من سیتی از تصاویر جدیدی از طرح توسعه ورزشگاه پرجمعیت 300 میلیون پوندی رونمایی کرد

این طرح دارای یک “اسکای بار” جدید و جاذبه بازدیدکنندگان پیاده روی پشت بام در بالای غرفه است.

Populous قبلاً به بزرگ‌تر کردن جایگاه جنوبی اتحاد برای فصل 16-2015 کمک کرد و فضای مهمان‌نوازی و سرگرمی را در انتهای جنوبی ورزشگاه اضافه کرد. در این طرح همچنین از دکل های موجود و سقف شبکه کابلی استادیوم اصلی استفاده شده است، در حالی که همان شکل و نمای همسان را حفظ کرده است.

برنامه برنامه ریزی از یک فرآیند مشاوره تقریباً پنج ماهه در مورد طرح های Populous پیروی می کند. معمار متخصص اماکن ورزشی از اظهار نظر در مورد آخرین پیشرفت خودداری کرد.

باشگاه منچستر سیتی می گوید که ساخت و ساز باید قبل از پایان سال، مشروط به تایید برنامه ریزی، آغاز شود و جایگاه شمالی جدید برای فصل 2025-26 آماده شود.

دنی ویلسون، مدیر عامل منچسترسیتی در بیانیه‌ای هنگام ارائه برنامه‌ها گفت: طی چندین ماه در حال توسعه مفاهیم و طرح‌هایی برای بهترین تجربه هواداران در کلاس و مقصد سرگرمی و اوقات فراغت در طول سال در ورزشگاه اتحاد بوده‌ایم. .

Populous همچنین Co-Op Live Arena را طراحی کرده است که یک سالن موسیقی با ظرفیت 23500 نفر است که در مقابل استادیوم ساخته می شود.



منبع

منچستر سیتی اعلام کرد که چهار صفحه نمایش LED در دو طرف ساختار U شکل خواهد بود. یک منطقه هوادار با ظرفیت 3000 نفر بین هتل جدید و ساختمان‌های تجاری قرار دارد که با یک سایبان فولادی پوشیده شده است.

نمای گسترش U شکل پیشنهادی – رو به راه جو مرسر – متمایز از استادیوم توسعه یافته خواهد بود، با باله های بادبان مانند که میراث کشتیرانی شهر را در قسمت بیرونی هتل 400 تختخوابی و بخش تجاری منعکس می کند.

درخواست برنامه ریزی توسط تیم لیگ برتر در اوایل این ماه (18 آوریل) برای بازسازی جایگاه شمالی ورزشگاه با ظرفیت افزایش 7700 صندلی اضافی ارائه شد که ظرفیت کل زمین را به بیش از 61958 رساند.

این باشگاه اعلام کرده است که مجوز برنامه ریزی برای گسترش جایگاه شمالی در مصوبه 2014 برای گسترش جایگاه جنوبی گنجانده شده است. اما این شامل فضای سرگرمی گسترده، هتل، موزه و فروشگاه باشگاه نمی شود که در برنامه برنامه ریزی از ویژگی های آن استفاده می شود.

مانند همه پیشرفت‌های باشگاهی، اطمینان از منفعت جامعه محلی ما یک اولویت کلیدی است و ما معتقدیم که این پیشنهادات فرصت‌های اقتصادی و اجتماعی بلندمدت را با تکیه بر کار بازسازی که از سال 2008 توسط سیتی فوتبال در شرق منچستر ارائه شده است، ارائه می‌کند.

اتحاد – در اصل استادیوم شهر منچستر – توسط آروپ برای بازی‌های مشترک المنافع در سال 2002 طراحی شد و متعاقباً برای فوتبال اقتباس شد. ظرفیت فعلی آن 54500 نفر است و طرح توسعه آن را به رقیب محلی منچستریونایتد نزدیک می کند که استادیوم اولدترافورد آن می تواند 74310 نفر را در خود جای دهد.

هنگامی که کار امکان سنجی در دسامبر آغاز شد، باشگاه فوتبال گفت که فضای سرگرمی و مهمان نوازی جدید در جایگاه شمالی به تبدیل اتحاد به یک مقصد تفریحی و سرگرمی در تمام طول سال کمک می کند و در عین حال تجربه روز مسابقه را برای هواداران و مردم محلی بهبود می بخشد. .