شرکت تصفیه آب و فاضلاب گروه صنعتی آب سازه سازنده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب | arianarchitects

این اجزای ساختمان زیرساختی هستند که استحکام سازه را تعیین می کنند. پی عمیق و پی کم عمق دو دسته اصلی آن هستند و عمق یا کم عمقی نشان دهنده عمق پی در خاک است. پی های کم عمق برای ساختمان های کوچک یا کم ارتفاع استفاده می شود. اما فونداسیون های عمیق برای ساختمان های سنگین و بزرگ مانند بیمارستان ها، دانشگاه ها و مراکز خرید بزرگ مناسب هستند. از جمله وظایف پی می توان به توزیع بار، ایمنی سازه، جلوگیری از واژگونی و تخریب، کاهش مقاومت بارها و جلوگیری از رانش زمین اشاره کرد.

  • برای اولین بار این سازه در قرن بیستم توسط مهندس و معمار آمریکایی آر.
  • این ویژگی باعث شده است که سازه‌هایی که از جنس چوب ساخته شده‌اند، درصد اتلاف انرژی بسیار پایینی داشته باشند و گرما یا سرمای داخلی آن‌ها به ندرت با محیطِ بیرونی تبادل داشته باشد.
  • انسان مدرن آموخته است که هيچ چيز در جهان به اندازه انديشيدن ذي قيمت نيست.
  • لذا ما مهندسين ساختمان با مجموعه اي از تئوري ها، آئين نامه ها و روال هاي پر پارامتر، پيچيده و پرمحاسبه روبرو شده ايم که براي درک و پياده سازي آنها ناگزير از استفاده از نرم افزارها هستيم.
تأسیسات برقی و مکانیکی پس از اجرای پوشش‌ها، پیاده‌سازی می‌شود و در نهایت درب و پنجره نصب می‌شوند. شرکت فنی مهندسی چوب سازه فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه فرآورده های چوبی آغاز نمود و این شرکت با تلفیق اصول مهندسی و هنر ساخت چوب ، به طراحی و ساخت خانه های چوبی روی آورده و فعالیت خود را در این زمینه گسترش داده است. مرحله سوم تولید و آماده سازی پروژه براساس طرح و قرارداد منعقد شده می باشد. متقاضیان باید توجه داشته باشند که محصولات تولید وودسازه، بصورت سنتی تولید نمی شوند و کلیه محصولات با تجهیزات حرفه ای صنعت چوب در کارخانه تولید می شوند.

سازه ساختمانی آی سی اف (ICF) در معماری

عناصر مثلثی گنبد از نظر ساختاری صلب هستند و تنش سازه را در سرتاسر سازه توزیع می‌کنند و باعث می‌شوند گنبدهای ژئودزیکی بتوانند بارهای بسیار سنگین را نسبت به اندازه خود تحمل کنند. برای اولین بار این سازه در قرن بیستم توسط مهندس و معمار آمریکایی آر. کارخانه سازور سازه آذرستان دارای چند سالن تولید برای 6 خط تولید بوده که مساحت این سالن ها در مجموع متر مربع می باشد. توجه به مسائل زیبایی شناسی، متناسب بودن طرح سازه با فرهنگ و آداب و رسوم جامعه، ملاحظات و مجوزهای قانونی، مسائل اقتصادی و بودجه مالی و همچنین مسائل مرتبط با محیط زیست در طراحی سازه در نظر گرفته می شود.

http://barbarinemoone.ir

مجله خبری معماری آریانا سازه به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی در زمینه تجهیزات مرتبط با صنعت آب و فاضلاب و سیستم های تخصصی تصفیه و انتقال آب و پساب، قادر به تولید با ITP های مختلف در صنایع بزرگ کشور می باشد. 2- مرحله طراحی در دومین مرحله طراحی سازه شامل ارائه طرح اصلی و برنامه ریزی دقیق است. این مرحله عموماً به صورت نقشه کشی فیزیکی و کار با نرم افزارهای رایانه ای پیگیری می شود. شرکت اشکوسازه گستر مفتخر است که اولین شرکت ساختمانی دارای مجوز ثبت شده در ایران می باشد که به طور تخصصی به معرفی ، ارائه و اجرای سازه های سبک با بالاترین تنوع محصولات مرتبط می پردازد.

معایب سازه های فضایی

گروه مهندسی آب سازه در راستای عرضه خدمات زیست محیطی و مهندسی خود با بهره گیری از دانش روز و مشاوره با اساتید دانشگاههای معتبر کشور، اقدام به بروزرسانی توان فنی خود طی چندین سال فعالیت در عرصه این صنعت نموده است. پیدا کردن راه حل مناسب جهت تصفیه انواع پساب های صنعتی و بهداشتی و راهکارهای مهندسی جهت تصفیه و بهبود انواع آب های صنعتی و خاکستری، از خدمات اصلی شرکت و شعار ماست. تجهیزات تصفیه آب صنعتی آب سازه اعم از انواع فیلتر کربنی و فیلتر شنی، انواع سختی گیر رزینی و انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی با توجه به نوع مصرف و نیاز مشتری و به صورت کاملا سفارشی طراحی و ساخته می شوند و دارای گارانتی هستند.

تحریریه اخبار معماری آریانا