مرکز بازدیدکنندگان Astrutunet، نروژ

این مسابقه – که از طرف شهرداری Sunnfjord سازماندهی شده است – به دنبال مفاهیمی برای یک مرکز بازدیدکننده جدید در خانه دورافتاده سابق نقاش تحسین شده مدرنیست است که کارش بر مناظر و مردم غرب نروژ متمرکز است.

این پروژه امکانات جدیدی را برای تعداد فزاینده ای از گردشگرانی که از سایت مشرف به دریاچه یولستراواتنت بازدید می کنند ارائه می دهد که توسط مقامات محلی خریداری شده و 60 سال پیش به موزه تبدیل شده است.

با توجه به خلاصه: 'شهرداری Sunnfjord مایل به ایجاد یک مرکز بازدید کننده در Astruptunet است. با بازسازی عمده ساختمان‌ها و بازسازی حیاط و باغ، یافتن راه‌حل‌های خوب زمانی که بازدیدکنندگان بیشتر و بیشتری می‌خواهند از شهر زادگاه بازدید کنند و هنر نیکولای آستروپ را تجربه کنند، بسیار مهم است.

شهرداری Sunnfjord شما را به یک مسابقه برنامه ریزی و طراحی برای یک مرکز بازدیدکننده جدید در Astruptunet دعوت می کند. مسابقه برنامه ریزی و طراحی برای معماران و معماران منظر با آزمون تایید شده معادل مدرک کارشناسی ارشد، یا افراد و شرکت هایی که می توانند صلاحیت مربوطه را مستند کنند آزاد است.

خریداری شده توسط نیکولای و انگل آستروپ در سال 1912 – آستروپونت مزرعه ای سابق در 130 کیلومتری شمال برگن است که این زوج به خانه و استودیو خود تبدیل کردند. این مجموعه – که شامل چندین سازه است که به این مکان منتقل شده اند – به عنوان هنرمند در آنجا زندگی می کرد.

آخرین پروژه یک مرکز بازدیدکننده جدید در مجاورت موزه ارائه می دهد که نمایشگاه دائمی از نقاشی ها، لیتوگرافی ها و طرح های آستروپ را به نمایش می گذارد.

آخرین مسابقه تنها دو ماه پس از دفتر معماری نوردیک، معماران هنینگ لارسن و اسنوهتا اسلو برای طراحی یک 18000 متر جدید به دور نهایی مسابقه دعوت شدند.2 تئاتر موزیکال در برگن معماری زاها حدید لندن در میان پنج تیمی بود که در دور قبل در فهرست نهایی قرار گرفتند.

یک تیم بریتانیایی با حضور معماران هپتیک، گورت اسکات، موریس و شرکت و ترنر ورکز، دو سال پیش برنده یک مسابقه بین‌المللی برای بازسازی منطقه ساحلی لاکسواگ برگن شدند.

داوران مسابقه مرکز بازدیدکنندگان Astruptunet شامل جنی فولینگ، هیلده بیورکوم، تور مارتین لکنس، یان اریک روسو، آسترید رود وانگ، اینگبورگ ملگرن ماتیسن خواهند بود. این مسابقه دارای یک صندوق جایزه 30000 پوندی (400000 NOK) است و معماران شرکت کننده در مرحله طراحی هر کدام 75000 پوند (1 میلیون کرون کرونه) هزینه دریافت خواهند کرد.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه مرکز بازدیدکنندگان در Astruptunet – پیش صلاحیت
مشتری شهرداری Sunnfjord
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول 21 مه 2024
محدودیت های مسابقه برنامه ریزی و طراحی برای معماران و معماران منظر با آزمون گواهی شده معادل کارشناسی ارشد، یا افراد و شرکت هایی که می توانند صلاحیت معادل را مستند کنند آزاد است. حداقل یک معمار و یک معمار منظر برای پیوستن به تیم مورد نیاز است. الزامات خاص در مورد کشتی های شرکت کننده در مسابقه نباید دارای شرکت های تاسیس شده باشد. افراد یا شرکت هایی که شرایط خانوادگی یا تجاری نزدیک به اعضای هیئت داوران دارند نمی توانند در مسابقه شرکت کنند. اگر در این مورد تردید وجود دارد، موظف است به رابطه با انجمن ملی معماران نروژی (NAL) که یک مقام رقابتی است، رسیدگی کند. مدارک مورد نیاز مدارک تحصیلات تکمیل شده معمار و معمار منظر، عضو NAL، NLA یا سایر اسنادی که شرایط صلاحیت را تأیید می کند.
اطلاعات بیشتر https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/141633-2024

منبع