چارچوب شورای کورنوال 2023-27


تیم‌های انتخاب شده برای این قرارداد چهار ساله این فرصت را خواهند داشت تا روی مجموعه‌ای از پروژه‌ها – از جمله مدارس، مسکن، فضاهای اجتماعی و امکانات فرهنگی – برای مقامات محلی کار کنند که به حدود نیم میلیون نفر خدمات ارائه می‌کند و بزرگترین کارفرما در جهان است. کورنوال

از مشاورانی که برای این کار مناقصه می‌کنند، انتظار می‌رود که از یک «زنجیره تأمین مشاور فرعی عمدتاً محلی» برای حمایت از مقام محلی در ارائه پروژه‌های ساخت‌وساز و مهندسی عمران و برآورده کردن جاه‌طلبی‌های برنامه سرمایه‌ای خود استفاده کنند.

بر اساس این خلاصه: «شورای کورنوال باید اطمینان حاصل کند که به تمام مهارت‌های مربوطه مورد نیاز برای توسعه حرفه‌ای و مدیریت برنامه سرمایه سالانه‌اش دسترسی دارد که به نوبه خود کلید تحویل موفقیت‌آمیز در اولویت‌های تحویل نتیجه است و به دنبال تعیین یک مشاور منفرد به یک توافقنامه چارچوبی برای پاسخگویی و مسئولیت تحویل پروژه های سرمایه ای شورا از RIBA 0 تا RIBA 7.

این چارچوب برای انجام خدمات مربوط به محیط ساخته شده استفاده خواهد شد که به پوشش پشتیبانی طراحی چند رشته ای، معماری، مهندسی عمران، مهندسی سازه و مهندسی مکانیک و برق نیاز دارد. همچنین مدیریت توسعه، مدیریت پروژه، مدیریت هزینه، نظارت بر سایت، ارزیابی بهداشت و ایمنی.’

محدود به اقیانوس اطلس، کانال انگلیسی و دوون – 3563 کیلومتری تاریخی2 شهرستان کورنوال حدود 568210 نفر را در خود جای داده است. در اوایل سال جاری، شورای شهر کاملفورد در کورنوال جستجوی یک معمار را برای بازسازی 2 میلیون پوندی سالن اصلی خود آغاز کرد.

جستجو برای تامین کنندگان چارچوب کمتر از یک سال پس از آن صورت می گیرد که شورای شهر سنت آستل در کورنوال یک خرید آزاد را برای یک طراح ارشد استراتژیک راه اندازی کرد و شورای شهر پنرین اعلام کرد که به دنبال یک تیم طراحی “مثبت و پر جنب و جوش” برای ارتقای جاه طلبانه جاده تجاری ساحلی خود است. گذرگاه

در آوریل سال گذشته، Prior and Partners در مسابقه ای برنده شد تا یک چارچوب توسعه بلندپروازانه و برنامه سرمایه گذاری برای استراحتگاه ساحلی Cornish Newquay تهیه کند.

آخرین چارچوب مجموعه ای از پروژه های ساخت و ساز، نوسازی، توسعه، تخریب، بهسازی و نوسازی را در سراسر کورنوال پوشش می دهد. طرح‌ها می‌توانند شامل مکان‌های آموزشی، حوزه عمومی یا زیرساخت‌های مدنی، اجتماعی و فرهنگی باشند.

شورا انتظار دارد سالانه بیش از 10 میلیون پوند از طریق چارچوبی که امکان تمدید چهار سال دیگر را دارد، هزینه کند. پیشنهادها از نظر کیفیت 55 درصد، قیمت 35 درصد و ارزش اجتماعی 10 درصد ارزیابی خواهند شد.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه چارچوب 2 خدمات حرفه ای محیط زیست (BEPS2)
مشتری شورای کورنوال
ارزش قرارداد 30 میلیون پوند
مهلت دور اول 5 بعدازظهر، 23 ژوئن 2023
محدودیت های مشاور باید اطمینان حاصل کند که تمام وظایف مورد نیاز در قرارداد فراخوان برای تحویل یک پروژه توسط یک متخصص با مهارت‌ها، دانش، آموزش و تجربه مناسب متناسب با مقیاس، اندازه و ماهیت کلی پروژه انجام می‌شود. خارج از الزامات قراردادهای فراخوان فردی، مشاور باید اطمینان حاصل کند که یک ساختار برنامه مناسب برای مدیریت حجم کاری احتمالی چارچوب از جمله وابستگی های متقابل بین پروژه ها وجود دارد.
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/012395-2023



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا