جای خالی AJ: نقش ویرایشگر دستیار دیجیتال

برای سوال در مورد این نقش، لطفا با [email protected] تماس بگیرید



منبع نوع اشتغال: تمام وقت، دائمی

مکان پایه: شوردیچ، لندن

مجله معماران (AJ) نشریه حرفه ای پیشرو برای جامعه معماری بریتانیا است. به لطف اخبار برنده جوایز، ویژگی‌های سخت و کمپین‌های مهم، وب‌سایت ما سالانه میلیون‌ها بازدیدکننده را جذب می‌کند و ما نیز در رسانه‌های اجتماعی دنبال‌کنندگان قابل‌توجهی داریم.

حقوق: 28000 پوند – 30000 پوند DOE

کاندیدای ایده‌آل یک فرد شروع کننده با پیشینه روزنامه‌نگاری دیجیتال و دانش یا علاقه به محیط ساخته شده یا صنایع معماری خواهد بود. با این حال، آنچه ضروری است این است که شما یک بازیکن تیم مشتاق باشید، راحت کار کنید تا مهلت‌های زمانی محدود داشته باشید و یک حل‌کننده خلاق خلاق باشید. ما همچنین به دنبال یک ارتباط دهنده عالی و نویسنده شیک هستیم که بتواند پست های اجتماعی جذاب و خطوط موضوع ایمیل را برای تبلیغ محتوای ما ایجاد کند.

با نظارت رئیس بخش تعامل، شما مسئول خروجی دیجیتال روزانه ما، از جمله خبرنامه های سرمقاله و رسانه های اجتماعی خواهید بود. شما باید وب سایت ما را مدیریت کنید و مطمئن شوید که داستان ها از نظر SEO بهینه شده اند و حضور آنلاین ما برجسته است. پادکست‌ها و ویدیوها نیز توسط AJ تولید می‌شوند، بنابراین شما می‌توانید آن‌ها را همراه با هرگونه فعالیت تجاری ارائه دهید.

ضرب الاجل: 22 سپتامبر 2022

ما به دنبال شخصی هستیم که از همکاری نزدیک با یک تیم کوچک تحریریه، به ویژه میز خبر ما که اکثر محتوای آنلاین ما را تولید می کند، لذت می برد. شما ممکن است به آنها در مورد تیتر مناسب برای قطعه خود و موارد بی شمار دیگری که تعامل را بهبود می بخشد، راهنمایی کنید. برای ردیابی عملکرد داستان و اطلاع رسانی به همکاران خود، به اعداد و ارقام نیاز دارید.

برای مشاهده مشخصات کامل شغل و درخواست اینجا کلیک کنید.