پرده دابل شید Z3081002 فروشندگان و قیمت پرده

پرده دابل شید Z3081002 فروشندگان و قیمت پرده

پرده های شید چون که در جنس ها و انواع مختلفی عرضه میشوند قیمت های گوناگونی هم مرسوم هستند برای این دسته بندی ویستاپرده خاص. ولی ما همه گرانی ها را شکسته ایم و با کیفیتی که ارائه میکنیم مسیر هرگونه گرانی را مسدود کرده ایم. شید رول ها و حتی دابل شید ها و سایر زیر شاخه ها همگی یکسان هستند فقط تفاوت های ریزی با هم دارند. در قسمت زیرین پرده های دابل شید ایده نوین کیمیا بنا به سلیقه مشتری و توسط شرکت نقش هائی ایجاد میگردد که از آن جمله میتوان به نقش های دالبر دار در حاشیه زیرین پرده اشاره کرد. این پرده قابلیت نصب ریموت ۸ کانال را دارا می باشد و شما به راحتی با نصب موتور هوشمند تا ۸ پرده را از طریق ریموت کنترل کنید. همچنین در هنگام شب میتوانید با پایین آوردن آستر پرده ( پارچه شید ) مانع دید محیط از بیرون باشید .

  • در قسمت زیرین پرده های دابل شید ایده نوین کیمیا بنا به سلیقه مشتری و توسط شرکت نقش هائی ایجاد میگردد که از آن جمله میتوان به نقش های دالبر دار در حاشیه زیرین پرده اشاره کرد.
  • لایه آستر یا زیرین پرده دابل شید از پارچه ساده با تنوع رنگی بالا تولید می­شود تا از ورود نور مازاد خورشید جلوگیری کند.
  • پرده شید شب و روز در تهران با اهمیت ترین خرید های ساکنین این شهر است که رفع همه نیاز هایشان وظیفه ما خواهد بود.
  • یعنی یکی از ان ها نقش زیبایی را بازی میکند و دیگری میزان نور و میدان دید را تنظیم میکند .

شید دو مکانیزم و یا دابل شید ، از دو لایه پارچه مجزا تشکیل شده است. لایه رویی دارای طرح و نقش می باشد و لایه پشتی با هدف کنترل بیشتر نور محیط و جلوگیری از دیده شدن محیط داخل ساختمان قرار داده شده. نسبت به پرده های زبرا و شید معمولی، قابلیت تنظیم نور به اندازه دلخواه می باشد. در کنار آن با داشتن طرح های بسیار جذاب و متنوعی نظیر طرح های گل دار، انتزاعی و طرح های ساده با رنگ های مختلف، سبب زیباتر شدن محیط اطرافمان خواهد شد.

پرده دبل یا دومکانیزم و یا شب روز چیست؟

در حال حاضر جدید ترین نوع پرده، پرده های دبل یا به اصطلاح شب و روز می‌باشد. پارچه آستر دارای نراکم بافت بالا بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. کیفیت لایه تور یا حریر بالا بوده و در برابر شستشو مقاومت مناسبی دارند. توسط شرکت ایران زبرا ارائه می شود تا ۸ پرده را از طریق ریموت کنترل کنید .

پرده شید شاین کد 17-4400

البته مدل پردههای کوتاه جدید پذیرایی هم به منزل شما جلوه زیادی میبخشد اما به شرط آنکه با دیزاین خانه شما هماهنگ باشد. توصیه می شود در طراحی منزل به سبک کلاسیک با الهام از سبک ویکتوریایی، از والان های پرچین استفاده نمایید. پرده بازار یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع پرده های مدرن خانگی و اداری از جمله پرده زبرا، پرده دابل شید، پرده شید، پرده ورتیلاینو پرده سان اسکرین است که فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است. پرده شید شب و روز از دولایه پارچه آستر و رویه که به صورت کاملا مجزا از هم تنظیم می­شوند تشکیل شده است. پرده زبرا، شید و دبل پرده‌هایی زیبا و مدرن هستند که می‌توانند زیبایی خاصی به منزل شما بدهند.

پارچه شید است و شما می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون محیط ساده و یا طرحدار ( چاپی ) انتخاب نمایید . در واقع هم عرض و هم ارتفاع پرده دومکانیزم در محاسبه قیمت پرده دومکانیزم تاثیر گذار است. در صورتی که ابعاد پرده دومکانیزم کمتر از یک و نیم مترمربع باشد قیمت پرده دومکانیزم بر اساس یک و نیم مترمربع محاسبه میشود. پرده 3 بعدی دو پرده زبرا ریز و شیدرول در یک قاب طراح بر روی هر دو پرده باعث میشود حالت 3 بعدی به خود بگیرد بیش از one thousand طرح متنوع قابلیت چاپ لوگو و عکس دلخوا… پذیرایی ها همیشه مهم ترین و اصلی ترین بخش هر آپارتمان یا پنت هاوس هایی است به طوری که بعضی در سرویس های بهداشتی و اتاق خواب هایشان را ساده ترین ها را میدوزند ولی همیشه جستجو گر مدل جدید پرده های پذیرایی هستند. کنترل دما که یک بحث جداگانه است که به عوامل و شرایط گوناگونی بستگی دارد ولی پرده های نصبی هم تا حدودی میتوانند نقشی مهم ایفا کنند.

همچنین از نظر نوع استفاده دارای دو دسته پرده شید دستی و پرده شید برقی هستند. شرکت ایده نوین کیمیا با عرضه بهترین انواع دابل شید در خدمت شما مشتریان محترم میباشد. نزدیک به 10 سال در زمینه انواع پرده های مدرن سابقه فعالیت دارم و آماده پاسخگویی به شما هستم. پرده رومن در تهران با ساده و کلاسیک ترین سبک با تحولات عظیمی منتظرش هستید… نمایندگی زبرا در تهران با خریدی مستقیم و حذف هزینه های اضافی از جمله ارسال… همیشه که نباید مثل بقیه باشیم و تابع سلیقه دیگران رفتار کنیم گاهی هم وجه تمایز مثل خرید پرده شید لازم است.

شما میتوانید از این پرده در سالن های پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق کودک و دفتر کار خود استفاده نمایید. امیدواریم که این مقاله‌ی “تفاوت شید و زبرا و دبل” مورد توجه شما قرار گرفته شده باشد. اگر نیاز به راهنمایی دارید، از طریق یکی از راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید. در مورد پرده شید دبل که جدیدترین نوع پرده‌های شید می‌باشد، بعد از پرده زبرا خواهیم گفت. ایده نوین کیمیا با ارائه برترین پرده های دابل شید ترک آماده همکاری با شما مشتریان محترم میباشد.

حالا میبایست میله پرده پانچ را روی پایه ها قرار داده و حلقه های پانچ را یکی یکی از میله ها رد فرمایید. توجه داشته باشید که هنگام عبور دادن حلقه های پرده از میله پرده میبایست حلقه اول رو به بیرون ( به سمت سر میله و دیوار) باشد. پایه دیواری را روی نقاط سوراخ شده قرار داده و با پیچ و رول پلاک به دیوار متصل کنید و از محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید.