ایستگاه راه‌آهن بندر تیلبری، اسکس


تیم چند رشته ای به رهبری معمار حفاظت که برای قرارداد 275000 پوندی تا 350000 پوند انتخاب شده است، برنامه هایی را برای تعمیر و نوسازی ترمینال راه آهن و کروز در فهرست درجه II* طراحی خواهد کرد که در سال 1948 از HMT Empire Windrush استقبال کرد.

این پروژه 2.88 میلیون پوندی که «بازگشت به مسیر» نام دارد و برای تکمیل در سال 2026 برنامه ریزی شده است، مجموعه ترمینال مسافربری و ریلی تاریخی را به یک مرکز اجتماعی و تجاری جدید تبدیل می کند که تاریخ منحصر به فرد تجاری، نظامی و مهاجرتی سایت را جشن می گیرد.

بر اساس این خلاصه: «با تکیه بر تاریخ غنی و چندوجهی دریایی خود، «بازگشت به مسیر» احساس ما را نسبت به شهر و خودمان تغییر می‌دهد، افراد بیشتری را درگیر داستانمان می‌کند و در عین حال مشارکت را گسترده و متنوع می‌کند. تاریخ آینده

پروژه ما با الهام گرفتن از گذشته ما، در ایستگاهی در کنار رودخانه که در فهرست درجه II* با کافه‌های جدید، میراث، فضاهای خلاقانه و رویداد قرار دارد. ما همچنین به طور متفکرانه در مورد میراث اجتماعی معاصر خود از طریق رویدادها، تفسیرها و اعطای کمک مالی به جامعه فکر خواهیم کرد.

به عنوان نقطه ورود امپراتوری ویندراش، تیلبری باید محور گفتگوهای ملی در مورد هویت چندفرهنگی ما باشد، زیرا به هفتاد و پنجمین و هشتادمین سالگرد ویندراش در سال‌های 2023 و 2028 نزدیک می‌شویم. جامعه متنوع.

ایستگاه راه‌آهن بندر تیلبری با طراحی ادوارد کوپر که در کرانه شمالی رودخانه تیمز قرار دارد در سال 1924 افتتاح شد اما در سال 1990 بسته شد و چند سال بعد به عنوان یک مجتمع تفریحی بازگشایی شد. این مجموعه در ابتدا دارای یک سالن چمدان، دفتر فروش بلیط و استیج فرود شناور بود و اکنون به عنوان یک هنر و فعالیت و سفرهای تفریحی، کشتی‌ها و خدمات قایق رول آن رول آف استفاده می‌شود.

هدف جدیدترین پروژه “بازسازی و جشن گرفتن” ساختمان تاریخی است و در عین حال “موقعیت تیلبری را به عنوان تکیه گاه رودخانه تیمز تثبیت می کند.” مدت کوتاهی پس از اعلام جشنواره معماری لندن برای بازنگری جاده آتلانتیک و میدان ویندراش در بریکستون، برگزار شد.

برنامه ها 60 درصد از نظر کیفیت و 40 درصد از نظر هزینه ارزیابی می شوند. به تیم های انتخاب شده در اوایل آوریل اطلاع داده می شود و تا 1 مه فرصت داده می شود تا مناقصه را ارسال کنند. مصاحبه ها در اواسط ماه مه کمک خواهد شد و برنده کلی کمیسیون اندکی پس از آن اعلام خواهد شد.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه ‘بازگشت به مسیر’
مشتری تیلبری در تراست تیمز
ارزش قرارداد 2.88 میلیون پوند
مهلت دور اول 4 آوریل 2023
محدودیت های پیشنهاد دهنده اصلی باید دارای اعتبار حفاظتی باشد. انتظار می‌رود که تیم‌ها تجربه پروژه‌های مقیاس مشابه، تحویل موفق حفاظت از ساختمان در درجه II* یا درجه یک، کار بر روی پروژه‌های مشابه با بودجه NLHF، و یا تجربه قابل مقایسه از نظر مکان، نوع ساختمان و مشارکت مشتری بخش سوم داشته باشند.
اطلاعات بیشتر https://www.contractsfinder.service.gov.uk/notice/19f3b7d8-2159-44fd-8db0-0dd5ffc0c16e



منبع