان گامر، وزیر سابق محیط زیست، که اکنون رئیس کمیته تغییرات آب و هوایی، مدیر راه حل های مثبت آب و هوای گروسونور، اندی هیگ، و مدیر اجرایی باربیکن، کلر اسپنسر است، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.