ترفند های مخفی افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام در سال های اخیر توانسته کاربران زیادی را به خود جلب نماید. این تلاش به نتایج فوق العاده ای منجر شده که یکی از این موارد ، بیشتر از ۳۰۰ هزار سفارش در زمینه های افزایش فالوور اینستاگرام ، لایک و بازدید اینستاگرام در 3 سال اخیر بوده . از جمله موارد بسیار با اهمیت در شبکههای مجازی محبوب مانند اینستاگرام، میتوان به لایک و ویو پستها اشاره کرد. شما به عنوان صاحب یک صفحه اینستاگرام، می توانید بسته بازدید پست های اینستاگرام خود را در حجم ها و قیمت های مختلف با تنوع بالا، از پنل ممبر فالوور و نوتیفیکیشن لاین استور خریداری نمایید. اکنون اینستاگرام از شما میخواهد تایید کنید که قصد بیزینسی کردن حساب اینستاگرام خود را دارید. فراموش نکنید که با دنبال کردن پیج های موفق نیز می توانید خلاقیت خود را افزایش دهید. اگر تمایل دارید که هر کدام از این لینک ها را در بخش Your Activity پنهان کنید، انگشت خود را بر روی آن چند ثانیه نگه دارید تا یک پیام برای شما پدیدار شود.

این کار باعث می شود تا گام های بیشتری را در جهت ارسال محتوا بردارید، و نه اینکه هر کسی که برنامه داشت از تلفن خود آنها را دانلود کند. همکاری با برندهای معروف باعث شناسایی بیشتر شما در صفحات دیگه میشه. این موضوع فقط باعث می شود که لینک از پروفایل پنهان شود. سپس بر روی گزینه Hide بزنید تا لینک از لیست پنهان شود. پس، باید توجه داشت که این ابزار تبلیغاتی ارزان و فراگیر، اهرم قدرتمند شبکه های اجتماعی از اینستاگرام تا توییتر و فیسبوک و تلگرام بوده و ابزاری فرصت آفرین محسوب می شود. ارزان است یا گران ؟

مثلا اگر طراح لباس هستید و مزون داری می کنید، هشتگ مد و مدل، خیلی مناسب شما نیست. اگر می خواهید بهترین گزینه ها را شناسایی کنید، به صفحات سلبریتی های ایرانی مراجعه کنید. یادتان نرود، صفحاتی که عمومی است، هشتگ در آن ها کاربرد دارد و اگر صفحه شما خصوصی باشد، عملا عکسی از شما به اشتراک عمومی گذاشته نمی شود. برای اینکه دیگر زمان از دستتان در نرود، کافی است روی گزینه Set Daily Reminder ضربه بزنید و مدتزمانی را که میخواهید در هر روز در Insta بگذرانید، انتخاب کنید. زمانی که کاربران بیشتری فعال هستند بهترین زمان انتشار پست است. برای دستیابی به بهترین نتیجه، پیشنهاد میکنیم تعداد مناسبی عکس و ویدیو در صفحهتان داشته باشید تا بتوانید فالوورها را جذب کنید. 1. اپلیکیشن آموزش اینستاگرام: این پیشنهاد مختص افرادی است که با مفاهیم اولیهی اینستاگرام آشنا هستند، ولی میخواهند اینستاگرام را به صورت حرفهای و مهمتر از همه، رایگان یاد بگیرند! در دوره اینستاگرام هم هر چیزی که برای ادمین شدن لازم داری، بهت آموزش داده میشه؛ از ساختن یک پیج حرفهای گرفته تا، رسوندنش به صدها هزار فالوور و کسب درآمد از اینستاگرام و … اما در ادامه میخواهیم به سراغ مزایای خرید فالوور برویم و آنها را هم بررسی کنیم.

