ومبری میوز اثر راسل جونز

اگرچه در یک زمینه ادواردیایی، برنامه ریزان مشتاق بودند که این پروژه مکان پشتی آن را منعکس کند. عقب ماندگی ها و نادیده گرفتن ها محدودیت هایی در طراحی فرم داخلی و خارجی به هم پیوسته بود. دسترسی محدود بر انتخاب مصالح و روش‌های ساخت تأثیر گذاشت. همه باید دارای تناسب و وزنی باشند که بتوان آن را با دست به داخل میوس حمل کرد یا با چرخ دستی برد. این چالش‌ها فرصتی برای ایجاد یک خانه خاص و پایدار بود که از خانواده‌های آشنای لندن دوری می‌کرد. در حالی که چیدمان داخلی و ساخت و ساز آن پاسخی مستقیم به نیازهای زندگی و مکان است، ویژگی آن از استفاده همه جانبه از چوب به عنوان مصالح ساختمانی اولیه و پایان، و میل به ایجاد فرار از دنیای بیرون ناشی می شود.

نرده ها
نازک کاری K&D
لایه ساختاری 2 × 25 میلی متر
نرده/دیوار راه پله
Kandd.org

مبلمان
چوب کاری اندی تامپسون
سفارشی
در سراسر
andythompsonwoodwork.com

محصولات منتخب

تکمیل آوریل 2020
مساحت ناخالص داخلی 127 متر مربع
هزینه ساخت
385000 پوند
هزینه ساخت در هر متر23000 پوند
معمار
راسل جونز
مهندس سازه
تکنسین
نقشه بردار کمیت مشاوره 31
مشاور برنامه ریزی
بخش برنامه ریزی هرینگی
کنترل ساختمان کنترل ساختمان هرینگی
کارهای زمینی ECS Groundworks
معمار منظر بیل رایدگز و آنا یانشکه
پیمانکار اصلی سازندگان TAD

داده های پروژه

این خانه و استودیو اخیراً تکمیل شده در میلتونز، بخشی از منطقه حفاظت شده هایگیت در منطقه هرینگی لندن واقع شده است. 200 متر2 سایتی که فقط از طریق یک گذرگاه باریک قابل دسترسی بود، قبلاً گاراژ و باغ یک خانه مجاور بود.

تیرچه مهندسی شده، گل میخ چوبی و قاب با غلاف OSB در آجرکاری فقط در جایی که با یک مرز ملاقات می کند روبرو می شود. تمام روکش های خارجی باقی مانده از کاج اروپایی است. فنستراسیون از صنوبر داگلاس ساخته شده است.

خانه تمام شده پناهگاه است. آرام و غیررسمی با رنگ‌آمیزی نرم و فرسوده که با نوری که روی سطوح چوبی طبیعی ریخته می‌شود، غنی شده است. این ویژگی ها یادآور زندگی و شخصیت ساکنان آن است.
راسل جونز

تمام سطوح داخلی با تخته‌های صنوبر داگلاس با عرض 100 میلی‌متر، با اتصالات هم‌تراز کف، دیوار و سقف پوشانده شده‌اند.

این پروژه سطوح بالایی از عایق، پمپ حرارتی منبع هوا، گرمایش از کف، روشنایی LED و پخت القایی را با هم ترکیب می‌کند و پیش‌بینی‌هایی برای آرایه فتوولتائیک آینده وجود دارد. تمام آب پشت بام در یک مخزن ذخیره سازی زیر تراس برای مصارف خانگی و باغ جمع آوری می شود.
راسل جونز

گرمایش از کف
Nu-Heat انگلستان
آب گرم با دمای پایین
سیستم گرمایش از کف
در سراسر
nu-heat.co.uk

روکش و آستر
Brooks Brothers Timber
تخته کاج اروپایی 12.5 × 100 میلی متر
داخلی
brookstimber.com

درپوش استیل ضد زنگ
AF Hussey
صفحات پیوسته فولاد ضد زنگ درجه 316 یا برنج بدون لاک، تا شده
ساختار بر روی تراس خارجی
afhussey.co.uk

127 متر تکمیل شده2 خانه، که در چهار سطح کمی مجزا قرار گرفته است، شیب طبیعی سایت را دنبال می کند. روش های ساخت و ساز عملی، پرداخت ها و ویژگی های هوازدگی خانه را با گرمای طبیعی و شخصیت دائمی در حال توسعه آغشته می کند.

مبلمان، از جمله میز، تخت، قفسه، کمد و درها، از همان تخته های صنوبر داگلاس به عنوان آستر داخلی ساخته شده است. در مقابل، سطوح کار آشپزخانه، میزهای کم ارتفاع حمام و طاقچه ها با چینی سفید مات روکش شده اند.

تیرهای گلولام
لیلهدن
تیرهای گلولام استاندارد 60 × 560 میلی متر لیلهدن
ساختار بر روی تراس خارجی
lilleheden.co.uk

آهن فروشی
JNF، Itfitz
مختلف
Jnf.pt، itfitz.co.uk



منبع

تمام سقف ها با سنگ سبک لیپاری پوشیده شده اند تا به زهکشی کمک کرده و گرما را منعکس کنند. حیاط جلویی، سنگفرش شده با سنگفرش های گرانیتی بازسازی شده، با کالسکه میوز مطابقت دارد. باغ، مطابق با خانه، غیررسمی است.

پوفینگ EPDM
سقف Avenir
سیستم سقف لاستیکی
سقف
avenirroofing.co.uk

شکل آن، مجموعه ای از حجم های متعامد به هم پیوسته، محصول 5.1 متر عرض گاراژ اصلی، نزدیکی سازه های مجاور و عقب نشینی های مورد نیاز است. همه اتاق ها و فضاها حول محوری به طول 20 متر سازماندهی شده اند که از درب جلو شروع شده و تا مرز عقب امتداد دارد. یک تراس در فضای باز و باغ دیواری به اندازه فضاهای داخلی اتاق ها احساس می شود.

مشخصات

تمام الوارها از منابع پایدار ساخته شده اند، با روغن سفید تکمیل شده اند و برای کنترل هوازدگی بیرونی به دقت با فولاد ضد زنگ پوشانده شده اند.