ناکس باوان استودیوی پکهام “وارهول” را برای مورا ماسا موزیسین برنامه ریزی می کند


بر اساس بیانیه طراحی و دسترسی، این نوازنده می‌خواهد این ساختمان به یک «فضای تجاری وارهول» تبدیل شود که میزبان انبوهی از خلاقان محلی جنوب لندن و پکهام، و همچنین نوازندگان و هنرمندان بین‌المللی باشد. تحسین ‘.

این ساختمان را The Pond می نامند – نقشی که در کفی پیشنهادی در ارتفاع اولیه آن منعکس شده است. این مفهوم برگرفته از نقل قول فیلمساز آمریکایی دیوید لینچ است که صبر مورد نیاز برای الهام و تولید خلاقانه را با ماهیگیری مقایسه می کند.

مورا ماسا با نام واقعی الکس کراسان تهیه کننده موسیقی الکترونیک 26 ساله اهل گورنزی است که به رتبه یک در نمودارهای ویروسی اسپاتیفای در ایالات متحده و بریتانیا رسیده و جایزه گرمی را برای ریمیکس آهنگی از یک راک آمریکایی دریافت کرده است. باند. او با هنرمندانی مانند A$AP Rocky، Charli XCX، Christine and the Queens و Damon Albarn کار کرده است.

این استودیو در 154 متر ساخته خواهد شد2 سایت گوشه ای در جاده هولدرون، یک بن بست در کنار تقاطع دو خط راه آهن. این سایت در امتداد یک امتداد 900 متری از کناره‌های زغال‌سنگ ویکتوریایی قرار دارد که قرار است به خط زغال سنگ پکهام تبدیل شوند، یک «خط بلند» طراحی‌شده توسط آدامز و ساترلند که رای لین و کوئینز جاده را به هم متصل می‌کند.

این طرح شاهد تخریب جزئی دو واحد تجاری یک طبقه خواهد بود. با این حال، آجرکاری و اسکلت فلزی موجود در ساختمان فعلی دوباره مورد استفاده قرار می گیرد. این واحدها در سال 2020 توسط معمار هولدن هارپر به عنوان بخشی از توسعه مسکن بزرگتر به پایان رسید و بر اساس یک ساختمان اصطبل ویکتوریایی که قبلاً در سایت قرار داشت، ساخته شدند.

این استودیو دو طبقه در نمای طبقه‌ی همکف خود از فولاد هوازده استفاده می‌کند، در حالی که روکش کفی شیشه‌ای رو به جنوب در طبقه اول ساختمان را می‌پوشاند – سایه‌ای برای فضایی آرام در داخل و همچنین حفظ حریم خصوصی برای اطرافیان. همسایه ها.

این ساختمان دارای ارتفاع اولیه 16 متری خواهد بود و دارای یک تراس پشت بام در طبقه سوم با کاشت گسترده است.

ناکس باوان گفت که استفاده اولیه از استودیوها «تولید و ضبط موسیقی» خواهد بود، اما اتاق‌ها چند رشته‌ای خواهند بود و – در حالی که به شدت عایق صدا هستند – همچنین به عنوان «بوم‌هایی برای نوازندگان، کارگردانان، عکاسان، مدیران خلاق و غیره» باقی می‌مانند. خود.

بیانیه طراحی و دسترسی شامل نقل قولی از مورا ماسا است: «ما می‌خواهیم یکی از اتاق‌های تولید را به‌صورت ماهانه یا دو ماه یکبار، به صورت رایگان و توسط یک خلاق یا نوازنده محلی پکهام، رزرو کنیم.

این امر ساختمان و ساکنین را دائماً در گفتگو با صحنه محلی نگه می‌دارد و فرصت ارزشمندی برای استفاده از فضاهای استودیو برای افرادی فراهم می‌کند که لزوماً نمی‌توانند هزینه‌های اغلب سنگین مربوط به اجاره یک محیط برای کار خلاقانه را بپردازند.

“همچنین فرصتی را برای هنرمندان و خلاقان کمتر شناخته شده یا در حال توسعه فراهم می کند تا در تماس اجتماعی مستقیم با شخصیت های تثبیت شده تر باشند، و امکان بی پایانی برای همکاری و ادغام معتبر بین خلاقان جدیدتر و با تجربه تر ایجاد می کند.”

این طرح ها توسط شورای ساوتوارک در ماه های آینده حکم فرما خواهد شد.

نمای فعلی سایت:



منبع