خیابان های فراگیر، انگلستان و ولز

برنده کمیسیون تخمینی 10000 پوندی، یک مطالعه امکان سنجی انجام خواهد داد که به استاندارد فعلی پیاده روها و پیاده روها در سراسر انگلستان و ولز می پردازد و راه هایی را برای ارائه «پیاده روی و چرخ زدن کاملاً در دسترس تا سال 2030» شناسایی می کند.

پیشنهادات برای تحویل قرارداد 90 درصد از نظر کیفیت و 10 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد.



منبع

این مطالعه چالش‌های پیش روی افراد دارای معلولیت یا کاهش تحرک را در راه رفتن یا چرخیدن در مسیرهای پیاده‌روی مقامات محلی بررسی می‌کند، مقیاس موضوع و تأثیرات گسترده‌تر آن را ارزیابی می‌کند، شیوه‌های خوب موجود را شناسایی می‌کند و مجموعه‌ای از توصیه‌های سیاستی ارائه می‌کند.

با توجه به این خلاصه: «روسازی ها پایه های دسترسی به خارج از خانه هستند. اکثر سفرها کوتاه هستند، در جاده ها به سمت مغازه ها یا گوشه کنار جاده هستند و به مسیرهای پیاده روی متکی هستند. اما پیاده‌روی ضعیف به‌جای پل، به‌عنوان مانعی برای دنیای بیرون عمل می‌کند. به جای مواجهه با یک سفر دشوار و بالقوه خطرناک، افرادی که مشکل راه رفتن یا چرخیدن دارند، سفرهای کمتری انجام می دهند، آزادی، فعالیت و انزوای آنها را کاهش می دهند.

انجمن دولت محلی یک نهاد ملی عضویت برای مقامات محلی است که نماینده 317 شورای انگلیسی و 22 شورای ولز است. این سازمان توصیه های سیاستی را به شوراها صادر می کند – که بسیاری از آنها کاهش جاه طلبانه کربن را تا پایان دهه هدف قرار داده اند.

بزرگراه‌ها باید دارایی ارزشمندی برای مقامات محلی برای دستیابی به وظایف و جاه‌طلبی‌های مختلف، از عدم تبعیض در مورد ویژگی‌های حفاظت‌شده، بلکه همچنین انجام تعهدات بلندپروازانه برای کربن‌زدایی، کیفیت هوا و تغییر حالت باشند. برداشتن موانع برای کسانی که بیشترین چالش را برای استفاده از مسیرهای پیاده روی دارند، دسترسی همه را بهبود می بخشد.

هدف جدیدترین مطالعه افزایش دسترسی و تشویق گزینه‌های حمل و نقل کمتر کربن با ایمن‌تر کردن پیاده‌روها و پیاده‌روها برای همه است. در حال حاضر تخمین زده می شود که حدود 31 درصد از بزرگسالان بالای 65 سال به دلیل پیاده روهای ناهموار کمتر راه می روند یا اصلاً راه نمی روند و حدود 30 درصد از این افراد حداقل یک بار در سال زمین می خورند.