شورای ساندرلند متعهد شد پس از فروپاشی پیمانکار، مسکن Proctor & Matthews را تکمیل کند

“خوشبختانه، پروژه بسیار نزدیک به اتمام است و توسعه دهندگان مراحل نهایی را با تعامل مستقیم با پیمانکاران فرعی و کارکنان مربوطه Tolent برای پایان کار ساخت و ساز ادامه خواهند داد.”

سایت ساخت و ساز Vaux Housing در ژانویه 2023

Milburngate ساخته FaulknerBrowns

محل محله ریورساید ساندرلند وکس
مقامات محلی شورای شهر ساندرلند
نوع پروژه بازسازی طرح اصلی. فاز 1: 91 خانه و 41 آپارتمان
مشتری شورای شهر ساندرلند و بازسازی ایگلو
معمار معماران پروکتور و متیوز و معماران ماوسون کر
معمار منظر معماران منظر کاملینز
مهندس سازه کندال
مشاور M&E کندال
نقشه بردار کمیت مشاور بازیگران
مهندسین عمران / MEP / آتش نشانی / آکوستیک / حمل و نقل کندال
پایداری پروژه های مفید
طراح اصلی مشاوره هویت
مدیر پروژه مشاور بازیگران
بوم شناسی اکولوژی آرگوس
دسترسی داشته باشید همکاران پرادلاک



منبع

کار ساخت و ساز در ماه گذشته در پروژه 132 خانه Vaux Housing آغاز شد – اولین سه ماهه از چهار سه ماهه به عنوان بخشی از توسعه وسیع 33 هکتاری ریورساید ساندرلند با حمایت شورا تحویل داده شد که در نهایت 1000 خانه را تحویل خواهد داد. قاب های فولادی و چوبی برای اولین ساختمان های آپارتمانی قبلاً نصب شده بود.

مدیر Interpath Advisory، گفت که 91 کارمند Tolent برای کمک به “کاوش در هر گونه امکان فروش مشاغل و دارایی های آنها” حفظ شده اند.

اما Interpath گفته است که طرح کنار رودخانه تا حدودی مسئول شکست این شرکت بوده است و آن را به عنوان یک توسعه “به طور قابل توجهی زیان ده” توصیف کرده است که “تأثیر عمیقی” بر سرمایه در گردش آن داشته است.

Milburngate توسط FaulknerBrowns Architects

اما آینده این طرح پس از مدیریت شرکت ساخت و ساز Tyneside Tolent در هاله ای از ابهام قرار گرفت. این پیمانکار سایت های خود را در روز جمعه (10 فوریه) تعطیل کرد و 313 کارمند را بیکار کرد.

سخنگوی FaulknerBrowns گفت: «ما از شنیدن اخبار در مورد Tolent متأسف شدیم، کسی که در طول سال‌ها درگیر پروژه‌های بزرگ در شمال شرق بوده است، از جمله فاز یک توسعه Milburngate ما در دورهام.

یکی از سخنگویان RNLI گفت که این سازمان “متعهد است تا اطمینان حاصل کند که ایستگاه جدید قایق نجات در Cleethorpes در اسرع وقت تکمیل خواهد شد” و افزود: “به یاد داشته باشید که ایستگاه قایق نجات فعلی و قایق نجات کلاس D خیریه همچنان در خدمت و آماده هستند.” برای پاسخ دادن به نجات جان مردم در دریا.

داده های پروژه – ریورساید ساندرلند وکس کوارتر

سخنگوی شورا در مورد آینده طرح Proctor & Matthews و MawsonKerr گفت: “ما در حال گفتگو با [Tolent’s] مدیران و متعهد به ادامه برنامه های جاه طلبانه ما برای سایت Vaux Housing در آینده است.

بر اساس گزارش های محلی، کارگران در آخر هفته در حال جابجایی تجهیزات به خارج از محل دیده شدند.

از جمله پروژه‌های دیگری که به طور بالقوه تحت تأثیر فروپاشی قرار می‌گیرند، ایستگاه جدید قایق نجات RNLI با هزینه 3 میلیون پوند در Cleethorpes است که توسط BGA Architects طراحی شده است.

سایت Vaux در لبه مرکز شهر در کنار River Wear قبلاً توسط یک کارخانه آبجوسازی اشغال شده بود و در طول سال‌ها مورد پیشنهادهای توسعه متعددی قرار گرفته است. تولنت در ژوئن سال گذشته به این طرح منصوب شد.

تیم پشت طرح دیگری که توسط Tolent ساخته شده است – توسعه 85.5 میلیون پوندی Milburngate در دورهام، طراحی شده توسط FaulknerBrowns – گفت که نابودی پیمانکار “بر پروژه تاثیری نخواهد داشت” در پایان فاز اول آن.

این سازمان افزود که Tolent که در گیتسهد مستقر بود و دفاتری در لیدز، استوکتون-آن-تی و شوتون کولیری داشت، در سال‌های اخیر با «چالش‌های مهمی» مواجه شده بود. اینها شامل افزایش هزینه های مواد خام، مسائل زنجیره تامین، کمبود مواد و نیروی کار، و سقوط تعدادی از توسعه دهندگان، پیمانکاران و شرکای زنجیره تامین بود.