اما خیلی تخصصی نیست و انتظار معجزه از آن نداشته باشید. دیگر بر هیچکس پنهان نیست ارزش بازاریابی شبکه های اجتماعی و در صدر آن ها اینستاگرام که بیشترین مخاطب فارسی زبان را دارد و میلیون ها پست در آن لایک میگیرند روزانه. مثل هشتگ : مافیای کنکور یا حالمان خوب نیست یا هر چیز دیگر. ضمن رعایت حریم خصوصی خود و دیگران، با حوصله و دقت، هر پست را منتشر کرده و برای بازخورد بهتر، برچسب های خوب را روی آن تگ کنید. تگ کردن نوشته های مهم خود روی نمونه های فارسی پر بیننده در اینستاگرام و توییتر، سبب می شود تا مقالات و نوشته های تصویری و ویدیویی و پادکست ها، بیش تر دیده شود. هشتگ ها، یک ابزار قدرتمند در بازاریابی دیجیتالی و تبلیغات ارزان است. از پروفایل تا تصاویر و ویدیوها گرفته تا هشتگها، روشهای لایو و استوری و تبلیغات.

دوما هم اینکه حتی اگر پیج فالوور فیک نداشته باشد، بعد از اینکه آن را خریداری کنید و محتوای مورد نظرتان را در آن بگذارید، خیلی از مخاطبانش ریزش میکنند. اگر می خواهید به فهرست شاخ های اینستاگرام اضافه شوید، حتما قدرت جادویی هشتگ ها را باور کنید. دستبند با تگ شدن بیش از یک و نیم میلیون عکس روی آن، هم چنان در فهرست یکی از هشتگ های خوب و پر بیننده اینستاگرام ایرانیان است. زیبا نیز از جمله دیگر هشتگ های محبوب و پر بیننده فارسی برای ایرانیان به شمار می رود که بیش از سه میلیون عکس ایرانیان روی آن به اشتراک گذاشته شده است. به جای آن، از برچسب مزون استفاده کنید.

بسیاری از افراد هستند که از بازاریابی اینستاگرام به عنوان منبع درآمد فرعی استفاده میکنند و وقت زیادی برای اداره پیج کاریشان ندارند و بارها اتفاق افتاده است که به منظور رشد پیجشان از لایک و فالوور فیک استفاده میکنند. چرا که افزایش تعداد بازدید یک ویدیو در اینستاگرام باعث می شود که افراد دیگر برای تماشای آن ویدیو مشتاق تر شوند و به این طریق ارزش آن ویدیو و صفحه ای که آن را به اشتراک گذاشته است تا حد بسیار زیادی افزایش می یابد . چون مطمئنا افراد زیادی ممکن است از مقالات شما از طریق گوگل آشنا شوند و در این صورت با دیدن بنر اینستاگرام شما که باید جذاب هم باشد ترغیب می شوند تا حداقل یک بار از پیج اینستاگرام شما دیدن کنند. شبکه های اجتماعی مانند instagram تا زمانی که کاربر داشته باشند می توانند به حیات خود ادامه دهند.

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن های معروف است که این روزها علاوه بر سرگرمی جنبه های دیگری play.google.com/store/apps/details?id=com.fastinstaapp نیز پیدا کرده. یکی از راه های افزایش واقعی فالوور اینستاگرام استفاده از لایو است.یکی از خوبی های لایو این است که کاربران شما را به صورت زنده می بینند و به صورت زنده با شما تعامل دارند.این روزها استفاده از لایو مخصوصا در دوران کرونا که افراد کمتر می توانند همدیگر را ببینید به یکی از کانال های ارتباطی داغ اینستاگرام تبدیل شده است. این روزها اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام به منبع درآمد بسیاری از افراد تبدیل شدهاند. در واقع زمانی که کاربران با ویدئو یا استوری مواجه شوند که بارها و بارها توسط افراد زیادی ویو شده است، بیشتر تمایل پیدا می کنند تا آن را ببینند، به این ترتیب به صورت زنجیروار و به طور پی در پی تعداد ویوهای آن پست افزایش پیدا می کند. قریب به ۲.۵ میلیون عکس روی این هشتگ یعنی لاکچری که محبوب لاکچری گرد ها و مشکل پسندها هست، بارگذاری شده است و شما را با سبک زندگی لوکس و هیجان انگیز بعضی ها آشنا می کند. در گوشی موبایل آیفون یا گوشی های موبایل دیگر، با زدن بر روی عکس خود در گوشه پایین سمت راست تصویر، به قسمت پروفایل خود بروید.

