صنایع سنگدانه بتن پایدار جدید با کارایی بالا را راه اندازی می کند



منبع

در کاربرد، فرآیندهای کاری مشابه بتن معمولی، خواص پمپاژ عالی و مقاومت اولیه، دوام و استحکام بالا را ارائه می دهد. چیدمان آسان، فرآیندهای ساخت‌وساز سریع‌تر و مؤثرتر را با کاهش نیاز به نیروی کار، پشتیبانی از بهره‌وری منابع و کاهش ردپای کربن در کل طول عمر ساخت، امکان‌پذیر می‌سازد. همچنین می توان آن را با فناوری دیجیتال هوشمند برای کنترل فرآیند و محصول انتها به انتها فعال کرد.

به عبارت دیگر، این بتن عملکرد نهایی برای طراحی های جدید و نوآورانه، چالش های زیست محیطی و الزامات فنی در صنعت ساخت و ساز است.

منبع:© DesignRaum GmbH

© DesignRaum GmbH

© DesignRaum GmbH

DYNAMax کاملاً قابل بازیافت است و به اقتصاد دایره‌ای مثبت کمک می‌کند و می‌تواند به صورت محلی تولید شود، زمان سفرهای حمل‌ونقل را کاهش می‌دهد و به ارائه ساختمان‌های سازگار با محیط زیست و متعادل‌تر از محیط زیست کمک می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد DYNAMax، به صفحه محصول مراجعه کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنایع مصالح، به www.aggregate.com مراجعه کنید

لی اسلایت، مدیر عامل RMX Concrete در صنایع Aggregate، گفت: «در صنایع Aggregate، ما متعهد به ارائه ارزش چند بعدی به تمام راه‌حل‌ها و خدمات محصول خود هستیم که شامل کمک به آینده‌ای پایدارتر می‌شود. DYNAMax مرزهای طراحی مهندسی را برای کمک به ساخت بیشتر با کمترین هزینه، با مزایای واضح برای مشتریان و طراحان مانند افزایش آزادی طراحی، تقاضای کمتر مواد، سهولت در قرارگیری و افزایش مزایای پایدار، همه بدون به خطر انداختن عملکرد، پیش می‌برد.

در محل، دوام بالای DYNAMax به طور قابل توجهی طول عمر فنی ساختمان ها را افزایش می دهد و همچنین هزینه های نگهداری و چرخه عمر را به حداقل می رساند.

DYNAMax طیف موجود محصولات بتن کم کربن را تکمیل خواهد کرد و در عین حال طیف گسترده ای از فرصت های کاربردی مانند پروژه های بلندمرتبه و زیرساختی، ساختمان های مسکونی و تجاری و ساخت و سازهای سازمانی و ویژه را باز می کند.

DYNAMax که برای سازه های فنی طراحی شده است، امکان افزایش عملکرد، انعطاف پذیری و آزادی در طراحی را برای معماران و مهندسان فراهم می کند و فضای قابل استفاده بیشتری را برای همان حجم ساختمان، مانند افزایش تعداد طبقات یا ارتفاع طبقات در همان ارتفاع ساختمان، تضمین می کند. DYNAMax همچنین اجازه می دهد تا از مقاطع نازک تر برای ستون ها، دیوارها و دال ها استفاده شود، همچنین دهانه های قابل توجهی طولانی تر و شبکه های ستون های طولانی تر.