زمین بازی مدرسه ابتدایی خیابان میدل، برایتون

تیم انتخاب شده برای قرارداد تخمینی 30000 پوند تا 35000 پوند، مراحل 1 تا 4 RIBA پروژه را برای ایجاد یک فضای بازی جدید “الهام بخش و برنده جایزه” با یکپارچه سازی سیستم های زهکشی پایدار شهری (SuDS) انجام خواهند داد.

با این پروژه ما نه تنها می‌خواهیم مدیریت پایدار آب را نشان دهیم، بلکه می‌خواهیم رویکردی جامع برای سازگاری با آب و هوا داشته باشیم. ما می خواهیم چنین رویکردی را به منظور ترویج پذیرش توسط مدارس دیگر و در فضاهای عمومی به نمایش بگذاریم. ما می خواهیم این پروژه یک پروژه الهام بخش و برنده جایزه در آینده باشد.

هدف جدیدترین پروژه افزایش افزایش تنوع زیستی در محوطه مدرسه و بهبود کیفیت هوا در زمین بازی و همچنین ایجاد سایه بیشتر برای کاهش تاثیر گرمای شهری است.

با توجه به خلاصه: “این پروژه به دنبال تکمیل موفقیت آمیز TAP از 3 پروژه SuDS در مدارس بین سال های 2019-2023 است. پروژه زمین بازی مقاوم در برابر آب و هوا در خیابان میدل، کار ما را یک قدم جلوتر می برد.

در مرکز برایتون و در فاصله کوتاهی از هیپودروم بلااستفاده برایتون واقع شده است.2 فضای بیرونی برای 196 دانش آموز آن.

پیشنهادها 60 درصد از نظر کیفیت و 40 درصد از نظر قیمت ارزیابی خواهند شد. متقاضیان باید 5 میلیون پوند بیمه مسئولیت کارفرما، 10 میلیون پوند بیمه مسئولیت عمومی و 5 میلیون پوند بیمه غرامت حرفه ای داشته باشند.

جزئیات مسابقه

اهداف کلیدی شامل مشارکت دانش‌آموزان در طراحی و اجرای تغییرات در مدرسه، افزایش فرصت‌ها برای آموزش متقابل برنامه در فضای باز و آموزش دانش‌آموزان و جامعه گسترده‌تر در مورد مسائل مربوط به آب، آب و هوا و تنوع زیستی است.

تیم منصوب همچنین در ارزیابی مناقصه های ساخت و ساز و ارائه مدیریت قرارداد در طول ساخت کمک خواهد کرد.

عنوان پروژه میدل استریت Primary Climate Resiliient Playground RIBA 1-4
مشتری اداره پارک ملی ساوت داونز
ارزش قرارداد 30000 پوند تا 35000 پوند
مهلت دور اول ظهر، 5 ژوئن 2023
محدودیت های متقاضیان باید جزئیات حداکثر سه قرارداد را در هر ترکیبی از بخش دولتی یا خصوصی ارائه دهند. داوطلبانه، خیریه یا شرکت اجتماعی (VCSE) که مربوط به نیاز است
اطلاعات بیشتر https://www.contractsfinder.service.gov.uk/notice/2d14eca2-1717-4217-b9f9-ca85b927c9c5



منبع

این پروژه که برای تکمیل در سال 2025 برنامه ریزی شده است، توسط وزارت آموزش و پرورش و توسط The Aquifer Partnership (TAP) حمایت می شود که برای حفاظت و بهبود کیفیت آب های زیرزمینی محلی ایجاد شده است.