هاب در خانه پورکولیس بسته است، پل همرسمیت در فویل پیچیده شده است


میز کمک موقت در ساختمان 235 میلیون پوندی Thameside امروز (18 ژوئیه) و فردا به دلیل دمای فوق العاده بالا بسته خواهد شد. [expected]’، بر اساس خبرگزاری هافینگتون.

در همین حال، مهندسان فویل های عایق را در اطراف زنجیره های پل همرسمیت پیچیده اند تا از ساختار ویکتوریایی در برابر دمای 40 درجه سانتی گراد که در پایتخت پیش بینی می شود محافظت کنند.

بارونس بنت از قلعه مانور، همتای حزب سبز و رهبر سابق حزب، در روز جمعه (15 ژوئیه) در جریان مناظره مجلس اعیان درباره لایحه خانه های سالم، نگرانی در مورد گرم شدن بیش از حد خانه پورتکالیس را مطرح کرد. اهداف پیش نویس قانون شامل این است که همه خانه های جدید باید به گونه ای طراحی شوند که “آسایش حرارتی در تمام طول سال برای ساکنان” فراهم شود.

همتای حزب سبز گفت:[I] می‌خواهم ما را به خانه نزدیک کنیم و به لردهای نجیب یادآوری کنم که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، دفتر خدمات وزارت کشور در Portcullis House بسته خواهد شد زیرا انتظار می‌رود هوا آنقدر گرم باشد که کار کردن در آنجا برای مردم امن نباشد. .

اگر بخواهیم استعاره‌ای از ناسازگاری سیاست فعلی‌مان و هر آنچه برای جامعه‌مان ارائه کرده‌ایم، به طور خلاصه – یا در دفتری با پوسته‌های شیشه‌ای – این استعاره است.

دسترسی به هاب Home Office از طریق اتریوم اصلی انجام می شود.

در سال‌های گذشته، بخش‌هایی از این دهلیز شیشه‌ای در قلب خانه 21 ساله پرتکالیس، که محل اقامت نمایندگان مجلس و کارکنان آن‌ها است، اما در عین حال جراحی‌های گذرنامه حضوری را نیز انجام می‌دهد، در حالی که تعمیرات روی پانل‌های شیشه ترک‌دار انجام می‌شد، باید محاصره می‌شد. ، احتمالاً ناشی از حرکات کوچک در سقف است.

در سال 2016 گزارشی بیان کرد که تغییرات فصلی و نشست در ساختار سقف ساختمان می‌تواند عاملی برای از کار افتادن واحدهای شیشه‌ای باشد، با اتصالات طراحی شده برای جابجایی حرکت تا لبه تحمل آنها.

برای اظهار نظر به هاپکینز مراجعه شده است.

یکی از سخنگویان Hosue of Commons گفت: “Portcullis House یک ساختمان پایدار است که به طور طبیعی با خنک کننده راحت از طریق گمانه ها تهویه می شود. این برای برآورده کردن دماهای تعیین شده توسط دستورالعمل های CIBSE (موسسه منشور مهندسین خدمات ساختمان) طراحی شده است که دائماً تحت بررسی هستند.

“به عنوان بخشی از استراتژی جایگزینی چرخه عمر ما در سراسر املاک، خدمات ساختمانی ما در برابر این موارد بازنگری شده و بر اساس آن ارتقا می یابد.”

در پل Hammersmith، Arcadis روی بسته‌ای از اقدامات اضافی کار می‌کند تا زنجیره‌های سازه را با پیچاندن زنجیره‌های بالای سطح آب در فویل عایق نقره‌ای برای انعکاس خورشید خنک نگه دارد.

زنجیرهایی که به بستر رودخانه متصل می شوند، تنظیم شده اند که در تابستان در دمای زیر 13 درجه سانتیگراد نگهداری شوند. اگر دمای هر یک از آنها به 18 درجه سانتیگراد برسد، مهندسان ایمنی پل را می بندند.

آنها از طریق یک سیستم کنترل دما 420000 پوندی نظارت می شوند تا پل را در دمای ایمن نگه دارند و هر گونه فشار روی پایه ها را کاهش دهند.

پل تاریخی ثبت شده در درجه II* باید در آگوست 2020 به طور کامل بسته می شد، زیرا شکستگی های کوچک در پایه های چدنی آن در طول موج گرما گسترده شد.

اظهار نظر

کریس بنت، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت خدمات پایداری Evora Global

وضعیت اضطراری آب و هوا پیامدهای بلندمدت و عظیمی برای بازار املاک و مستغلات دارد. ساختمان ها و دفاتر بریتانیا برای دمای بالای 30 درجه سانتیگراد طراحی نشده اند، چه رسد به دمای 40 درجه سانتیگراد.

یک دفتر به شدت داغ مکان دلپذیر یا سازنده ای برای بودن نیست. گرمای شدید برخی از محل های کار را غیرقابل استفاده یا به سختی قابل استفاده می کند. برخی از آنها عملاً با ظهور دوباره کار از خانه متروک خواهند شد. وقتی چنین رقابتی برای بازگرداندن کارمندان به محل کار وجود داشته باشد، دفاتر ناخوشایند بی ارزش می شوند.

همه اینها ارزش کلی آنها را زیر سوال می برد. مکان های کاری که می توانند به طور موثر با موج گرما مقابله کنند، ارزش بیشتری نسبت به مکان هایی که به طور موثر مجبور به تعطیلی می شوند، خواهند بود.

سرمایه‌گذاران می‌توانند به دنبال سرمایه‌گذاری در دارایی‌های املاک و مستغلات باشند که خنک نگه داشتن آن آسان و ارزان است. برای مردم، برای کالاهای فاسد شدنی و برای فناوری اطلاعات. خواصی که توانایی مقابله با دمای بالا را دارند.

آیا دفتر این ظرفیت را دارد که بدون هزینه کردن زمین خنک بماند؟ آیا مدیر ساختمان می تواند ببیند که ساختمان چگونه کار می کند و چقدر انرژی مصرف می کند؟ و هنوز هم به اهداف انتشار خود ضربه می زنند؟

ما باید بیدار شویم و این را به عنوان آخرین هشدار برای صنعت املاک و مستغلات و جامعه تجاری گسترده تر ببینیم. تغییرات آب و هوایی اینجاست و در حال ویران کردن است.

برای مدت طولانی، بازار املاک و مستغلات بر داده های تاریخی متمرکز شده است

اگر امواج گرما به یک وسیله دائمی تبدیل شود، خنک کردن ساختمان‌های ما می‌تواند هزینه بیشتری داشته باشد و انتشار گازهای گلخانه‌ای بیشتری ایجاد کند. این گازهای گلخانه ای به تغییرات آب و هوایی کمک می کنند، بنابراین می تواند ما را در یک چرخه معیوب قرار دهد که ارزش دارایی ها را تضعیف می کند.

برای مدت طولانی، بازار املاک و مستغلات بر داده های تاریخی متمرکز شده است. ما به سرعت در حال حرکت به دنیای بسیار متفاوت هستیم، جایی که تغییرات آب و هوایی بخشی از زندگی روزمره ما است.

نرم افزار جدید از داده های علمی برای تولید مدل های آینده نگرانه از این خطرات آب و هوایی استفاده می کند. زمان آن فرا رسیده است که بازار املاک و مستغلات بیدار شود و متوجه شود که با خطرات مالی قابل توجهی ناشی از تغییرات آب و هوایی مواجه است.



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا