برنامه توسعه جبل الطارق 2023

تیم برنده ابتدا یک ارزیابی چشم انداز و شخصیت را قبل از مشورت با سهامداران محلی انجام می دهد و سپس یک چارچوب استراتژیک جدید برای جبل الطارق ایجاد می کند.

جبل‌الطارق سطوح قابل توجهی از توسعه را از سال 2009 تجربه کرده است که باید مورد توجه قرار گیرد و دولت می‌خواهد طرح جدیدی تهیه شود که توسعه را برای 5 تا 10 سال آینده هدایت کند.

جبل الطارق شبه جزیره ای کوچک در سواحل جنوبی اسپانیا است که موقعیت استراتژیک مشرف به دریای مدیترانه را اشغال می کند. این منطقه بر اساس معاهده اوترخت در سال 1713 به بریتانیا اعطا شد اما در حال حاضر کانون اختلافات بر سر حاکمیت آن است.

معماری 3DReid و bblur ترمینال جدید 19600 متر مربعی را برای فرودگاه جبل الطارق در سال 2012 تکمیل کرد.

طرح توسعه قدیمی موجود از سال 2009 به دو بخش تقسیم شده است و شامل راهنمای طراحی و طرح جامع برای منطقه شهر قدیمی شهرک است.

عنوان پروژه مناقصه طرح توسعه جبل الطارق 2023
مشتری HM دولت جبل الطارق
ارزش قرارداد 250000 پوند
مهلت دور اول ظهر 25 اردیبهشت
محدودیت های متقاضیان باید تجربه حداقل دو قرارداد مشابه قبلی را داشته باشند. جبل الطارق در موافقتنامه تدارکات دولتی (GPA) تحت سازمان تجارت جهانی (WTO) شرکت نمی کند. بنابراین، دولت HM جبل الطارق این حق را برای خود محفوظ می دارد که فقط پیشنهادات مناقصه گران واجد شرایط را در جبل الطارق، انگلستان، یا کشور یا سرزمینی تحت پوشش یک توافق تجاری که به جبل الطارق گسترش می یابد و حاوی مقررات تدارکات مربوطه است، در نظر بگیرد.
اطلاعات بیشتر https://www.contractsfinder.service.gov.uk/notice/9d7977bf-f859-4e1c-8c29-242230527b19



منبع

تیم منتخب برای قرارداد تخمینی 250000 پوندی، طرح توسعه استراتژیک جدیدی را برای شبه جزیره پرجمعیت که محل سکونت حدود 30000 نفر است و مرکز اصلی گردشگری، خدمات مالی و سوخت‌گیری کشتی‌های باری است، طراحی خواهد کرد.

مطالعه جدید جایگزین طرح توسعه موجود در سال 2009 برای سکونتگاه دریایی تاریخی خواهد شد که توسط صخره جبل الطارق به ارتفاع 426 متر تسلط دارد و توسط یک تنگه باریک شامل یک فرودگاه و گذرگاه مرزی جاده ای از سرزمین اصلی اسپانیا جدا شده است.

پیشنهادها 40 درصد از نظر کیفیت، 10 درصد بر اساس برنامه پروژه و 50 درصد از نظر قیمت ارزیابی خواهند شد.

جزئیات مسابقه

بر اساس این خلاصه: «برنامه موجود سال 2009 اکنون منسوخ شده است و دولت مایل است اثربخشی آن را با شناسایی جنبه هایی از طرح که موفق بوده و آنهایی که موفق نبوده اند بررسی کند.

آخرین کمیسیون طرح توسعه “جامع” و “قوی” جدیدی را برای این منطقه ارائه خواهد کرد. جست‌وجوی یک تیم مشاور تقریباً سه سال پس از آن صورت می‌گیرد که دولت جبل الطارق مناقصه قبلی را برای فرصتی برای بازنگری طرح توسعه سال 2009 خود اعلام کرد.