فیس بوک از این لینک ها برای شخصی سازی کردن تبلیغات شما در گروه اپلیکیشن های فضای مجازی بهره می برد. ضمنا از این نیز خواهیم گفت که چطور میتوانید به جای پاک کردن پستها، آنها را آرشیو کنید. صاحبان مشاغل و برندها از امکانات و ویژگی های اینستاگرام برای رسیدن به اهداف تجاری خود استفاده می کنند. 1. روی عکس پروفایل خود در نوار استوری کلیک کنید یا اینکه در نوار بالایی صفحه دنبال دوربین بگردید و روی آن کلیک کنید. با کلیک بر روی هر کدام از آنها می توان مجدد آن لینک را مشاهده کرد. در زیر تب Links شما می توانید لیست تمامی لینک هایی را که در اینستاگرام مشاهده کرده بودید را ببینید. خوشبختانه در خود اینستاگرام لیست کاملی از تمام لینک هایی که مشاهده کرده اید وجود دارد و از طریق مراحل زیر می توانید لینک های بازدید شده را مشاهده کنید و به آنها دسترسی پیدا کنید. پایتخت ایران، یکی از محبوب ترین گزینه ها برای اینستاگردها بوده که تصاویر خود را روی آن به اشتراک گذاشته و تصاویر تهرانگردی یا ایرانگردی یا جهانگردی را در آنجا بگذارند تا لایک و فالو بگیرند. تصور کنید پیج شما 500 تا دونه فالوور دارد و پیج رقیب شما 15000 فالوور شما خودتان باشید کدام پیج که مشابه هم هستند از نظر موضوعی را فالو می کنید؟

اگر شما روی هشتگ غیرمرتبط، پست خود را تگ کنید، حتی اگر صدها لایک و فالو داشته باشید، این ها چون عمومی و اصطلاحا، فالورهای الکی (fake followers) هستند که چند دقیقه می آیند و زود هم می روند، در بلند مدت، هیچ فایده ای در ارتقا صفحه و فرصت آفرینی صفحه شما در اینستاگرام نخواهد داشت. تمامی ابزارهای اطلاعرسانی (چه آنلاین و چه آفلاین)، به شما فرصت میدهند که افراد را به اکانت اینستاگرام خود هدایت نمایید. وقتی که شما افراد مشهور را در پست های خود تگ میکنید؛ پست شما در بخش تگ شده های اکانت آن شخص خواهد رفت و افراد زیادی آن را می بینند. برای این کار به قسمت setting پروفایل خود مراجعه کرده، روی Account Private کلیک کنید و آن را روی حالت Off تنظیم نمایید. برای خرید بازدید اینستاگرام، کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید. یکی از این قابلیت ها و امکانات اینستاگرام، قابلیتی به نام بازدید (ویو)است که نشان دهنده تعداد بازدیدهایی است که از محتواهای یک پیج انجام می شود. 🌺خرید بازدید (ویو) اینستاگرام یکی از فابلیت هایی است که باعث افزایش تعداد بازدیدهای محتواهای یک پیج می شود. بومرنگ ها محتواهای شما را برای کاربران چشمگیر و لذت بخش می کند.

اگر عشق گردش و گردشگری و تفریح هستید، موضوعاتی هم چون: گردش، گردشگری، سفر، تفریح، توریسم، شما را با مقصد های جذاب و هیجان انگیز بسیاری در ایران و سایر نقاط جهان آشنا می کند. حتی اگر به دلیل تخصصی بودن، عکس کمی روی آن بارگذاری شود. قریب به ۴ میلیون عکس در حوزه های مختلف هنری از طراحی و خوشنویسی و میناکاری و منبت گرفته تا هنرهای دراماتیک، روی این هشتگ یعنی هنر بارگذاری شده است. یا هشتگ خیاطی یا برچسب های مربوط به جشنواره های مد و لباس تا متخصصان و کاربران و دانشجویان و دانش آموزان و کارٖفرینان و ژورنالیست های این حوزه با صفحه شما آشنا شوند. حتی اگر پست خود را روی ۲۰ تا ۳۰ هشتگ پربیننده، تگ کنید. اگر استقلالی هستید، حتما این برچسب را فراموش نکنید تا هم تیمی های خود را پیدا کنید و در بازی های استقلال، همسفر پیدا کنید. اگر شکم گرد هستید و دوست دارید با نحوه پخت انواع غذا و شیرینی و نوشیدنی آشنا شوید، برچسب رستوران، علاوه بر این موضوعات، شما را با مقصد های جذاب و کم تر شناخته شده شکم گردی ایران آشنا می کند.